Technologia - Strona 5 z 68 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Nowoczesne technologie pomagają w obsłudze klienta multiagencji

Praca doradcy ubezpieczeniowego jest obecnie ściśle powiązana z użyciem technologii. Nawet jeśli agent dobrze rozpoznaje potrzeby klienta, nie jest w stanie ręcznie poszukać najlepszej...

Wiener z nową aplikacją dla kierowców

Ubezpieczyciel wprowadził aplikację Wiener DRIVE. Nowe rozwiązanie ma zwiększyć bezpieczeństwo na drodze i poprawiać styl jazdy kierowców. System podpowiada, jak jeździć bardziej ekologicznie i...

Compensa: Bezpieczna Autostrada, odsłona piąta

W ubiegłym roku liczba wypadków na autostradach i drogach szybkiego ruchu wzrosła o ponad 1/4. Dlatego w Polsce już po raz piąty organizowana jest kampania Bezpieczna Autostrada,...

Czy blockchain jest wrogiem ubezpieczycieli?

Blockchain to zbiór technologii wykorzystujących rejestry rozproszone, dla których istnienia nie jest potrzebny centralny operator ani zewnętrzny organ kontrolny. Blockchain możemy zastosować do realizacji...

Nowa era oceny ryzyka i obsługi klienta

Branża ubezpieczeniowa, choć od lat korzysta z zaawansowanych technologii, stoi obecnie przed kolejną rewolucją – tym razem napędzaną przez sztuczną inteligencję (AI) oraz uczenie...

Edukacja i technologia to przyszłość sprzedaży ubezpieczeń

Współczesny rynek ubezpieczeń ewoluuje szybciej niż kiedykolwiek. Klienci mają coraz wyższe oczekiwania, a ich świadomość ubezpieczeniowa rośnie. W tej sytuacji agenci, którzy nie tylko...

Pewna sprzedaż, wyższe oferty na pojazdy uszkodzone i europejski zasięg działania

AutoOnline to firma, która od ponad 20 lat świadczy usługi wyceny i sprzedaży pojazdów uszkodzonych. Przez ten okres zyskaliśmy zaufanie wielu podmiotów z branży...

Chatbot wesprze rekrutację w Nationale-Nederlanden

W ramach współpracy z Nationale-Nederlanden startup Emplocity zapewni ubezpieczycielowi usługi swojego inteligentnego chatbota, wspierającego proces rekrutacji. Będzie on pomagał pracownikom działu HR zakładu w...

Warta obsłuży klienta w czasie rzeczywistym

Warta chce w pełni zautomatyzować procesy obsługi klienta. Ubezpieczyciel wykonał już pierwszy krok na drodze do realizacji tego celu, wdrażając silnik decyzyjny – narzędzie...

Inteligentne systemy tną koszty i zwiększają skuteczność agentów

Systemy inteligentne IVR i callboty uwolnią agentów od standardowej obsługi klientów, zmniejszą koszty obsługi inboundowej, zwiększą skuteczność sprzedaży i predictive call. INTELIGENTNE SYSTEMY IVR interakcje...
18,481FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie