Inspiracje - Strona 60 z 88 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Jak Parkinson, Eisenhower i plastikowy pomidor mogą pomóc w pracy agenta

Czy kiedykolwiek czułeś, że czas działa przeciwko tobie? Zadania wydają się nigdy nie kończyć, a terminy zaskakują. Telefon nie przestaje dzwonić, e-maile zalewają skrzynkę...

Gdy brakuje entuzjazmu

Reluctance to słowo, które z niczym się nie kojarzy, ale w ubezpieczeniach jest używane bardzo często. Oznacza pewną dość powszechną postawę wobec ryzyka –...

Tego tytułu nie można kupić!

Tworząc Polskie Stowarzyszenie Rekomendowanych Doradców Ubezpieczeniowych, rzuciliśmy się na głęboką wodę. Projekt jest gigantyczny, a my postawiliśmy sobie wiele celów, które będą realizowane na...

Recepta na sukces w sprzedaży dla introwertyka

Zacznę od krótkiego przykładu z życia. – Dzień dobry, panie Arturze, nazywam się Jan Kowalski i dzwonię do pana z rekomendacji pana przyjaciela, żeby...

Uroda to nie wszystko

Nie wiem, czy wiecie, ale „Gazeta Ubezpieczeniowa” zbliża się powoli do swoich 25. urodzin. Od narodzin była piękna raczej duchem niż ciałem, drukowana na...

Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia

Tytuł dzisiejszego felietonu to cytat z Alberta Einsteina. Myślę, że każdy chętnie się pod nim podpisze. Również każdy agent i konsultant ubezpieczeniowy. Ważne jest...

Chętniej żyjemy chwilą niż zabezpieczamy dobrostan w perspektywie długoterminowej

Wartość płynnych aktywów finansowych Polaków (np. gotówki, lokat, akcji, obligacji, jednostek funduszy itp.) na koniec II kw. 2023 r. przekroczyła 2,1 bln zł. Ponad...

Spokojnie, to tylko pożary

Ogromne pożary, które trawią gigantyczne obszary lasów i dobytek ludzi, stały się dziś normalnością. Występują na całym świecie. Zniechęcają nawet do wypoczynku w Grecji,...

Finanse dla dojrzałych (2)

Seniorzy całkiem nieźle odnajdują się już w cyfrowej rzeczywistości XXI w. To ważne, gdyż właśnie w taki sposób instytucje finansowe zamierzają w przyszłości zdobywać...

Jak przekonania doradcy wpływają na jego sprzedaż (2)

Warto dokonać analizy powodów istnienia przekonań ograniczających doradcę. Szczególnie istotne jest to, skąd się biorą i jak można na nie wpływać. Zanim dokonamy tej...
18,123FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie