Edukacja: Jak zniechęcić klienta przez call center
piątek, 06 maja 2016 08:49

Mój artykuł jest skutkiem ostatnich kontaktów handlowych przez telefon ze mną w roli klienta. Coraz więcej osób narzeka na takie telefony. Nazywają je nękaniem. A jest ich coraz więcej, ponieważ ten kanał sprzedaży jest dużo tańszy niż sieć handlowa w terenie. I nie miałbym nic przeciwko temu, gdyby nie sposób, w jaki jest to realizowane. Jeśli ma być to wizytówka, to właśnie ten sposób zostanie zapamiętany przez klienta i wpłynie na ocenę firmy, która się z nim skontaktowała.

Jak w takim razie przekuć ten sposób kontaktu z klientem na sukces? Najpierw trzeba by było zdefiniować słowo „sukces”. Kiedy wygrywamy w kontakcie telefonicznym?
Cały artykuł ukaże się w „Gazecie Ubezpieczeniowej” nr 19 z datą wydawniczą 10 maja.
Adam Kubicki
adam.kubicki@indus.com.pl

 

TUW Medicum: Zbigniew Lasota audytorem wewnętrznym

TUW Medicum zgłosiło do Komisji Nadzoru Finansowego, że kluczowe stanowisko ds. audytu wewnętrznego – audytor wewnętrzny – objął Zbigniew Lasota.

...


czytaj dalej

GrECo JLT Services: Marek Mozer dyrektorem operacyjnym

Od września Marek Mozer pełni funkcję dyrektora operacyjnego GrECo JLT Services. Do jego kompetencji należy nadzór nad obszarem współpracy z...


czytaj dalej

Mercer: 19. miejsce Polski w rankingu systemów emerytalnych

Polski system emerytalnym został sklasyfikowany na 19. miejscu wśród 30 krajów analizowanych w najnowszym badaniu „Melbourne Mercer Global Pension...


czytaj dalej

Aon: Badanie EMEA Cyber Risk Transfer Report 2017

Organizacje dostrzegają rosnącą wartość technologii i danych w stosunku do wartości aktywów materialnych, ale jednocześnie wydają czterokrotnie...


czytaj dalej

PBUK: Coraz więcej odszkodowań z ubezpieczeń granicznych

W 2016 roku krajowi ubezpieczyciele wystawili ponad 246 tys. ubezpieczeń granicznych. Kierowcy posiadający takie polisy spowodowali w ub.r. 811...


czytaj dalej

KUKE ostrzega przed oszustami

Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych zwróciła się do swoich klientów o wzmożoną ostrożność. To efekt otrzymanych przez ubezpieczyciela...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy