feed-image -

Reklama

Inspiracje


Dzień dobry, chcę panu właśnie sprzedać coś bardzo drogiego
poniedziałek, 01 września 2014 07:55

W ostatnich tygodniach kilkukrotnie dzwoniła do mnie telemarketerka z jednego z banków. Ponieważ jestem osobą mocno zajętą, zazwyczaj trafiała na moment, kiedy właśnie robiłam coś „niezwykle ważnego” albo śpieszyłam się gdzieś i nie miałam czasu na telemarketingowe ble ble ble. Tak jak 99% wszystkich osób, do których dzwonią telemarketerzy.

Add a comment

Więcej…
 
Umyj zęby
poniedziałek, 25 sierpnia 2014 07:44

Techniki perswazyjne mają swoich wyznawców, mają też zaciekłych przeciwników. Ale nie oszukujmy się – posługując się samymi racjonalnymi argumentami, nie mamy gwarancji sukcesu w negocjacjach biznesowych, sprzedaży, relacjach ze współpracownikami czy rodziną.

Add a comment

Więcej…
 
Jak mieć czas?
niedziela, 17 sierpnia 2014 20:56

Nie masz czasu na dbanie o swoją kondycję? Ja też nie miałam. A teraz trzy razy w tygodniu chodzę na siłownię i dwa razy na basen. Moją przygodę ze sportem zawdzięczam Ianowi Greenowi – wieloletniemu członkowi Million Dollar Round Table (MDRT) i właścicielowi świetnie prosperującej agencji ubezpieczeniowej w południowym Londynie.

Add a comment
Więcej…
 
Szuraj jak Young
poniedziałek, 11 sierpnia 2014 08:27

Gdy na starcie ultramaratonu Sydney-Melbourne w Australii pojawił się 61-letni farmer w stroju roboczym i gumiakach, od razu przykuł uwagę prasy. Na tle wysportowanych młodszych ultramaratończyków wyglądał trochę jak wariat, a trochę jak kosmita. Nikt nie wierzył, że Cliff Young, który na co dzień wypasał owce, zdoła ukończyć bieg na trasie ponad 800 km. Nikt też nie marzył, że Cliff ten bieg wygra.

Add a comment

Więcej…
 
Co mamy z gęsi?
poniedziałek, 04 sierpnia 2014 09:04

W OFE zostałam dzięki telemarketerce z Open Finance. Zadzwoniła do mnie jakiś tydzień temu, pytając, czy wiem, że do 1 sierpnia trzeba podjąć decyzję dotyczącą swojej przyszłej emerytury. Naprawdę nie chciałam się umawiać z żadnym nieznanym mi wcześniej doradcą finansowym, bardzo nie chciałam! A jednak telemarketerka tak pokierowała rozmową, że na spotkanie się umówiłam.

Add a comment

Więcej…
 
Customer experience dla początkujących
poniedziałek, 28 lipca 2014 08:31

Czy zastanawiałeś się, jak się czuje z tobą twój klient? Odpowiedź „dobrze, w końcu jest moim klientem” to o wiele za mało. Gdy głównym atutem twojej oferty jest niska cena, to znajdujesz klientów, dla których również tylko cena się liczy. I przy najbliższej okazji zmienią pośrednika. Zdecydowanie bardziej rentowni są klienci nieco bardziej zamożni, którzy oczekują VIP-owskiej obsługi.

Add a comment
Więcej…
 
W czym może ci pomóc wirtualny menedżer?
poniedziałek, 21 lipca 2014 07:31

Ten, kto mnie zna, nie uwierzy, ale od jakiegoś czasu wykonuję codziennie kilkadziesiąt „brzuszków”. Dokładniej, robię to od 9 dni. Zaczynałam od 10 powtórzeń, wykonanych z językiem na brodzie i głośnym dyszeniem. No dobrze, trochę przesadzam, moja kondycja nie była aż taka fatalna. Była zwyczajnie nędzna.

Add a comment

Więcej…
 
I żółw, i zając
poniedziałek, 14 lipca 2014 08:58

Pamiętasz bajkę o żółwiu i zającu? Zając i żółw ścigali się. Zając rozpoczął wyścig z przekonaniem, że jest skazany na zwycięstwo. Ruszył pełną parą, ale gdy tylko powolny rywal zniknął mu z oczu, postanowił, że chwilę odpocznie. Zasnął. Dzięki temu znacznie wolniejszy, ale bardziej zdyscyplinowany i zdeterminowany żółw zwyciężył w wyścigu. Czy podobnie jest w sprzedaży?

Add a comment
Więcej…
 
Zrób to na poważnie
poniedziałek, 07 lipca 2014 08:08

Nie wiem jak ty, ale ja trafiłam do branży ubezpieczeniowej przez przypadek. Powiedzmy to sobie uczciwie. Mało kto już od przedszkola marzy, że zostanie ubezpieczeniowcem. Równie niewielu planuje swoją karierę w sprzedaży. Najczęściej jest tak, że taka praca po prostu się „przydarza”. Mijają lata i okazuje się, że w „przypadkowej” pracy spędziliśmy pół życia. Jeśli chcesz, żeby praca przynosiła ci większą satysfakcję i lepsze efekty, wybierz ją ponownie. Tym razem na poważnie.

Add a comment

Więcej…
 
Kto zabrał twój czas?
poniedziałek, 30 czerwca 2014 07:33

Czas to pieniądz, czas to rozwój, czas to wyniki. Tylko co robić, kiedy czasu nie ma? Problem jest ważny, ponieważ odpowiednio planując swoje działania, znacząco wpływasz nie tylko na dochody, ale również na ogólne zadowolenie z życia.
Jak swój czas powinien planować doradca finansowy, mówił Ian Green, podczas czerwcowego seminarium dla polskich ubezpieczeniowców.

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 10 z 24

Aviva PTE: Maciej Karasiński nowym prezesem

Maciej Karasiński od kwietnia obejmie funkcję prezesa Aviva PTE. Jego nominacja jest efektem złożenia rezygnacji (ze skutkiem od końca marca)...


czytaj dalej

Gothaer TU: Marek Gołębiewski nowym członkiem zarządu

11 marca rada nadzorcza Gothaer TU zdecydowała o przedłużeniu kadencji dotychczasowego zarządu spółki na kolejnych pięć lat i poszerzeniu jego...


czytaj dalej

Swiss Re: Za 15 lat największym rynkiem ubezpieczeniowym będą Chiny

Rynki wschodzące pozostaną motorem wzrostu globalnej gospodarki i branży ubezpieczeniowej przez następną dekadę. Odzwierciedla to trwające...


czytaj dalej

Generali: Główne wskaźniki poszły w górę

W ubiegłym roku Grupa Generali zanotowała poprawę najważniejszych wskaźników. Wynik operacyjny i finansowy netto były lepsze niż w 2017 roku. W...


czytaj dalej

PIU: Jednolity wzór zaświadczeń o zdaniu egzaminu agencyjnego

Polska Izba Ubezpieczeń opracowała wzory pisemnych zaświadczeń o zdaniu egzaminu przez osoby, które chcą wykonywać czynności agencyjne....


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Pod dyktando lidera

Na przestrzeni ostatnich lat sytuacje, w których dyskurs branżowy został zdominowany przez jeden zakład ubezpieczeń, należały do rzadkości....


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook