Technologia - Strona 49 z 59 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Prostsze życie z Syriuszem

Ubezpieczenia powinny zapewniać ochronę i poczucie bezpieczeństwa, a nie być skomplikowane. Dlatego ERGO Hestia ponad rok temu wprowadziła system, który miał łączyć wysoką jakość...

iBooster – jedna integracja, wiele towarzystw

Rozmowa z Michałem Dworakowskim, współwłaścicielem firmy Polskie Polisy, odpowiedzialnym za użyteczność rozwiązań ubezpieczeniowych Aleksandra E. Wysocka: – Co to jest iBooster? Michał Dworakowski: – iBooster powstał...

Punkt Diagnostyczny – badania medyczne w placówce ubezpieczeniowej

Badania lekarskie to ważny, a często wręcz niezbędny krok, jaki należy wykonać przed założeniem polisy ubezpieczeniowej. W czasie pandemii Covid-19, kiedy kontakt z placówkami...

Insly opracował narzędzie ułatwiające relacje brokerów z klientami i ubezpieczycielami

Oferta Insly została poszerzona o nowe rozwiązanie skierowane do brokerów ubezpieczeniowych. Dzięki niej pośrednicy będą mogli wystawiać rekomendacje i przedstawiać oferty klientom – podał...

Voicebot zamiast windykatora w Link4

W Link4 zakończyły się testy voicebota przypominającego klientom o zaległościach za polisę. Robot kontaktuje się z ubezpieczonym jeszcze przed rozpoczęciem windykacji należności – poinformował...

Pilotażowa kampania produktowa PZU z wykorzystaniem technologii DAI

GPW DAI, spółka z Grupy Kapitałowej Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, we współpracy z Domem Mediowym Sigma BIS przeprowadziła pod koniec 2023 r. pilotażową...

Sandis: Secfense zwiększy bezpieczeństwo cyber Grupy WAGAS

Sandis, integrator i dostawca oprogramowania dla branży ubezpieczeniowej, wybrał i wdrożył w Grupie WAGAS rozwiązanie Secfense. Celem tego przedsięwzięcia było szybkie zabezpieczenie 27 różnych...

Sztuczna inteligencja od PZU wesprze rolników

PZU iAgro – taką nazwę nosi najnowsza inicjatywa PZU, w ramach której największy polski ubezpieczyciel wspiera producentów rolnych przy pomocy sztucznej inteligencji. Obecnie trwa...

Inteligentne systemy tną koszty i zwiększają skuteczność agentów

Systemy inteligentne IVR i callboty uwolnią agentów od standardowej obsługi klientów, zmniejszą koszty obsługi inboundowej, zwiększą skuteczność sprzedaży i predictive call. INTELIGENTNE SYSTEMY IVR interakcje...

AOK wdrożył innowacyjne rozwiązanie Signius

Signius nawiązał współpracę w zakresie dostarczania rozwiązań do elektronicznego pieczętowania dokumentów z ITSCare, spółką zależną największego niemieckiego podmiotu oferującego ubezpieczenia zdrowotne – AOK. Rozwiązanie ...
18,060FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie