Transformacja likwidacji szkód – jak przygotować się do tej podróży?
Obsługa roszczenia to „sprawdzam” dla ubezpieczyciela, szansa na wzmocnienie relacji i zebranie cennych danych. Zaraz po pozyskaniu klienta zarządzanie roszczeniami jest najważniejszym punktem interakcji,...
Pilotażowa kampania produktowa PZU z wykorzystaniem technologii DAI
GPW DAI, spółka z Grupy Kapitałowej Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, we współpracy z Domem Mediowym Sigma BIS przeprowadziła pod koniec 2023 r. pilotażową...
Cyfrowy bliźniak w przewidywaniu niepożądanych zdarzeń produkcyjnych
Czwarta rewolucja przemysłowa nadaje zupełnie nowe oblicze automatyzacji, monitorowaniu i analizie łańcucha dostaw poprzez wykorzystanie inteligentnych technologii, takich jak przemysłowy internet rzeczy (IIoT) i...
PIU stworzyła standard chmury dla branży ubezpieczeniowej
Polska Izba Ubezpieczeń wraz z Polską Izbą Informatyki i Telekomunikacji wypracowała standard chmury obliczeniowej dla branży ubezpieczeniowej. Ma on postać zbioru zasad przygotowania i...
iBooster – jedna integracja, wiele towarzystw
Rozmowa z Michałem Dworakowskim, współwłaścicielem firmy Polskie Polisy, odpowiedzialnym za użyteczność rozwiązań ubezpieczeniowych
Aleksandra E. Wysocka: – Co to jest iBooster?
Michał Dworakowski: – iBooster powstał...
Insly ma niezależny kalkulator i CRM dla pośredników
Rozmowa z Piotrem Bartosem, country managerem
Insly w Polsce
Aleksandra
E. Wysocka: – W ostatnim komunikacie poinformowaliście, że pośrednicy
korzystający z kalkulatora polisowego Insly będą mogli teraz bezpłatnie
korzystać...
Brokerzy muszą uważać, na czym pracują
Brokerzy boją się kontroli KNF w sprawie spełniania wymogów prawnych dotyczących chmury obliczeniowej i analizy potrzeb klienta. Nie wszystkie programy do przetwarzania informacji w...
Higiena cyfrowa i polisa cyber na dobry początek
Komunikacja, zakupy, bankowość, praca zdalna to tylko niektóre z obszarów, w których intensywnie korzystamy z sieci. Jednakże wraz z wygodami, jakie niesie ze sobą...
Telemedycyna zwiększa zaangażowanie pacjenta
Rozmowa z Alicją Bożek, konsultantką ds. rozwiązań biznesowych w Comarch Healthcare
Wprowadzenie telemedycyny okazało się koniecznie, gdy pandemia ograniczyła dostęp do stacjonarnych placówek medycznych. Czy...
BrokerUFG umożliwia dostęp do informacji o punktach karnych
Narzędzie BrokerUFG zostało wzbogacone o nową funkcjonalność, która umożliwia ubezpieczycielom dostęp do informacji o wykroczeniach, punktach karnych i uprawnieniach kierowców, zgodnie z nowymi przepisami...