Insurtech przeprowadzi analizę ryzyka pogodowego dla danej lokalizacji
Skyblu.ai wdrożył narzędzie do oceny ryzyk pogodowych występujących w danej lokalizacji dla nieruchomości na terenie Polski. Z tego rozwiązania korzystają już ubezpieczyciele z Francji...
BrokerUFG umożliwia dostęp do informacji o punktach karnych
Narzędzie BrokerUFG zostało wzbogacone o nową funkcjonalność, która umożliwia ubezpieczycielom dostęp do informacji o wykroczeniach, punktach karnych i uprawnieniach kierowców, zgodnie z nowymi przepisami...
KPMG: Cyfrowa rewolucja otworzyła przed firmami nowe możliwości
99% globalnych liderów technologicznych uczestniczących w najnowszym badaniu „KPMG global tech report 2022” stwierdziło, że rewolucja cyfrowa poprawiła wydajność i rentowność ich organizacji w...
ARC Europe rozpoczyna przegląd startupów
ARC Europe, operator usług car assistance i mobility, rozpoczął startup scouting we współpracy z niemiecką platformą innowacji Startup Autobahn wspieraną przez Plug and Play...
Comarch i wieści z Berlina – nowe technologie w likwidacji szkód i nie tylko
Trzy pytania do Macieja Dylewskiego, International Business Director w Comarch
Aleksandra E. Wysocka: – Czy tematyka konferencji ograniczała się wyłącznie do likwidacji?
Maciej Dylewski: – Tematy...
Skuteczna cyfrowa dystrybucja ubezpieczeń to nie yeti
Rozmowa z Danutą Żukowską, dyrektorką generalną Cachet w regionie CEE
Aleksandra E. Wysocka: – Cachet jest na polskim rynku już od dwóch i pół roku....
Sztuczna inteligencja od PZU wesprze rolników
PZU iAgro – taką nazwę nosi najnowsza inicjatywa PZU, w ramach której największy polski ubezpieczyciel wspiera producentów rolnych przy pomocy sztucznej inteligencji. Obecnie trwa...
Polski Gaz TUW z platformą ubezpieczeniową w chmurze
CGI we współpracy z Insurance Business Applications wdrożyło natywne rozwiązanie chmurowe (IBSuite) w Polski Gaz TUW. W efekcie towarzystwo zyska w pełni cyfrową, łatwą w...
Jakość danych to gra zespołowa
Co jest gorszego od nieuwzględniania danych w procesach decyzyjnych? Uwzględnianie w nich błędnych danych. Skoro już decydujemy się wydawać pieniądze na integrację danych w...
Analiza mowy wesprze sprzedawców i zadba o emocje klientów
Rozmowa z Bartoszem Jakubielem, dyrektorem ds. projektów i procesów biznesowych LINK4
Aleksandra E. Wysocka: – W LINK4 wdrożyliście nowe narzędzie analizy mowy. Jak to dokładnie...