Nasz świat stanął na rozdrożu
Reakcje ubezpieczycieli
w trakcie kryzysu Covid-19 i po nim wpłyną na kształt branży na kolejne 20 lat.
Fakt, że dzieje się to w tym samym czasie,...
Punkta usprawni proces sprzedaży dzięki marketowi Polskie Polisy
Grupa Punkta wdrożyła market ubezpieczeniowy przygotowany przez Polskie Polisy. System działa w oparciu o rozwiązanie iBoosterAPI, poprzez które jest on zintegrowany z większością towarzystw ubezpieczeń.
Rozwiązanie...
Sztuczna inteligencja wspiera w usuwaniu skutków nawałnic i klęsk żywiołowych
Wyobraźmy sobie, że potężna nawałnica przetoczyła się przez miasto, siejąc spustoszenie i uszkadzając domy. Zanim właściciele nawet pomyślą o odbudowie, muszą czekać tygodniami, może...
Jak spośród wielu wybrać produkt najkorzystniejszy dla klienta
Na polskim rynku ubezpieczeń funkcjonuje przynajmniej 35 produktów ubezpieczeniowych do zabezpieczania domów czy mieszkań. Poznanie wszystkich zdaje się być niewykonalne, a może nawet niepotrzebne.
Agenci...
Jeśli dane są nową czernią, dlaczego ubezpieczyciele wciąż chodzą w szarościach?
Zakłady ubezpieczeń mają problem z zarządzaniem danymi. To potężny bloker dla rozwoju technologicznego. Dane stoją u podstaw innowacji. Eksperci mówią o danych jako o...
Nowy generatywny chatbot Generali wesprze agentów
Generali we współpracy we współpracy z TUATARA uruchomił chatbota opartego na generatywnej sztucznej inteligencji, zaprogramowanego na podstawie dokumentów ogólnych warunków ubezpieczenia oraz FAQ. Narzędzie...
System APK. Na przykład koń
Tworzenie innowacji to nie tylko proces wytwarzania rzeczy nowych, to również doskonalenie realiów i usprawnianie czynności, które są trudem codziennej pracy. W przypadku pracy...
Dwa projekty UFG otrzymały unijne dofinansowanie
Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny podpisał umowy z Centrum Projektów Polska Cyfrowa. Dotyczą one współfinansowania ze środków UE dwóch projektów: Platformy eUFG oraz Systemu Obsługi Szkód...
Jak przekuć raportowanie ESG w korzyści biznesowe?
Europa pierwszym kontynentem neutralnym dla klimatu do 2050 r. – oto cel Europejskiego Zielonego Ładu, cel i strategia działania każdej prowadzącej odpowiedzialny biznes firmy....
Weryfikacja tożsamości cyfrowej niezbędna wobec postępującej digitalizacji
Zdaniem przedstawicieli firmy ARIADNEXT z Francji i Polski, patrząc na postępującą digitalizację i przenoszenie się ludzi w każdej grupie wiekowej do internetu, bardziej niż kiedykolwiek...