Edukacja: Jak zniechęcić klienta przez call center
piątek, 06 maja 2016 08:49

Mój artykuł jest skutkiem ostatnich kontaktów handlowych przez telefon ze mną w roli klienta. Coraz więcej osób narzeka na takie telefony. Nazywają je nękaniem. A jest ich coraz więcej, ponieważ ten kanał sprzedaży jest dużo tańszy niż sieć handlowa w terenie. I nie miałbym nic przeciwko temu, gdyby nie sposób, w jaki jest to realizowane. Jeśli ma być to wizytówka, to właśnie ten sposób zostanie zapamiętany przez klienta i wpłynie na ocenę firmy, która się z nim skontaktowała.

Jak w takim razie przekuć ten sposób kontaktu z klientem na sukces? Najpierw trzeba by było zdefiniować słowo „sukces”. Kiedy wygrywamy w kontakcie telefonicznym?
Cały artykuł ukaże się w „Gazecie Ubezpieczeniowej” nr 19 z datą wydawniczą 10 maja.
Adam Kubicki
adam.kubicki@indus.com.pl

 

Skarbiec TFI: Ewa Radkowska-Świętoń w zarządzie

Ewa Radkowska-Świętoń dołączy do zarządu Skarbiec TFI od 1 września 2017 r., a od 1 października obejmie stanowisko prezesa zarządu

Ewa...


czytaj dalej

Przemysław Bona wiceprezesem Profika Broker

Z początkiem sierpnia Przemysław Bona objął stanowisko wiceprezesa zarządu Profika Broker. Menadżer związany ostatnio z Generali Polska zajmie się...


czytaj dalej

Talanx: Zarobki wyższe niż zakładano

Grupa Talanx zwiększyła swój przychód netto za I poł. roku o 14,9%, do 463 mln euro. Wszystkie działy przyczyniły się do satysfakcjonującego...


czytaj dalej

Swiss Re: Półrocze pogodowych ekstremów

W I poł. 2017 r. globalne straty ubezpieczone wynikłe z katastrof naturalnych i spowodowanych przez człowieka wyniosły w sumie 23 mld dol.,...


czytaj dalej

Coraz więcej zgłoszeń szkód po nawałnicach

Rośnie liczba szkód zgłaszanych do ubezpieczycieli przez poszkodowanych w wyniku nawałnic, jakie w ubiegły weekend przeszły nad Polską. Z...


czytaj dalej

TU Europa i Energa-Obrót: Oferta „Energiczni fachowcy”

Grupa Europa nawiązała współpracę z jednym z liderów sprzedaży energii elektrycznej w Polsce, firmą Energa-Obrót. Efektem partnerstwa jest wspólna...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy