Inspiracje - Strona 71 z 90 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Bank przysług – czym jest i kiedy może się przydać?

Na rynku ubezpieczeniowo-finansowym jest ogromna rotacja. Myślę, że dużo większa niż w innych branżach. Dlatego szczególnie tutaj trzeba stale zasilać swoje konto w banku...

Agent niezaszczepiony

Zanim przejdę do sedna, trochę o historii szczepień. Wydaje się, iż trudno jest zakwestionować ich zbawienny wpływ na losy ludzkości. Zanim je wprowadzono na...

Dlaczego wywieranie wpływu ma znaczenie w zarządzaniu zespołem

Po czym poznać skutecznego menedżera zespołu sprzedażowego? Jakie parametry będą nam mówiły o tym, że właściwie nim zarządza? Te dwa pytania mogą pomóc nam...

Ubezpieczyciel „C” zgłosi mnie do KRD

To przykład złej komunikacji ubezpieczyciela z klientem. Każdemu bowiem może zdarzyć się przeoczenie, czeski błąd przy regulowaniu zobowiązania z tytułu umowy ubezpieczenia, w tym...

Różne sposoby dotarcia. Jedno medium

Ludzie są różni. To samo dotyczy użytkowników Facebooka, do których chcemy dotrzeć z ofertą ubezpieczeniową. Jedni chętnie oglądają wideo. Inni chętnie komentują, udzielają się...

Czy wszyscy już osiągają wzrosty sprzedaży?

KNF pod koniec czerwca opublikowała wyniki towarzystw ubezpieczeniowych za I kw. 2021 r. i od razu można zauważyć bardzo dobre wyniki sprzedaży ubezpieczeń, choć...

Jaka jest rola emocji w sprzedaży

W początkowej scenie filmu The Social Network student Harvardu i przyszły założyciel Facebooka Mark Zuckerberg (zagrał go Jesse Eisenberg) siedzi przy stoliku w zatłoczonym...

Na początku był… cyberchaos

Chaos. I to w kosmicznej skali. Takie przynajmniej można odnieść wrażenie podczas rozmów z klientami, ponieważ każdy traktuje bezpieczeństwo cyber inaczej. Brak wspólnej platformy...

Skąd brać czas na to wszystko

„Skąd masz czas na to wszystko?” Takie pytanie słyszę ostatnio bardzo często. Faktycznie, w ciągu dnia znajduję go dla rodziny, na pracę w biurze,...

Dlaczego tracisz pieniądze i nie masz klientów z reklam na Facebooku?

Reklamy Facebooka przez niektórych nazywane są złotą krainą, przez innych zaś – „śmiertelną” pułapką. Prawdą jest, że robienie skutecznych reklam na Facebooku nie jest...
18,168FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie