Masz dość wertowania ogólnych warunków? Przetestuj OWU24
Rozmowa z Izabelą Dziadkowiak i Jankiem Nowakiem z OWU24
Aleksandra E. Wysocka: – Opracowaliście innowacyjną platformę OWU24. W jaki sposób może ona pomóc agentom w...
Najgorętsze inwestycje w startupy insurtech w Europie
W astorya.io i astorya.vc wyszukujemy i inwestujemy w młode startupy insurtech. Stworzyliśmy bazę ponad 3000 spółek technologicznych za pomocą naszego autorskiego algorytmu oraz angażujemy...
Chatbot ze sztuczną inteligencją obsługuje klientów Ergo Hestii
Zgodnie z zapowiedziami Ergo Hestia wprowadziła do procesu obsługi klientów chatbota wspieranego przez sztuczną inteligencję. Nowe narzędzie wspiera ich przede wszystkim w procesie likwidacji...
Covid-19 wymusza znaczący wzrost inwestycji w technologie
Blisko połowa uczestników badania KPMG International i Harvey Nash podsumowanego w raporcie „CIO Survey 2020: Everything changed. Or did it?” uważa, że pandemia przyspieszyła...
UNIQA automatyzuje proces oceny merytorycznej roszczeń osobowych
Insurtech Minte.ai zawarł z UNIQA TUnŻ umowy na wdrożenie oraz 5-letnią subskrypcję oprogramowania pozwalającego na automatyzację i usprawnienie oceny merytorycznej roszczeń osobowych.
Ocena odbywać się...
Poświęć minutę dla skóry na urlopie
Lato, lato wszędzie… Dlatego zachęcamy do zadbania o swoją skórę. PZU kontynuuje misję przypominania o profilaktycznym samobadaniu znamion, aby ochronić się przed nowotworem skóry,...
Generali automatyzuje obsługę klientów i pośredników
Generali Polska wprowadziło szereg zmian w procesie obsługi klienta i pośrednika. Ubezpieczyciel wdrożył formularz online do aktualizacji danych dla klientów podlegających ocenie AML, samodzielne aneksowanie umów...
Trzy zasady nowoczesnej obsługi klienta przy wsparciu narzędzi IT
Myślisz o założeniu własnej agencji ubezpieczeniowej? Gratulacje! To (od)ważna decyzja, która jest z pewnością początkiem wspaniałej przygody i wyzwania. Na pewno prowadzisz dokładne notatki...
Szybkie wdrożenie Berg System dla Poczty Polskiej Dystrybucja
Cztery miesiące – tyle trwało wdrożenie Berg System w Poczta Polska Dystrybucja, spółce z Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej, odpowiedzialnej m.in za sprzedaż ubezpieczeń i...
CRM w dziesięciu krokach
Chcesz wdrożyć CRM w swojej firmie ubezpieczeniowej? Dobra decyzja! Z tego tekstu dowiesz się, jak to zrobić sprawnie i w miarę szybko.
O zaletach CRM...