Motywacja przy użyciu ubezpieczenia z funduszem
Pracowników można motywować do lepszej, wydajniejszej pracy i kreatywności różnymi sposobami. Podpowiadać nie będę, bo każdy pracodawca czyni to w swoim przekonaniu najlepiej. Jedni...
Zespół sprzedażowy jak drużyna piłkarska
To porównanie nie wynika wyłącznie z mojego zainteresowania piłką nożną, choć to także. Widzę między tymi dwiema grupami sporo analogii. Drużyna piłkarska nie powinna...
Lojalny klient na wagę złota
Dostawcy produktów i usług nie tylko chcą pozyskać nowych odbiorców, ale coraz częściej poświęcają czas i pieniądze, aby utrzymać tych, którzy już kupują ich...
Jak zarządzać grywalizacyjnie?
Na portalach rekrutacyjnych, w mediach społecznościowych i prasie pojawia się bardzo dużo ogłoszeń dla kandydatów na agentów ubezpieczeniowych. Dlaczego firmy ciągle rekrutują? Czy rekrutacje...
Łabędzie czarne i prawdopodobne
O czarnych łabędziach pisaliśmy już na łamach wielokrotnie, bo to temat nieustannie modny i z natury swej tajemniczy. A że to ryzyka zupełnie nieprzewidywalne...
McLaren i dziura w jezdni
Za stan lokalnych dróg odpowiadają jednostki samorządu terytorialnego, które wykupują polisy OC, aby w przypadku ewentualnych szkód nie drenować własnego budżetu. Tego rodzaju zabezpieczenie...
Polisa z UFK a PIT
Polisy z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi są nie lada problemem dla wielu ubezpieczycieli, którzy zmuszeni są uczestniczyć w procesach sądowych wskutek wnoszenia pozwów indywidualnych, ale...
Rozmowa z kandydatem – schemat czy innowacja?
Większość z nas jest przyzwyczajona do prowadzenia rozmów rekrutacyjnych w sposób sztampowy. Polega to na powielaniu schematów nie tylko wypracowanych samodzielnie, ale także takich,...
Jak podnieść efektywność działania w roli multiagenta
W moich rozmowach z multiagentami coraz częściej pojawia się fraza: nie mam czasu, jestem zarobiony. Zauważam, że wiele osób pracuje od rana do późnego...
Marka osobista to moda czy metoda?
Od lat spotykam się z agentami w ich miejscach pracy. Cieszą mnie możliwości wielokrotnego przeżywania pierwszego wrażenia oraz doświadczania kolorów z bogatej palety barw...