Technologia - Strona 4 z 68 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Ergo Hestia ma już chatbota, teraz szykuje voicebota

Na stronie internetowej Ergo Hestii został uruchomiony chatbot. Za jego pośrednictwem można zapoznać się z ofertą ubezpieczyciela, jak również uzyskać wsparcie w obsłudze umowy...

CRM w kieszeni dla agentów współpracujących ze Spectrum

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum rozszerzył funkcjonalność SADUS mobile, autorskiej aplikacji dla agentów, o zaawansowane możliwości zarządzania relacjami z klientami. Najnowsza aktualizacja przenosi pełen CRM do...

Punkt Diagnostyczny Comarch – zdalna opieka w placówce ubezpieczeniowej

Towarzystwo ubezpieczeniowe, firma zatrudniająca pracowników umysłowych lub fizycznych, urząd, hotel, dom seniora, siłownia czy apteka – dla zastosowania takich innowacyjnych rozwiązań telemedycznych jak Punkt...

Alior Bank i PZU szukają startupów specjalizujących się w human-mobile interactions

Alior Bank razem z PZU rozpoczyna nabór do kolejnej edycji programu akceleracyjnego RBL_START. Tym razem akcelerator wyłoni startupy z najciekawszymi rozwiązaniami z obszaru human-mobile...

Robotyzacja w branży ubezpieczeniowej. Jak robi to firma UNEXT?

Roboty coraz częściej dołączają do firm na całym świecie jako wsparcie dla pracowników i klientów. W rozwiązania klasy RPA (Robotic Process Automation) inwestuje coraz...

Jak skrócić ścieżkę zakupową do 60 sekund?

Wprowadzenie nowej marki na rynek i skrócenie ścieżki zakupowej do 60 sekund to największe wyzwanie dla zakładów ubezpieczeniowych. Jak prawidłowo wdrożyć sprzedaż polis komunikacyjnych...

KioskPolis.pl umożliwia porównanie cen kosztów rezygnacji i przerwania podróży

KioskPolis.pl udostępnił na swojej stronie kalkulator umożliwiający porównanie ofert i zakupu ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i przerwania podróży. Rozwiązanie stanowi rozszerzenie flagowego produktu porównywarki,...

Berg System wdrożył cyfrowe narzędzie do przeprowadzania APK

Berg System, dostawca systemów CRM dla branży ubezpieczeniowej w Polsce, wdrożył innowacyjne narzędzie do wykonywania analizy potrzeb klienta. Oprócz zaspokojenia potrzeb prawnych, jakie stawia...

Dystrybucja w sektorze majątkowym specjalizacją polskich insurtechów

Ponad trzy czwarte polskich insurtechów funkcjonuje jako dostawcy oprogramowania dla ubezpieczycieli lub agentów. Pozostałe startupy ubezpieczeniowe działają w formule MGA, tj. przejmują znaczną część...

Blisko trzy czwarte ubezpieczycieli stawia na technologie zorientowane na klienta

Pomimo negatywnego wpływu pandemii Covid-19 na światową gospodarkę, rynek ubezpieczeń pozostał jednym z największych inwestorów w technologie optymalizacji procesów biznesowych. Szacowane wydatki na rozwiązania...
18,481FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie