Czy wszyscy już osiągają wzrosty sprzedaży?
KNF pod koniec czerwca opublikowała wyniki towarzystw ubezpieczeniowych za I kw. 2021 r. i od razu można zauważyć bardzo dobre wyniki sprzedaży ubezpieczeń, choć...
Po polisę do pracodawcy
Już od wielu lat system benefitów pracowniczych pozwala przedsiębiorcom nie tylko dbać o zatrudnionych pracowników, ale także stanowi argument w pozyskiwaniu nowych. Jednym z...
Niedoubezpieczył klienta, „bo produkt był zły”
W procesie sprzedaży ubezpieczenia każdy z nas wykonuje analizę potrzeb klienta. Jej część formalna jest zwykle ograniczona do odpowiedzi na kilka przygotowanych pytań i...
Nie czekaj na życie po pandemii, bierz je teraz w swoje ręce
Dwa lata temu, u progu pandemii Covid-19, wydawało się, że klienci oszaleją wręcz na punkcie ubezpieczeń na życie. Jednak z moich osobistych doświadczeń wynika,...
7 sposobów na posty w social mediach
Każdy, kto
prowadzi profil w mediach społecznościowych, szuka świętego graala. Czyli
sposobu na to, żeby posty generowały jak największe zasięgi i zaangażowanie,
ale przede wszystkim, żeby zdobywały...
Siła groźnego nawyku w sprzedaży
Wielu menedżerów sprzedaży zastanawia się, jakie warunki muszą być spełnione, żeby ich współpracownicy byli skutecznymi sprzedawcami. Jak pokazuje praktyka, niewielu agentów ze sprzedażą radzi...
Jak wyglądały ubezpieczenia w Polsce przed II wojną światową?
Dzięki archiwom cyfrowym online możemy się dowiedzieć, czemu w XIX wieku w Polsce ubezpieczano tylko „prawe” osoby albo ile kosztowało ubezpieczenie samochodu i domu...
Filozofia trzech ról w sprzedaży
Jedną z podstaw sukcesu w sprzedaży jest pozytywne odróżnienie się od swojej konkurencji. Miałem ostatnio rozmowę z klientem, w której klient wskazywał na zagmatwany...
Czy wiesz, że dziecko może być bezpieczniejsze?
Zabezpieczenie przyszłości i zdrowia dzieci to dla każdego rodzica bardzo ważny temat. Sama jako mama mam wiele obaw z tym związanych. Najbardziej przeraża mnie...
Ubezpieczyciele znowu z tyłu
Inflacja, koszty kredytów, zawirowania w gospodarce. Dzieje się tak dużo, a ubezpieczyciele mówią tak mało – pisze Wojciech Wężyk, Brandscope.
Branża znowu oddaje pole w...