feed-image -

Inspiracje


Dwa zupełnie inne „dzień dobry”
poniedziałek, 17 czerwca 2013 08:20

Teoretycznie wszystkie firmy ubezpieczeniowe na pierwszym miejscu stawiają „satysfakcję klienta”. Niektóre deklarują również, że ważni są dla nich pracownicy i pośrednicy. Problem w tym, że te deklaracje niekoniecznie przekładają się na konkretne działania ani tym bardziej na odczucia tych, o których satysfakcję chodzi.

Add a comment

Więcej…
 
Czy Coca-Cola może zbawić świat?
poniedziałek, 10 czerwca 2013 08:06

Rzadko mam chęć napisać coś dobrego o Coca Coli, jeszcze rzadziej o centrach handlowych, ale tym razem nie mogę się powstrzymać, żeby zrobić jedno i drugie. Wszystko przez kampanię promocyjną, która miała miejsce w Indiach i Pakistanie.

Add a comment

Więcej…
 
Brokerski marketing na bogato
poniedziałek, 03 czerwca 2013 08:14

Z XVI Kongresu Brokerów wróciłam z potężnym katarem (oj, jak wiało na korytarzach hotelu Ossa!) i szeregiem obserwacji natury marketingowej. Co roku towarzystwa i firmy okołorynkowe prześcigają się w walce o zdobycie uwagi brokera. Czego tam nie ma. Są hostessy w kusych strojach, alkomaty, krówki na stoiskach, ulotki, foldery, gadżety, zamknięte spotkania, a w tym roku odbyła się także degustacja whiskey i pokaz skręcania cygar. Pytanie brzmi, czy to wszystko jest potrzebne?

Add a comment

Więcej…
 
Optymalizacja z piekła rodem
poniedziałek, 27 maja 2013 08:37

Pierwszy raz zadzwonili do mnie jesienią ubiegłego roku. Biegłam właśnie na seminarium Briana Tracy zorganizowane dla KredytBanku. Szkolenie odbywało się gdzieś na rubieżach Dworca Zachodniego, w ogromnej hali targowej. I właśnie gdzieś na trasie dworzec–hala zadzwoniła do mnie miła pani z pytaniem, czy posiadam ubezpieczenie na życie w trzecim filarze. Powiedziałam, że owszem, posiadam. I się zaczęło.

Add a comment

Więcej…
 
Spokojny umysł w niespokojnych czasach
poniedziałek, 13 maja 2013 07:41

Szukając inspiracji do nowego artykułu, natrafiłam na tekst Jen Sincero. To autorka książki, która na przełomie kwietnia i maja ukazała się w Stanach pod inspirującym tytułem „Jesteś gnojkiem. Jak odzyskać wiarę we własną wielkość i zacząć prowadzić wspaniałe życie” (tłumaczenie moje). Jen pisze o ptaku, który przypadkiem wleciał do pokoju hotelowego. Gdy ptak zorientował się, że jest w pułapce, zaczął histerycznie miotać się po całym pomieszczeniu, z całej siły uderzając to o szybę okienną, to o ścianę. Jego własne przerażenie uniemożliwiało mu uwolnienie się. Czy podobnie nie bywa z nami?

Add a comment

Więcej…
 
Zwyciężaj w wojnie o uwagę
poniedziałek, 06 maja 2013 07:43

Na łamach naszej gazety, newslettera i www.gu.com.pl trwa zacięta wojna o uwagę. Odbiorcy mają zaledwie kilka minut na to, żeby przejrzeć prasę i serwisy internetowe. Co zrobić, żeby to właśnie po naszą informację sięgnęli?

Add a comment

Więcej…
 
Firma na kozetce
poniedziałek, 29 kwietnia 2013 08:12

Kiedy tylko dowiedziałam się, że w kwietniu 2013 r. w Berlinie odbędzie się dwudniowe seminarium prowadzone przez Arnolda i Amy Mindell ze Stanów Zjednoczonych, wiedziałam, że muszę tam być. Mindellowie są twórcami psychologii zorientowanej na proces. Kierunek ten narodził się w latach 70. XX w. w Szwajcarii z połączenia psychologii głębi Junga, fizyki kwantowej oraz filozofii taoistycznej.

Add a comment

Więcej…
 
Na dobre i na złe
poniedziałek, 22 kwietnia 2013 09:15

W kwietniu dołączyłam do 70% Polek i 35% Polaków i przeszłam na dietę. Do sprawy postanowiłam zabrać się profesjonalnie. Mój wybór padł na firmę Naturhouse, która pomogła zrzucić kilka lub kilkanaście kilogramów dwóm zaprzyjaźnionym mamom koleżanek mojej córki z przedszkola. W międzyczasie odkryłam, że doradztwo dietetyczne ma bardzo wiele wspólnego z doradztwem finansowo-ubezpieczeniowym.

Add a comment

Więcej…
 
Wpływaj, ale etycznie
poniedziałek, 15 kwietnia 2013 07:54

W kwietniu na zaproszenie Invest Success przyjechał do Polski prof. Robert Cialdini. Jego książka Wywieranie wpływu na ludzi jest podręcznikiem na uczelniach wyższych na całym świecie. Sama mam jeszcze na półce egzemplarz kupiony 11 lat temu, podczas pierwszego roku studiów. Nie przypuszczałam wtedy, że będę miała okazję poznać profesora osobiście.

Add a comment

Więcej…
 
Wędliniarski marketing
poniedziałek, 08 kwietnia 2013 08:40

Tydzień przed Wielkanocą przyszedł do mnie mail od Klubu Świadomego Konsumenta. Ilustracją do listu była soczysta wędzona szynka obwiązana sznurkiem. Spod sznurka wystawał zgrabny listek laurowy. Całość prezentowała się bardzo apetycznie. W liście zachęcano mnie do skorzystania z oferty serwisu Lokalne Specjały, który na nadchodzące święta dostarczał wędzone wędliny, przyrządzone bez dodatku środków chemicznych.

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 10 z 18

D.A.S.: Danuta Źrałek nowym członkiem zarządu

16 lutego nastąpiły zmiany w zarządzie D.A.S. Towarzystwa Ubezpieczeń Ochrony Prawnej. Rada nadzorcza spółki przyjęła rezygnację Arkadiusza Gila...


czytaj dalej

KNF: Marcin Pachucki i Filip Świtała nowymi wiceprzewodniczącymi

Na wniosek przewodniczącego Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) Marka Chrzanowskiego, premier Beata Szydło odwołała z dniem 15 lutego jego...


czytaj dalej

Lloyd’s: Carnegie-Brown następcą Nelsona

Były dyrektor generalny Marsh Europe i prezes bez funkcji wykonawczej brytyjskiego oddziału Aon Bruce Carnegie-Brown zostanie wkrótce mianowany...


czytaj dalej

Niemcy: Allianz planuje odkup akcji

Allianz, największy europejski ubezpieczyciel, zaproponował wydanie 3 miliardów euro na wykup własnych akcji po ogłoszeniu zysku wyższego od...


czytaj dalej

Odświeżone zasady postępowania przed Rzecznikiem Finansowym

22 lutego weszło w życie rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 15 lutego 2017 r. w sprawie pozasądowego postępowania przed Rzecznikiem...


czytaj dalej

Concordia w górę, Aviva w dół

Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny oficjalnie ogłosił, że PZU, Compensa i Hestia znalazły się na czele rankingu jakości danych w ogólnopolskiej...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy