Technologia - Strona 6 z 59 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

25 lat analityki danych w ubezpieczeniach

Rozmowa z Markiem Wilczewskim, dyrektorem Biura Zarządzania Informacją Grupy PZU Aleksandra E. Wysocka: – Od samego początku swojej kariery pracuje Pan w świecie danych. Jakie...

PinPoint – jak działać w punkt

Oparty na sztucznej inteligencji i wykorzystujący technologię online system do zarządzania dla menedżerów sprzedaży został wdrożony w ERGO Hestii. PinPoint zapewnia regionalnym menedżerom sprzedaży...

ARC Europe rozpoczyna przegląd startupów

ARC Europe, operator usług car assistance i mobility, rozpoczął startup scouting we współpracy z niemiecką platformą innowacji Startup Autobahn wspieraną przez Plug and Play...

Trampolina do przyszłości

Pandemia Covid-19 okazała się katalizatorem dla transformacji cyfrowej, także w tradycyjnej i zachowawczej wobec technologii branży ubezpieczeniowej. Malejący przypis składki, niskie stopy procentowe oraz...

Nie taki audyt straszny

Audyt. Jak my nie lubimy tego słowa. Ma takie negatywne konotacje. Tak jakby już z góry zakładać, że coś zostało źle zrobione. To zapewne...

Edward wspiera agentów Inter Polska

TU Inter Polska zakończyło wdrożenie aplikacji inteligentnego asystenta. Nowe narzędzie pod nazwą Edward wspomaga proces dystrybucji i obsługę leadów sprzedażowych w sieci agentów ubezpieczyciela. Edward...

To narzędzie na co dzień ułatwia pracę setkom agentów

Praca agenta ubezpieczeniowego z dnia na dzień wydaje się coraz trudniejsza. Rosnąca ilość informacji, dostęp do coraz większej liczby narzędzi, z których musisz korzystać,...

ERGO Hestia z chmury stworzyła social media dla pracowników

ERGO Hestia wykorzystała możliwości Microsoft Teams, by stworzyć autorskie medium społecznościowe EH Portal, usprawniające komunikację mimo pracy z domu. Rozwiązanie pomaga utrzymać relacje na...

Podróż ubezpieczyciela do chmury nie musi boleć

Rozmowa ze Sławomirem Lubakiem, partnerem i liderem obszaru inżynierii usług chmurowych (Cloud Engineering) w Deloitte Aleksandra E. Wysocka: – Chmura obliczeniowa powoli staje się oczywistością...

Zadbaj o intuicyjny interfejs webowy

Dziś większość transakcji i interakcji odbywa się online, dlatego najlepszym sposobem na zwiększenie skuteczności pozyskiwania klientów jest troska o intuicyjność interfejsów webowych. Dotyczy to...
18,055FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie