Technologia - Strona 42 z 59 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Masz dość wertowania ogólnych warunków? Przetestuj OWU24

Rozmowa z Izabelą Dziadkowiak i Jankiem Nowakiem z OWU24 Aleksandra E. Wysocka: – Opracowaliście innowacyjną platformę OWU24. W jaki sposób może ona pomóc agentom w...

Najgorętsze inwestycje w startupy insurtech w Europie

W astorya.io i astorya.vc wyszukujemy i inwestujemy w młode startupy insurtech. Stworzyliśmy bazę ponad 3000 spółek technologicznych za pomocą naszego autorskiego algorytmu oraz angażujemy...

Chatbot ze sztuczną inteligencją obsługuje klientów Ergo Hestii

Zgodnie z zapowiedziami Ergo Hestia wprowadziła do procesu obsługi klientów chatbota wspieranego przez sztuczną inteligencję. Nowe narzędzie wspiera ich przede wszystkim w procesie likwidacji...

Covid-19 wymusza znaczący wzrost inwestycji w technologie

Blisko połowa uczestników badania KPMG International i Harvey Nash podsumowanego w raporcie „CIO Survey 2020: Everything changed. Or did it?” uważa, że pandemia przyspieszyła...

UNIQA automatyzuje proces oceny merytorycznej roszczeń osobowych

Insurtech Minte.ai zawarł z UNIQA TUnŻ umowy na wdrożenie oraz 5-letnią subskrypcję oprogramowania pozwalającego na automatyzację i usprawnienie oceny merytorycznej roszczeń osobowych. Ocena odbywać się...

Poświęć minutę dla skóry na urlopie

Lato, lato wszędzie… Dlatego zachęcamy do zadbania o swoją skórę. PZU kontynuuje misję przypominania o profilaktycznym samobadaniu znamion, aby ochronić się przed nowotworem skóry,...

Generali automatyzuje obsługę klientów i pośredników

Generali Polska wprowadziło szereg zmian w procesie obsługi klienta i pośrednika. Ubezpieczyciel wdrożył formularz online do aktualizacji danych dla klientów podlegających ocenie AML, samodzielne aneksowanie umów...

Trzy zasady nowoczesnej obsługi klienta przy wsparciu narzędzi IT

Myślisz o założeniu własnej agencji ubezpieczeniowej? Gratulacje! To (od)ważna decyzja, która jest z pewnością początkiem wspaniałej przygody i wyzwania. Na pewno prowadzisz dokładne notatki...

Szybkie wdrożenie Berg System dla Poczty Polskiej Dystrybucja

Cztery miesiące – tyle trwało wdrożenie Berg System w Poczta Polska Dystrybucja, spółce z Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej, odpowiedzialnej m.in za sprzedaż ubezpieczeń i...

CRM w dziesięciu krokach

Chcesz wdrożyć CRM w swojej firmie ubezpieczeniowej? Dobra decyzja! Z tego tekstu dowiesz się, jak to zrobić sprawnie i w miarę szybko. O zaletach CRM...
18,061FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie