Prostsze życie z Syriuszem
Ubezpieczenia powinny zapewniać ochronę i poczucie bezpieczeństwa, a nie być skomplikowane. Dlatego ERGO Hestia ponad rok temu wprowadziła system, który miał łączyć wysoką jakość...
iBooster – jedna integracja, wiele towarzystw
Rozmowa z Michałem Dworakowskim, współwłaścicielem firmy Polskie Polisy, odpowiedzialnym za użyteczność rozwiązań ubezpieczeniowych
Aleksandra E. Wysocka: – Co to jest iBooster?
Michał Dworakowski: – iBooster powstał...
Punkt Diagnostyczny – badania medyczne w placówce ubezpieczeniowej
Badania lekarskie to ważny, a często wręcz niezbędny krok, jaki należy wykonać przed założeniem polisy ubezpieczeniowej. W czasie pandemii Covid-19, kiedy kontakt z placówkami...
Insly opracował narzędzie ułatwiające relacje brokerów z klientami i ubezpieczycielami
Oferta Insly została poszerzona o nowe rozwiązanie skierowane do brokerów ubezpieczeniowych. Dzięki niej pośrednicy będą mogli wystawiać rekomendacje i przedstawiać oferty klientom – podał...
Voicebot zamiast windykatora w Link4
W Link4 zakończyły się testy voicebota przypominającego klientom o zaległościach za polisę. Robot kontaktuje się z ubezpieczonym jeszcze przed rozpoczęciem windykacji należności – poinformował...
Pilotażowa kampania produktowa PZU z wykorzystaniem technologii DAI
GPW DAI, spółka z Grupy Kapitałowej Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, we współpracy z Domem Mediowym Sigma BIS przeprowadziła pod koniec 2023 r. pilotażową...
Sandis: Secfense zwiększy bezpieczeństwo cyber Grupy WAGAS
Sandis, integrator i dostawca oprogramowania dla branży ubezpieczeniowej, wybrał i wdrożył w Grupie WAGAS rozwiązanie Secfense. Celem tego przedsięwzięcia było szybkie zabezpieczenie 27 różnych...
Sztuczna inteligencja od PZU wesprze rolników
PZU iAgro – taką nazwę nosi najnowsza inicjatywa PZU, w ramach której największy polski ubezpieczyciel wspiera producentów rolnych przy pomocy sztucznej inteligencji. Obecnie trwa...
Inteligentne systemy tną koszty i zwiększają skuteczność agentów
Systemy inteligentne IVR i callboty uwolnią agentów od standardowej obsługi klientów, zmniejszą koszty obsługi inboundowej, zwiększą skuteczność sprzedaży i predictive call.
INTELIGENTNE SYSTEMY IVR interakcje...
AOK wdrożył innowacyjne rozwiązanie Signius
Signius nawiązał współpracę w zakresie dostarczania rozwiązań do elektronicznego pieczętowania dokumentów z ITSCare, spółką zależną największego niemieckiego podmiotu oferującego ubezpieczenia zdrowotne – AOK. Rozwiązanie ...