Ergo Hestia ma już chatbota, teraz szykuje voicebota
Na stronie internetowej Ergo Hestii został uruchomiony chatbot. Za jego pośrednictwem można zapoznać się z ofertą ubezpieczyciela, jak również uzyskać wsparcie w obsłudze umowy...
CRM w kieszeni dla agentów współpracujących ze Spectrum
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum rozszerzył funkcjonalność SADUS mobile, autorskiej aplikacji dla agentów, o zaawansowane możliwości zarządzania relacjami z klientami. Najnowsza aktualizacja przenosi pełen CRM do...
Punkt Diagnostyczny Comarch – zdalna opieka w placówce ubezpieczeniowej
Towarzystwo ubezpieczeniowe, firma zatrudniająca pracowników umysłowych lub fizycznych, urząd, hotel, dom seniora, siłownia czy apteka – dla zastosowania takich innowacyjnych rozwiązań telemedycznych jak Punkt...
Alior Bank i PZU szukają startupów specjalizujących się w human-mobile interactions
Alior Bank razem z PZU rozpoczyna nabór do kolejnej edycji programu akceleracyjnego RBL_START. Tym razem akcelerator wyłoni startupy z najciekawszymi rozwiązaniami z obszaru human-mobile...
Robotyzacja w branży ubezpieczeniowej. Jak robi to firma UNEXT?
Roboty coraz częściej dołączają do firm na całym świecie jako wsparcie dla pracowników i klientów. W rozwiązania klasy RPA (Robotic Process Automation) inwestuje coraz...
Jak skrócić ścieżkę zakupową do 60 sekund?
Wprowadzenie nowej marki na rynek i skrócenie ścieżki zakupowej do 60 sekund to największe wyzwanie dla zakładów ubezpieczeniowych. Jak prawidłowo wdrożyć sprzedaż polis komunikacyjnych...
KioskPolis.pl umożliwia porównanie cen kosztów rezygnacji i przerwania podróży
KioskPolis.pl udostępnił na swojej stronie kalkulator umożliwiający porównanie ofert i zakupu ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i przerwania podróży. Rozwiązanie stanowi rozszerzenie flagowego produktu porównywarki,...
Berg System wdrożył cyfrowe narzędzie do przeprowadzania APK
Berg System, dostawca systemów CRM dla branży ubezpieczeniowej w Polsce, wdrożył innowacyjne narzędzie do wykonywania analizy potrzeb klienta. Oprócz zaspokojenia potrzeb prawnych, jakie stawia...
Dystrybucja w sektorze majątkowym specjalizacją polskich insurtechów
Ponad trzy czwarte polskich insurtechów funkcjonuje jako dostawcy oprogramowania dla ubezpieczycieli lub agentów. Pozostałe startupy ubezpieczeniowe działają w formule MGA, tj. przejmują znaczną część...
Blisko trzy czwarte ubezpieczycieli stawia na technologie zorientowane na klienta
Pomimo negatywnego wpływu pandemii Covid-19 na światową gospodarkę, rynek ubezpieczeń pozostał jednym z największych inwestorów w technologie optymalizacji procesów biznesowych. Szacowane wydatki na rozwiązania...