feed-image -

Inspiracje


A jednak nie chodzi (tylko) o pieniądze
poniedziałek, 10 marca 2014 09:37

Teoretycznie wszyscy dobrze znamy zasadę kija i marchewki. Jeśli nagradzamy jakieś zachowanie, to sprawiamy, że ludzie je powtarzają, a jeśli karzemy – to sprawiamy, że ludzie z niego rezygnują. Na tej złotej zasadzie oparte są również systemy motywowania pracowników w firmach ubezpieczeniowych oraz wynagradzania pośredników. Sprzedajesz dużo – dostaniesz wycieczkę, laptop lub dodatkowy przelew na sympatyczną sumę. Tylko czy to naprawdę działa?

Add a comment

Więcej…
 
Chirurgiczna precyzja sprzedaży
poniedziałek, 03 marca 2014 09:36

Student mojego męża został zrekrutowany przez jedną z dużych, ogólnopolskich multiagencji ubezpieczeniowych. Od mniej więcej dwóch miesięcy odkrywa uroki naszej branży, szkoli się intensywnie i umawia na spotkania z wszystkimi, którzy dają się na to namówić. Mój mąż dał się namówić. Dzięki temu po raz pierwszy mogłam zobaczyć, jak wygląda przykładowy formularz analizy finansowej.

Add a comment

Więcej…
 
Najpierw praca, potem praca
poniedziałek, 24 lutego 2014 09:27

Kiedy Celestyna Osiak, coach kobiet przedsiębiorczych, przekonywała, że planowanie roku należy zawsze, ale to zawsze zaczynać od urlopu, długich weekendów i dni wolnych, zrobiłam wielkie oczy. Do tej pory stosowałam zasadę, którą można sprowadzić do oklepanego powiedzenia „najpierw praca, potem przyjemność”. Często ta zasada ewoluowała w kierunku „Najpierw praca, potem praca. A potem praca”.

Add a comment
Więcej…
 
Wszystkiego dobrego. Kup ziemniaki
poniedziałek, 17 lutego 2014 09:33

Że klienta należy kochać, to wie każdy, w każdym razie teoretycznie. Z tym kochaniem w praktyce bywa jednak bardzo różnie. A szkoda, odpowiednio doceniony i właściwie traktowany klient to najcenniejszy kapitał firmy.

Add a comment

Więcej…
 
Nie znoszę, kiedy ludzie tacy jak wy zawracają mi głowę
poniedziałek, 10 lutego 2014 09:54

Wyobraźcie sobie taką scenkę. Stoicie. Dookoła grupa osób, które wymachując rękami krzyczą do Was na zmianę „To jest za drogie!”, „Nie znoszę, kiedy ludzie tacy jak wy zawracają mi głowę!”, „Już to mam!”, „Nie interesuje mnie to!”, „Jesteście oszustami!”. Waszym zadaniem jest podziękować każdej osobie (tak, tak) za „cenną refleksję” i zadać jej pytanie.

Add a comment

Więcej…
 
Eksplozja sprzedaży
poniedziałek, 03 lutego 2014 09:51

Pod koniec stycznia na zaproszenie firmy Milewski & Partnerzy zawitał do Warszawy Blair Singer, by poprowadzić dwudniową „Eksplozję sprzedaży”. W warsztacie uczestniczyło prawie 500 osób z całego świata, które chciały doskonalić swoje umiejętności sprzedażowe. Nie zabrakło również dumnej reprezentacji branży ubezpieczeniowej (tu serdeczne pozdrowienia dla Kasi Bąk, multiagentki z Ostrowca Świętokrzyskiego, oraz dla Piotra Sołtysa i Zdzisława Celusty z multiagencji GoldPartner).

Add a comment

Więcej…
 
Nieco więcej sensu
poniedziałek, 27 stycznia 2014 09:28

Ji Lee, urodzony w Korei, był coraz bardziej sfrustrowany pracą w nowojorskiej agencji reklamowej. Po tym, jak spędził kilka stresujących miesięcy nad odświeżeniem wizerunku płatków śniadaniowych, czuł, że jego kariera prowadzi donikąd. Poświęca cały czas i twórczą energię na coś, co jako prywatną osobę, zwyczajnie go wkurza.

Add a comment

Więcej…
 
Sprzedaż jest jak randka
poniedziałek, 20 stycznia 2014 10:26

Zadzwonił do mnie pewien agent ubezpieczeniowy, u którego trzy lata temu kupiłam dziesięcioletni program inwestycyjny. Program jak to program, na razie przyniósł głównie straty. Ale za to nie mogę winić agenta, co najwyżej kryzys gospodarczy lub ewentualnie Pana Boga. Do agenta mam żal za co innego.

Add a comment

Więcej…
 
Jakie puzzle układasz?
poniedziałek, 13 stycznia 2014 09:41

Styczeń na półmetku. Jedna czwarta naszych kolegów i koleżanek już zdążyła zarzucić postanowienia noworoczne. Pod koniec miesiąca ten wskaźnik zbliży się już do jednej trzeciej. Ja na razie trwam dzielnie i wierzę, że moi czytelnicy również. To my należymy do tych 8%, którzy dobiegną do mety, prawda?

Add a comment

Więcej…
 
Słoń i jego noworoczne postanowienia
wtorek, 07 stycznia 2014 09:26

W przedostatni dzień roku byłam umówiona na wywiad w jednym z towarzystw. Na opuszczonym korytarzu (większość pracowników na urlopie) wpadłam na prezesa, który z zakasanymi rękawami niósł pudło pełne papierów. Jak się okazało, były ty noworoczne porządki w biurku. Od razu oczami wyobraźni zobaczyłam moje własne redakcyjne biurko, które również wymagało drobnych porządków. No dobrze, nie drobnych. Radykalnych. I tak oto prezes zainspirował mnie do pierwszego noworocznego postanowienia.

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 10 z 22

PZUW: Jakub Papuga zatwierdzony jako członek zarządu ds. ryzyka

18 maja na trzysta dziewięćdziesiątym posiedzeniu Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Jakuba Papugi na...


czytaj dalej

MediSky: Arkadiusz Piątek nowym dyrektorem generalnym na Polskę

Firma MediSky International mianowała Arkadiusza Piątka nowym dyrektorem generalnym na Polskę. Będzie on odpowiedzialny za wypracowanie...


czytaj dalej

Austria: VIG i Erste Group przedłużyły współpracę do 2033 r.

17 maja Erste Group i Vienna Insurance Group przedłużyły umowę o strategicznym partnerstwie. Dzięki zawartemu porozumieniu klienci obu podmiotów...


czytaj dalej

Cypr: Swiss Re i Revolut partnerami Hellas Direct w sektorze mieszkaniowym

Hellas Direct, internetowy ubezpieczyciel z Cypru, nawiązał współpracę ze Swiss Re i cyfrowym start-upem bankowym Revolut. Celem partnerstwa jest...


czytaj dalej

Unilink: Setna placówka w programie UniPartner

17 maja w Bielsku-Białej uruchomiona została setna placówka w ramach UniPartner – programu partnerskiego multiagencji Unilink. Multiagencja chce,...


czytaj dalej

Open Life: Nowy layout portalu dla klienta

Open Life zmienił wygląd i część funkcjonalności w portalu dla klienta. Serwis w nowej, odświeżonej wersji działa od 16 maja.

W swojej nowej...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook