Edukacja: Jak zniechęcić klienta przez call center
piątek, 06 maja 2016 08:49

Mój artykuł jest skutkiem ostatnich kontaktów handlowych przez telefon ze mną w roli klienta. Coraz więcej osób narzeka na takie telefony. Nazywają je nękaniem. A jest ich coraz więcej, ponieważ ten kanał sprzedaży jest dużo tańszy niż sieć handlowa w terenie. I nie miałbym nic przeciwko temu, gdyby nie sposób, w jaki jest to realizowane. Jeśli ma być to wizytówka, to właśnie ten sposób zostanie zapamiętany przez klienta i wpłynie na ocenę firmy, która się z nim skontaktowała.

Jak w takim razie przekuć ten sposób kontaktu z klientem na sukces? Najpierw trzeba by było zdefiniować słowo „sukces”. Kiedy wygrywamy w kontakcie telefonicznym?
Cały artykuł ukaże się w „Gazecie Ubezpieczeniowej” nr 19 z datą wydawniczą 10 maja.
Adam Kubicki
adam.kubicki@indus.com.pl

 

Link4: Marek Wasilewski nowym szefem likwidacji szkód

Od stycznia nowym szefem likwidacji szkód w Link4 jest Marek Wasilewski. Zastąpił Iana Kennedy’ego.

Marek Wasilewski w ostatnich czterech latach...


czytaj dalej

Personalia: Krystyna Matysiak dołączy do Generali Polska

Krystyna Matysiak, związana ostatnio z Link4 i PZU, od 1 lutego dołączy do Generali Polska. W grupie będzie odpowiedzialna za zarządzanie zasobami...


czytaj dalej

Guy Carpenter: Spowolnienie spadku cen

Ceny reasekuracji przy odnowieniach kontraktów 1 stycznia 2017 r. nadal wykazywały tendencję zniżkową w większości klas biznesu i na większości...


czytaj dalej

CIRC: Sposób na ograniczenie ryzykownych inwestycji

Proponowane limity w strukturze własnościowej chińskich firm ubezpieczeniowych mogą skutecznie zapobiec wykorzystywaniu przez konglomeraty takie...
czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Sezon burzowy w branży

Jednym z najistotniejszych wydarzeń obecnego roku (jeśli nie najważniejszym) będzie implementacja dyrektywy o dystrybucji ubezpieczeń. Niestety,...


czytaj dalej

Mondial Assistance: Pracowity rok 2016

Z analizy danych zebranych przez Mondial Assistance wynika, że w ubiegłym roku korzystanie z assistance medycznego na terenie Polski wzrosło o 33%...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy