Klienci polis życiowych Warty potwierdzą tożsamość za pomocą mObywatela i mojeID
Nabywcy ubezpieczeń na życie Warty będą mogli potwierdzić swoją tożsamość przy zawieraniu umowy na odległość z wykorzystaniem aplikacji mObywatel lub mojeID – podał cashless.pl.
Serwis...
Jak skutecznie stosować AI w ubezpieczeniach
Od pojawienia się na rynku chatu GPT jeszcze więcej mówi się o sztucznej inteligencji, jej możliwościach w automatyzacji procesów marketingowych, sprzedażowych i obsługi klienta...
SAS: Ubezpieczyciele potrzebują AI bardziej niż kiedykolwiek
Zmiany w regulacjach oraz uwzględnienie ryzyka klimatycznego i kwestii ESG to zaledwie część wyzwań, z jakimi mierzą się obecnie firmy ubezpieczeniowe. Agenci potrzebują nowych,...
Test Turinga
Czym jest Test Turinga? Nazwa pochodzi od nazwiska Alana Turinga – wybitnego brytyjskiego matematyka. Sam test ma proste założenie: jeśli człowiek jest w stanie...
Milionowe odsłony na TikToku – jak to robi Compensa?
Rozmowa z Karoliną Tworzydło, dyrektorką Departamentu Strategii Marketingowej i Komunikacji Compensy
Aleksandra E. Wysocka: – Compensa zaczęła wykorzystywać platformę TikTok. Czym jest dla Was ta...
Zwinny jak insurtech, ostrożny jak ubezpieczyciel
O wyzwaniach we współpracy insurtechów z ubezpieczycielami mówi Adam Pasternak-Winiarski, partner associate w Dziale Usług Aktuarialnych Deloitte
Aleksandra E. Wysocka: – Deloitte przeprowadziło niedawno badanie...
AL Ubezpieczenia usprawni proces sprzedaży dzięki marketowi Polskie Polisy
Multiagencja ubezpieczeniowa z grupy Alior Leasing – AL Ubezpieczenia – rozpoczęła współpracę z marketem Polskie Polisy. W jej ramach spółka będzie korzystać z marketu...
OChK z kolejną specjalizacją Google Cloud
OChK uzyskał specjalizację Infrastructure Services potwierdzającą kompetencje, udokumentowaną wiedzę oraz praktyczne umiejętności w zakresie projektowania i budowy infrastruktury w Google Cloud. Została ona przyznana m.in....
Czy korzystanie z systemów informatycznych to przewaga konkurencyjna, czy już obowiązek brokerów?
W 2007 r. rozpocząłem swoją przygodę z rynkiem brokerskim, po kilkunastu latach pracy po drugiej stronie barykady, czyli u ubezpieczycieli. Od samego początku zajmowałem...
Ubezpieczyciel w nowej roli, czyli dlaczego wdrażamy pakiet antyphishingowy
Wiele już powiedziano na temat ubezpieczenia ryzyk cybernetycznych. Temat jest niewątpliwie chwytliwy – głośne i kosztowne incydenty czy gwałtowne zmiany zachodzące na rynku co...