25 lat analityki danych w ubezpieczeniach
Rozmowa z Markiem Wilczewskim, dyrektorem Biura Zarządzania Informacją Grupy PZU
Aleksandra E. Wysocka: – Od samego początku swojej kariery pracuje Pan w świecie danych. Jakie...
PinPoint – jak działać w punkt
Oparty na sztucznej inteligencji i wykorzystujący technologię online system do zarządzania dla menedżerów sprzedaży został wdrożony w ERGO Hestii. PinPoint zapewnia regionalnym menedżerom sprzedaży...
ARC Europe rozpoczyna przegląd startupów
ARC Europe, operator usług car assistance i mobility, rozpoczął startup scouting we współpracy z niemiecką platformą innowacji Startup Autobahn wspieraną przez Plug and Play...
Trampolina do przyszłości
Pandemia Covid-19 okazała się katalizatorem dla transformacji cyfrowej, także w tradycyjnej i zachowawczej wobec technologii branży ubezpieczeniowej. Malejący przypis składki, niskie stopy procentowe oraz...
Nie taki audyt straszny
Audyt. Jak my nie lubimy tego słowa. Ma takie negatywne konotacje. Tak jakby już z góry zakładać, że coś zostało źle zrobione. To zapewne...
Edward wspiera agentów Inter Polska
TU Inter Polska zakończyło wdrożenie aplikacji inteligentnego asystenta. Nowe narzędzie pod nazwą Edward wspomaga proces dystrybucji i obsługę leadów sprzedażowych w sieci agentów ubezpieczyciela.
Edward...
To narzędzie na co dzień ułatwia pracę setkom agentów
Praca agenta ubezpieczeniowego z dnia na dzień wydaje się coraz trudniejsza. Rosnąca ilość informacji, dostęp do coraz większej liczby narzędzi, z których musisz korzystać,...
ERGO Hestia z chmury stworzyła social media dla pracowników
ERGO Hestia wykorzystała możliwości Microsoft Teams, by stworzyć autorskie medium społecznościowe EH Portal, usprawniające komunikację mimo pracy z domu. Rozwiązanie pomaga utrzymać relacje na...
Podróż ubezpieczyciela do chmury nie musi boleć
Rozmowa ze Sławomirem Lubakiem, partnerem i liderem obszaru inżynierii usług chmurowych (Cloud Engineering) w Deloitte
Aleksandra E. Wysocka: – Chmura obliczeniowa powoli staje się oczywistością...
Zadbaj o intuicyjny interfejs webowy
Dziś większość transakcji i interakcji odbywa się online, dlatego najlepszym sposobem na zwiększenie skuteczności pozyskiwania klientów jest troska o intuicyjność interfejsów webowych. Dotyczy to...