Reklama

Edukacja: Jak zniechęcić klienta przez call center
piątek, 06 maja 2016 08:49

Mój artykuł jest skutkiem ostatnich kontaktów handlowych przez telefon ze mną w roli klienta. Coraz więcej osób narzeka na takie telefony. Nazywają je nękaniem. A jest ich coraz więcej, ponieważ ten kanał sprzedaży jest dużo tańszy niż sieć handlowa w terenie. I nie miałbym nic przeciwko temu, gdyby nie sposób, w jaki jest to realizowane. Jeśli ma być to wizytówka, to właśnie ten sposób zostanie zapamiętany przez klienta i wpłynie na ocenę firmy, która się z nim skontaktowała.

Jak w takim razie przekuć ten sposób kontaktu z klientem na sukces? Najpierw trzeba by było zdefiniować słowo „sukces”. Kiedy wygrywamy w kontakcie telefonicznym?
Cały artykuł ukaże się w „Gazecie Ubezpieczeniowej” nr 19 z datą wydawniczą 10 maja.
Adam Kubicki
adam.kubicki@indus.com.pl

 

Z PZU do zarządu Alior Banku

17 października Katarzyna Sułkowska złożyła rezygnację z funkcji prezesa zarządu Alior Banku. Rada nadzorcza spółki przyjęła rezygnację i z tym...


czytaj dalej

MAK Ubezpieczenia: Robert Grabowski nowym członkiem zarządu

Robert Grabowski, dotychczasowy dyrektor Biura Ubezpieczeń na Życie i Osobowych MAK Ubezpieczenia, został członkiem zarządu firmy brokerskiej....


czytaj dalej

Unia Berneńska: Beatriz Reguero nową przewodniczącą

17 października w Paryżu odbyło się doroczne walne zgromadzenie Unii Berneńskiej. Gospodarzem spotkania, które zgromadziło ponad 300 dyrektorów...


czytaj dalej

Aon: Wrześniowe katastrofy najkosztowniejsze

Szkody spowodowane przez huragany, powodzie i trzęsienia ziemi sprawiły, że wrzesień był pod względem katastrof naturalnych najkosztowniejszym jak...


czytaj dalej

PIU: Wynik bancassurance najsłabszy od lat

17 października podczas pierwszego dnia X Kongresu Bancassurance Polska Izba Ubezpieczeń (PIU) zaprezentowała podsumowanie wyników bankowego...


czytaj dalej

Consultia: Korekta rocznej prognozy

Przez 9 miesięcy tego roku Consultia zebrała 155,1 mln zł, o 15,1% więcej niż w analogicznym okresie 2017 r. (134,8 mln zł). Przychody...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook