Przygotowanie do rekrutacji
Dziś zaczniemy od środka. Przeprowadziliśmy w ramach naszej struktury badania na temat zainteresowań, światopoglądu, sposobu życia i paru innych nieoczywistych cech wśród osób, z...
Po polisę do pracodawcy
Już od wielu lat system benefitów pracowniczych pozwala przedsiębiorcom nie tylko dbać o zatrudnionych pracowników, ale także stanowi argument w pozyskiwaniu nowych. Jednym z...
Jak rozwinąć ideę kompleksowej obsługi w multiagencji
Jednym z ważniejszych parametrów wskazujących na rozwój biznesu sprzedaży ubezpieczeń jest oczywiście poziom pozyskiwanej prowizji. Istnieje wiele sposobów na jej zwiększenie, warto jednak przyjrzeć...
Popraw sposób porozumiewania się z klientem, a poprawisz wyniki sprzedaży
Zarówno w sprzedaży, jak i szerzej – komunikowaniu się ludzi większość rodzących się problemów dotyczy jednej z trzech kategorii. Pierwszą stanowi percepcja, bo jak...
Zaplanuj emeryturę jak najszybciej
Branża ubezpieczeniowa to ludzie, którzy zajmują się propagowaniem świadomości finansowej. Zarówno zarządzający, pracujący w siedzibach głównych, jak i osoby, które są na froncie doradzania...
Czy polska branża IT jest wyjątkowa?
W poprzednim artykule (w „GU” 37) omówiłem cztery główne zagadnienia związane z oceną ryzyka dla ubezpieczenia OC zawodowego i cyber dla firm IT. Teraz...
Specjalizacja, doświadczenie plus trendy, to przyciąga klientów
Mimo potęgującej się niepewności w prowadzonym biznesie i coraz gorszych prognoz zwiastujących stagnację czy wręcz kryzys w naszej kancelarii mamy wciąż do czynienia z...
Bitwa powietrzna z hakerami
Filmów z nadtytułu chyba przedstawiać nie muszę. Piloci elitarnej szkoły w walce o tytuł najlepszego z nich oraz świetna parodia tegoż. Chciałoby się powiedzieć...
System padł… to już szach-mat dla agenta
Zbliża się koniec roku, towarzystwa gonią za wynikami, menedżerowie sprzedaży dwoją się i troją, by nas mobilizować zawodowo, firmy obiecują kody do Biedronki, ekspresy...
Jak pracować z nieefektywnym menedżerem zespołu sprzedaży
Jak to się dzieje, że przy takich samych warunkach rynkowych, narzędziach i sposobach wynagradzania można zaobserwować ogromne różnice w wynikach sprzedażowych poszczególnych zespołów? Sensowna...