Inspiracje - Strona 51 z 87 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Latem jest sezon na owoce, podróże i travelki

Z wakacjami nieodłącznie kojarzą nam się ubezpieczenia typu travel. Coś się jednak zmieniło w dobie pandemii Covid-19. Klienci chętniej sięgają po dobrowolne ubezpieczenia turystyczne. Obecnie...

Skąd brać pomysły na wpisy do mediów społecznościowych?

Prowadzenie profilu agenta ubezpieczeniowego w social mediach to wymagające zajęcie. Należy stale myśleć o nowych treściach, które będą interesujące i angażujące dla odbiorców, a...

Dlaczego opłaca się budować wizerunek?

Część firm tworzących rynek usług ubezpieczeniowych postrzega działania wizerunkowe jako niezbyt istotny dodatek do tych aktywności, które składają się na „prawdziwy biznes”. To duży...

Zarządzanie oczekiwaniami… wobec siebie

Under promise over deliver – dostarcz więcej, niż obiecałeś! To ważne słowa, z którymi zetknąłem się wiele lat temu, na początku swojej kariery zawodowej....

Ubezpieczeniowcy wciąż w lesie

W codziennej pogoni za realizacją celów biznesowych i gaszeniem firmowych pożarów łatwo stracić szerszą perspektywę i poczucie sensu. Chociaż branża ubezpieczeniowa z zasady powinna...

Czy wiesz, że dziecko może być bezpieczniejsze?

Zabezpieczenie przyszłości i zdrowia dzieci to dla każdego rodzica bardzo ważny temat. Sama jako mama mam wiele obaw z tym związanych. Najbardziej przeraża mnie...

Podążaj tropem Sherlocka

Procedura bezpieczeństwa w samolocie mówi o tym, co zrobić, aby przeżyć. W przypadku katastrofy lotniczej szanse wydają się niewielkie, ale chodzi o zwiększenie swoich...

Obudź się, kochanie!

Czy znane są Państwu Nagrody Darwina? Otóż przyznawane są od 1994 r. pośmiertnie tym, którzy odeszli z tego świata w kuriozalnych okolicznościach, za które...

Czy nadal nie ma jasności w temacie APK?

Wojciech Młynarski w jednej ze swoich piosenek dowodził, że w relacji z kobietami piękno życia na tym polega, że „nie ma jasności w temacie…”,...

SMS, który sprzedaje

Multiagencje wyposażają się w specjalistyczne narzędzia, ale w dużej mierze nie korzystają z ich potencjału sprzedażowego. Traktują CRM jako magazyn danych i rzadko dołączają...
18,099FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie