Inspiracje - Strona 51 z 106 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Mówienie o sprzedaży generuje nową sprzedaż

Widziałem to już wielokrotnie – u siebie i u zaprzyjaźnionych multiagentów. Sam proces opisuję na szkoleniach i konsultacjach, pokazując, jak odblokowanie pewnych przekonań może...

Kiedy wyznaczanie celów ma sens

Jak często cele, które sobie stawiamy, są skutecznie realizowane w praktyce? Ile z nich jest później zapomnianych, porzuconych lub odnawialnych na kolejny rok? Z...

Oswajamy potworki językowe

Ta seria to nasza odpowiedź na częste trudności z rozumieniem języka branżowego powszechnie stosowanego w środowisku ubezpieczeniowym i korporacyjnym.   Potworki językowe to wyrażenia nieznane...

Przepraszam, ale ja się nie komunikuję

Na branżowych spotkaniach mam przyjemność rozmawiać z wieloma ekspertami z branży ubezpieczeniowej. Lata doświadczeń, ogromna wiedza, ciekawe spostrzeżenia. Jednak na propozycję, że może warto...

Ubezpieczeniowy mental

Wyobraź sobie piękny statek, który stoi w porcie. Nowoczesny, przygotowany do startu, kapitan na swoim miejscu, kierunek podróży wyznaczony, pasażerowie na pokładzie. Myślisz: za...

Sokratejski klucz do sukcesu

Poznaj samego siebie – miał mawiać jeden z najwybitniejszych greckich filozofów, Sokrates. Zgadzam się z nim w całej rozciągłości. A nawet dodam: PRZEDE WSZYSTKIM...

Klimat może poczekać

Zespół naukowy Earth Commission opublikował na łamach „Nature” przełomowe badanie dotyczące tzw. krytycznych punktów wytrzymałości Ziemi, tj. klimatu, różnorodności biologicznej, wody pitnej i różnych...

Kompetencja ludzi sukcesu

We współczesnym konkurencyjnym świecie sukces w zawodzie doradcy ubezpieczeniowego poza wiedzą i doświadczeniem zależy od czegoś więcej. Tym czymś jest wysoki poziom inteligencji emocjonalnej...

Posadziliśmy wiosną 2378 m kw. lasu i sadzimy dalej!

„Gazeta Ubezpieczeniowa” we współpracy z Fundacją Las Na Zawsze ma przyjemność poinformować o zasadzeniu pięknego lasu o powierzchni ponad 14 378 m kw. w...

PR brokerów – jak to robić?

Komunikacja brokerów powinna odzwierciedlać ducha działalności, czyli być użyteczna z perspektywy klientów, bliska im i reprezentować ich interesy. Trzeba wejść w buty klienta. Długo zastanawiałem...
21,614FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie