feed-image -

Inspiracje


Co nam zostawił Juliusz Janczur
poniedziałek, 08 lipca 2013 08:03

No i nie ma Juliusza. To człowiek, który zawsze gdzieś był. Nigdy na pierwszym planie, ale zawsze w pobliżu. Zaangażowany i życzliwy. Zmieniali się kolejni prezesi Stowarzyszenia Brokerów, ale to Juliusz kierował codzienną pracą biura praktycznie do końca swoich dni. Ponoć urwał się ze szpitala, żeby dotrzeć na swój ostatni Kongres Brokerów w maju tego roku. Na pożegnalne przyjęcie Jacka Kliszcza, swojego szefa i przyjaciela, już niestety nie dotarł. A bardzo chciał.

Add a comment
Więcej…
 
Jak zrobić udany kongres sprzedaży
poniedziałek, 01 lipca 2013 09:53

Co najmniej raz w roku przed każdym towarzystwem ubezpieczeń i większą multiagencją stoi poważne wyzwanie – organizacja kongresu sprzedaży. Podczas jednego lub dwóch dni nagradza się najlepszych i motywuje niezmotywowanych. Ludzie powinni zobaczyć, że biznes ma się dobrze i że warto dać z siebie wszystko. Poniżej prezentuję kilka dobrych praktyk podpatrzonych na ubezpieczeniowych kongresach.

Add a comment

Więcej…
 
Życie bez internetu, czyli Robinson Cruzoe XXI wieku
poniedziałek, 24 czerwca 2013 09:01

Współczesny Robinson Cruzoe miałby ciężko. Musiałby zrezygnować z telefonu komórkowego, pisania maili, Facebooka i google. W Stanach Zjednoczonych, gdzie rozwój technologii mobilnej jest bardzo daleko posunięty, coraz częściej zaleca się odstawienie smartfona i internetu na kilka dni, a nawet tygodni.

Add a comment

Więcej…
 
Dwa zupełnie inne „dzień dobry”
poniedziałek, 17 czerwca 2013 08:20

Teoretycznie wszystkie firmy ubezpieczeniowe na pierwszym miejscu stawiają „satysfakcję klienta”. Niektóre deklarują również, że ważni są dla nich pracownicy i pośrednicy. Problem w tym, że te deklaracje niekoniecznie przekładają się na konkretne działania ani tym bardziej na odczucia tych, o których satysfakcję chodzi.

Add a comment

Więcej…
 
Czy Coca-Cola może zbawić świat?
poniedziałek, 10 czerwca 2013 08:06

Rzadko mam chęć napisać coś dobrego o Coca Coli, jeszcze rzadziej o centrach handlowych, ale tym razem nie mogę się powstrzymać, żeby zrobić jedno i drugie. Wszystko przez kampanię promocyjną, która miała miejsce w Indiach i Pakistanie.

Add a comment

Więcej…
 
Brokerski marketing na bogato
poniedziałek, 03 czerwca 2013 08:14

Z XVI Kongresu Brokerów wróciłam z potężnym katarem (oj, jak wiało na korytarzach hotelu Ossa!) i szeregiem obserwacji natury marketingowej. Co roku towarzystwa i firmy okołorynkowe prześcigają się w walce o zdobycie uwagi brokera. Czego tam nie ma. Są hostessy w kusych strojach, alkomaty, krówki na stoiskach, ulotki, foldery, gadżety, zamknięte spotkania, a w tym roku odbyła się także degustacja whiskey i pokaz skręcania cygar. Pytanie brzmi, czy to wszystko jest potrzebne?

Add a comment

Więcej…
 
Optymalizacja z piekła rodem
poniedziałek, 27 maja 2013 08:37

Pierwszy raz zadzwonili do mnie jesienią ubiegłego roku. Biegłam właśnie na seminarium Briana Tracy zorganizowane dla KredytBanku. Szkolenie odbywało się gdzieś na rubieżach Dworca Zachodniego, w ogromnej hali targowej. I właśnie gdzieś na trasie dworzec–hala zadzwoniła do mnie miła pani z pytaniem, czy posiadam ubezpieczenie na życie w trzecim filarze. Powiedziałam, że owszem, posiadam. I się zaczęło.

Add a comment

Więcej…
 
Spokojny umysł w niespokojnych czasach
poniedziałek, 13 maja 2013 07:41

Szukając inspiracji do nowego artykułu, natrafiłam na tekst Jen Sincero. To autorka książki, która na przełomie kwietnia i maja ukazała się w Stanach pod inspirującym tytułem „Jesteś gnojkiem. Jak odzyskać wiarę we własną wielkość i zacząć prowadzić wspaniałe życie” (tłumaczenie moje). Jen pisze o ptaku, który przypadkiem wleciał do pokoju hotelowego. Gdy ptak zorientował się, że jest w pułapce, zaczął histerycznie miotać się po całym pomieszczeniu, z całej siły uderzając to o szybę okienną, to o ścianę. Jego własne przerażenie uniemożliwiało mu uwolnienie się. Czy podobnie nie bywa z nami?

Add a comment

Więcej…
 
Zwyciężaj w wojnie o uwagę
poniedziałek, 06 maja 2013 07:43

Na łamach naszej gazety, newslettera i www.gu.com.pl trwa zacięta wojna o uwagę. Odbiorcy mają zaledwie kilka minut na to, żeby przejrzeć prasę i serwisy internetowe. Co zrobić, żeby to właśnie po naszą informację sięgnęli?

Add a comment

Więcej…
 
Firma na kozetce
poniedziałek, 29 kwietnia 2013 08:12

Kiedy tylko dowiedziałam się, że w kwietniu 2013 r. w Berlinie odbędzie się dwudniowe seminarium prowadzone przez Arnolda i Amy Mindell ze Stanów Zjednoczonych, wiedziałam, że muszę tam być. Mindellowie są twórcami psychologii zorientowanej na proces. Kierunek ten narodził się w latach 70. XX w. w Szwajcarii z połączenia psychologii głębi Junga, fizyki kwantowej oraz filozofii taoistycznej.

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 10 z 18

Ubezpieczenia Pocztowe: Zbigniew Pusz zatwierdzony na stanowisku prezesa

25 kwietnia Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Zbigniewa Pusza na stanowisko prezesa zarządu Pocztowego...


czytaj dalej

Aegon: Michał Biedzki odchodzi, Marc van der Ploeg nowym szefem

21 kwietnia Aegon w Polsce poinformował, że Michał Biedzki, prezes Aegon TUnŻ kierujący działalnością holenderskiej firmy w naszym kraju, złożył...


czytaj dalej

Munich Re: Branża odczuje wzrost

Globalna branża ubezpieczeniowa w latach 2017–2018 wreszcie odnotuje silniejszy niż w latach poprzednich wzrost, wynoszący średnio 4,5% rocznie...


czytaj dalej

Świat: Ryzyko polityczne budzi coraz większe obawy

Dziś ryzyko polityczne niepokoi mnie bardziej niż kiedykolwiek – przyznał Evan Freely z największej na świecie firmy brokerskiej Marsh & McLennan....


czytaj dalej

Aon: Jakie ryzyka budzą największe obawy przedsiębiorstw?

Z globalnego raportu Aon „Zarządzanie ryzykiem i ubezpieczeniami 2017” wynika, że trzema ryzykami budzącymi największe obawy przedsiębiorców na...


czytaj dalej

Marsh Polska: Polisy środowiskowe coraz bardziej potrzebne

Zdaniem ekspertów Marsh w Polsce widoczny jest wzrost zainteresowania polisami środowiskowymi. I to nie tylko wśród dużych przedsiębiorstw z...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy