Wirusowy bestiariusz
I got the poison, I got the remedy, jak śpiewał kiedyś Maxim Reality z grupy The Prodigy. I w sumie miał rację, bo to...
Jak pozyskiwać klientów ubezpieczeniowych w 2023 roku
Zachowania konsumentów się zmieniają. Miejsca w internecie, gdzie klienci ubezpieczeniowi spędzają czas – również. A to o uwagę tych osób walczymy. Najpierw są „publicznością”,...
Naucz się wydawać polecenia
Czy znasz kogoś, kto lubi, gdy mu się rozkazuje? Pewnie nie. Zastanów się nad następującymi zdaniami: „Będziesz pan musiał zadzwonić jeszcze raz”, „Musi mi...
Przedwojenni ajenci ubezpieczeniowi
Jak wyglądały początki zawodu agenta, zwanego także ajentem, na ziemiach polskich? Jakie podobieństwa łączą nas z tamtymi pokoleniami ubezpieczeniowców? Nazwę agent oraz ajent ubezpieczeniowy...
Narty za milion euro
Z całą pewnością decyzja o tym, na jaką sumę warto się ubezpieczyć, jest ostatnią, jaką zawracamy sobie głowę, wyjeżdżając na narty. Szukamy fajnego miejsca...
Co się wydarzyło w Medibank Private
Wbrew podobieństwu tytułu nie chodzi o kontynuację znakomitego filmu z Meryl Streep i Clintem Eastwoodem z 1995 r. Chociaż fabułę można streścić podobnie. 47-letni...
Jak skutecznie odróżnić się od konkurencji
Jednym z największych wyzwań dotyczących rozwijania sprzedaży ubezpieczeń jest walka z konkurencją. Zarówno na polu pracy pośrednika, jak i centrali towarzystw ubezpieczeniowych odpowiedź na...
Marka osobista właściwym kierunkiem na 2023 rok
Kończymy już 2022. Co roku w grudniu zaczynamy zastanawiać się, co dalej. Podsumowujemy ten czas, wyciągamy wnioski, analizujemy, co zrealizowaliśmy. Rozmyślamy, co mogliśmy zrobić...
Musi być tylko lepiej
Rok 2023 zapowiada się ciekawie w ubezpieczeniach życiowych i zdrowotnych. Wyzwania w jednej i drugiej grupie ubezpieczeń będą różne, ale na pewno ekscytujące i...
Analiza potrzeb klienta to nie fikcja
Temat analizy potrzeb klienta wałkowany jest w branży już od dłuższego czasu. Można w związku z tym mieć mylne wrażenie, że każdy pośrednik ubezpieczeniowy...