Edukacja: Jak zniechęcić klienta przez call center
piątek, 06 maja 2016 08:49

Mój artykuł jest skutkiem ostatnich kontaktów handlowych przez telefon ze mną w roli klienta. Coraz więcej osób narzeka na takie telefony. Nazywają je nękaniem. A jest ich coraz więcej, ponieważ ten kanał sprzedaży jest dużo tańszy niż sieć handlowa w terenie. I nie miałbym nic przeciwko temu, gdyby nie sposób, w jaki jest to realizowane. Jeśli ma być to wizytówka, to właśnie ten sposób zostanie zapamiętany przez klienta i wpłynie na ocenę firmy, która się z nim skontaktowała.

Jak w takim razie przekuć ten sposób kontaktu z klientem na sukces? Najpierw trzeba by było zdefiniować słowo „sukces”. Kiedy wygrywamy w kontakcie telefonicznym?
Cały artykuł ukaże się w „Gazecie Ubezpieczeniowej” nr 19 z datą wydawniczą 10 maja.
Adam Kubicki
adam.kubicki@indus.com.pl

 

Nationale-Nederlanden: Anita Bogusz członkiem zarządu ds. ryzyka

22 czerwca, na trzysta sześćdziesiątym pierwszym posiedzeniu Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Anity...


czytaj dalej

PZU Życie: Małgorzata Sadurska w zarządzie spółki

Małgorzata Sadurska została nowym członkiem zarządu PZU Życie – wynika z informacji znajdujących się na stronie internetowej ubezpieczyciela.

...


czytaj dalej

AGCS: Technologia a bezpieczeństwo na morzu

Szkodowość w transporcie morskim zmalała w ciągu dekady o 50%. W 2016 r. liczba szkód była najniższa w ostatnim dziesięcioleciu. Korzystny trend...


czytaj dalej

SCOR: Rynek reasekuracji medycznej w USA

SCOR Global Life, spółka zależna francuskiego reasekuratora SCOR, specjalizująca się w międzynarodowych ubezpieczeniach na życie i zdrowotnych,...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Wyczerpywalność trafiła do sejmowej podkomisji

21 czerwca w sejmowej Komisji Finansów Publicznych odbyło się pierwsze czytanie senackiego projektu nowelizacji ustawy o ubezpieczeniach...


czytaj dalej

TUW Medicum: Decyzje Walnego Zgromadzenia

3 czerwca odbyło się zapowiadane Zwyczajne Walne Zgromadzenie TUW Medicum. Podczas ZWZ przyjęto wszystkie uchwały z ogłoszonego wcześniej porządku...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy