Zima zaskoczyła korpo-drogowców
Jestem pewien, że każdy chciałby, aby firma, w której pracuje, była sprzyjającym środowiskiem. Miejscem, gdzie lubi spędzać czas, wykonując swoje zadania. Chciałby również, aby...
W 2022 grajmy do tej samej bramki
Żyjemy w bardzo specyficznych czasach. Mam poczucie, że jesteśmy w momencie, w którym zrozumienie zachodzących zmian i możliwych trendów w ubezpieczeniach korporacyjnych jest dosyć...
Cztery najczęstsze błędy w sprzedaży ubezpieczeń
Ostatnimi czasy biorę udział w wielu projektach sprzedażowych dotyczących zwiększenia skuteczności kontaktu z klientem. Część działań dotyczy kontaktu bezpośredniego, a część telefonicznego. Wynikiem tych...
Krótki poradnik, jak w 5 krokach fatalnie ubezpieczyć mieszkanie
Każdy agent majątkowy w swojej karierze prędzej czy później spotyka się z sytuacją, w której trafia do niego klient fatalnie ubezpieczony. Z jednej strony...
Poszło o gwarancję ubezpieczeniową
Mój klient życiowy – przedsiębiorca zajmujący się projektowaniem i wykonawstwem hal magazynowych – zwrócił się do mnie z następującym problemem: ubiega się o intratny...
Uważaj na regułę niedostępności
Reguła niedostępności jest opisywana w psychologii od dawna. Profesor Robert Cialdini włączył ją do swego katalogu reguł wywierania wpływu opisanego w książce Wywieranie wpływu...
Ubezpieczenie od utraty dochodu B2B
Gdy czytasz „ubezpieczenie od utraty dochodu B2B”, pewnie myślisz: „To jakaś nisza w niszy… Nikt na pewno nie kupuje takich ubezpieczeń”. Na podstawie swoich...
Jak wybrałem program CRM dla multiagencji
W styczniu 2021 r. stanąłem przed dość dziwnym wyzwaniem. Liczba leadów ubezpieczeniowych przychodzących z moich działań marketingowych dla innych agentów była na tyle duża,...
Dlaczego czasami spadają wyniki sprzedaży
Część menedżerów związanych z branżą ubezpieczeniową często doświadcza niepewności dotyczącej wyników sprzedaży zespołu. Zamykając okres rozliczeniowy, martwią się o to, co będzie się działo...
Jak zostać superagentem?
Wielokrotnie jako sprzedawcy mocno skupiamy się na tym, jak sprzedawać skutecznie. Udoskonalamy techniki, zastanawiamy się nad zwiększeniem wyników. Jedną z moich ulubionych odpowiedzi na...