Medycy24.pl: Pakiety z nieograniczonym dostępem do lekarzy online podbijają polski rynek ubezpieczeniowy
Telemedycyna zrewolucjonizowała rynek usług medycznych. W czasie kryzysu zdrowotnego odczuliśmy bolączki stacjonarnej służby zdrowia. Izolacja społeczna i niechęć do odwiedzania przychodni sprawiły, że Polacy...
Telemedycyna atrakcyjnym i wartościowym dodatkiem do polisy
Rozmowa z Kazimierzem Cięciakiem, Dyrektorem Konsultingu i Product Managementu eZdrowie Comarch Healthcare
Aleksandra E. Wysocka: – Widzimy się po rocznej przerwie, a to w historii...
Nowy wymiar podpisu kwalifikowanego dla branży ubezpieczeniowej
Umożliwiający zdalne podpisywanie dokumentów SIGNIUS we współpracy z EuroCert, kwalifikowanym dostawcą usług zaufania, wprowadził niedawno na rynek rozwiązanie do zdalnego posługiwania się podpisem kwalifikowanym,...
Nadchodzi czas bionicznych ubezpieczeń i ubezpieczycieli
Ubezpieczyciele rozwinęli ostatnio zdalną obsługę klientów, ale nad prawdziwą cyfrową rewolucją branża właśnie pracuje – twierdzi Jacek Chmiel, dyrektor Avenga Labs, która analizuje technologiczne...
Jakich błędów się wystrzegać przy tworzeniu chatbotów
Podjąłeś decyzję o wdrożeniu chatbota? Brawo, to pierwszy krok ku temu, aby automatyzacja mogła wesprzeć cię w rozwoju biznesu i usprawnić twoją obsługę klienta.
Coraz...
Kochanie, może dzisiaj „na pizzę”?
Mam nadzieję, że tytuł przyciągnął uwagę szanownego czytelnika nie mniej niż e-mail o otwarciu w okolicy nowej pizzerii, przesłany na służbowe skrzynki pocztowe pracowników...
Beesafe i Compensa wykorzystają sztuczną inteligencję w procesie wyceny
Należące do Vienna Insurance Group w Polsce spółki Beesafe i Compensa nawiązały współpracę z Akur8. W jej ramach ubezpieczyciele usprawnią swoje procesy wyceny dzięki...
Technologia blockchain przyszłością ubezpieczeń (3)
W poprzednich artykułach wyjaśniliśmy, czym jest technologia blockchain („GU” nr 13) i omówiliśmy dwa z czterech obszarów jej wykorzystania w branży ubezpieczeniowej („GU” nr...
BIK Serwis dał agentom SONDĘ
Multiagencja BIK Serwis we współpracy z polskimi i zagranicznymi partnerami technologicznymi uruchomiła system SONDA, który w ciągu sekund identyfikuje przewagi, ograniczenia i wyłączenia ofert...
Jak automatyzować z głową i nie zalewać spamem
Firmy nie mają w zwyczaju chwalić się swoim klientom wdrożeniami nowych rozwiązań IT. I rzeczywiście ma to sens, ponieważ dla mnie jako klienta nie...