Inspiracje - Strona 21 z 100 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Ile jest wart święty spokój?

Według danych rynkowych istnieją dwie najczęściej wybierane (albo raczej polecane) umowy dodatkowe w produktach typu ubezpieczenia na życie. I nie są to ani umowa...

Poszło o gwarancję ubezpieczeniową

Mój klient życiowy – przedsiębiorca zajmujący się projektowaniem i wykonawstwem hal magazynowych – zwrócił się do mnie z następującym problemem: ubiega się o intratny...

Agencie, nie jesteś złotą rybką

Gdy czytam fora agenckie, dochodzę do wniosku, że większość z nas, agentów, ma te same problemy. Coraz częściej czujemy silną presję, aby spełnić wszystkie...

Mamy wiele asów w rękawie

Od pewnego czasu na lokalnym rynku pracy wyzwaniem jest znalezienie pracownika, który zostanie w firmie na dłużej. Pracodawcy szukają skutecznych sposobów na to, aby...

Jak rozmawiać z osobą od ubezpieczeń grupowych w firmie

Wszedłeś właśnie do biura. Zrobiłeś sobie kawę, siadasz przed swoim biurkiem i wyjmujesz listę klientów. Niektórzy z nich obiecali podjąć decyzję, inni prosili o...

Uważaj na regułę niedostępności

Reguła niedostępności jest opisywana w psychologii od dawna. Profesor Robert Cialdini włączył ją do swego katalogu reguł wywierania wpływu opisanego w książce Wywieranie wpływu...

Zjebczing czy coaching?

„Nie potrafisz zadawać pytań otwartych, słuchać klienta, pogłębiać zrozumienia tematów, robisz niepełną analizę potrzeb, później masz problem z doborem rozwiązań…”. Każdy, kto słyszał od szefa...

Skąd brać pomysły na wpisy do mediów społecznościowych?

Prowadzenie profilu agenta ubezpieczeniowego w social mediach to wymagające zajęcie. Należy stale myśleć o nowych treściach, które będą interesujące i angażujące dla odbiorców, a...

Analiza potrzeb klienta to nie fikcja

Temat analizy potrzeb klienta wałkowany jest w branży już od dłuższego czasu. Można w związku z tym mieć mylne wrażenie, że każdy pośrednik ubezpieczeniowy...

Dlaczego czasami spadają wyniki sprzedaży

Część menedżerów związanych z branżą ubezpieczeniową często doświadcza niepewności dotyczącej wyników sprzedaży zespołu. Zamykając okres rozliczeniowy, martwią się o to, co będzie się działo...
18,485FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie