Technologia - Strona 15 z 23 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Medycy24.pl: Pakiety z nieograniczonym dostępem do lekarzy online podbijają polski rynek ubezpieczeniowy

Telemedycyna zrewolucjonizowała rynek usług medycznych. W czasie kryzysu zdrowotnego odczuliśmy bolączki stacjonarnej służby zdrowia. Izolacja społeczna i niechęć do odwiedzania przychodni sprawiły, że Polacy...

Telemedycyna atrakcyjnym i wartościowym dodatkiem do polisy

Rozmowa z Kazimierzem Cięciakiem, Dyrektorem Konsultingu i Product Managementu eZdrowie Comarch Healthcare  Aleksandra E. Wysocka: – Widzimy się po rocznej przerwie, a to w historii...

Nowy wymiar podpisu kwalifikowanego dla branży ubezpieczeniowej

Umożliwiający zdalne podpisywanie dokumentów SIGNIUS we współpracy z EuroCert, kwalifikowanym dostawcą usług zaufania, wprowadził niedawno na rynek rozwiązanie do zdalnego posługiwania się podpisem kwalifikowanym,...

Nadchodzi czas bionicznych ubezpieczeń i ubezpieczycieli

Ubezpieczyciele rozwinęli ostatnio zdalną obsługę klientów, ale nad prawdziwą cyfrową rewolucją branża właśnie pracuje – twierdzi Jacek Chmiel, dyrektor Avenga Labs, która analizuje technologiczne...

Jakich błędów się wystrzegać przy tworzeniu chatbotów

Podjąłeś decyzję o wdrożeniu chatbota? Brawo, to pierwszy krok ku temu, aby automatyzacja mogła wesprzeć cię w rozwoju biznesu i usprawnić twoją obsługę klienta. Coraz...

Kochanie, może dzisiaj „na pizzę”?

Mam nadzieję, że tytuł przyciągnął uwagę szanownego czytelnika nie mniej niż e-mail o otwarciu w okolicy nowej pizzerii, przesłany na służbowe skrzynki pocztowe pracowników...

Beesafe i Compensa wykorzystają sztuczną inteligencję w procesie wyceny

Należące do Vienna Insurance Group w Polsce spółki Beesafe i Compensa nawiązały współpracę z Akur8. W jej ramach ubezpieczyciele usprawnią swoje procesy wyceny dzięki...

Technologia blockchain przyszłością ubezpieczeń (3)

W poprzednich artykułach wyjaśniliśmy, czym jest technologia blockchain („GU” nr 13) i omówiliśmy dwa z czterech obszarów jej wykorzystania w branży ubezpieczeniowej („GU” nr...

BIK Serwis dał agentom SONDĘ

Multiagencja BIK Serwis we współpracy z polskimi i zagranicznymi partnerami technologicznymi uruchomiła system SONDA, który w ciągu sekund identyfikuje przewagi, ograniczenia i wyłączenia ofert...

Jak automatyzować z głową i nie zalewać spamem

Firmy nie mają w zwyczaju chwalić się swoim klientom wdrożeniami nowych rozwiązań IT. I rzeczywiście ma to sens, ponieważ dla mnie jako klienta nie...
17,656FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie