TUZ kusi OC Nadwyżkowym
OC Nadwyżkowe to niezwykle ważny i bardzo obiecujący produkt. Niektórzy przedsiębiorcy wciąż nie zdają sobie sprawy, że właśnie taka polisa może ochronić ich firmę...
Sektor komunikacyjny: Więcej składek, gorsza rentowność
Choć poziom sprzedaży na rynku komunikacyjnym pnie się w górę, to sytuacja w tym sektorze jest daleka od ideału. Mimo wyraźnie wyższego przypisu –...
Czego broker chce od życia?
Rozmowa z Katarzyną Ciechońską, dyrektor ds. sprzedaży i współpracy z partnerami strategicznymi w Nationale-Nederlanden
Aleksandra E. Wysocka: – W wakacje Nationale-Nederlanden przeprowadziło bardzo ciekawe badanie...
Pandemia i katastrofy naturalne utrudniają dostęp do ubezpieczeń BI
Reasekuratorzy zaostrzają swoją politykę w zakresie polis od utraty zysku. Ich zachowanie jest konsekwencją strat powstałych wskutek pandemii oraz szeregu katastrof naturalnych. Zdaniem ekspertów...
Kongres i pandemia
Tak się nam złożyło, że gdy ocenialiśmy naszą zawodową rzeczywistość całkiem niedawno, bo na XXII Kongresie Brokerów, zastanawialiśmy się, jak wzajemna interakcja człowieka i...
Jesteśmy wsparciem dla brokerów
Wykorzystanie wiedzy, doświadczeń oraz narzędzi, aby zaoferować najszersze i najlepsze na rynku wsparcie dla brokerów – to jeden z kluczowych celów, jaki stawia sobie...
Pierwsze półrocze w ubezpieczeniach: Świetna sprzedaż, niskie zyski
Pod względem wskaźników sprzedaży pierwsza połowa tego roku była udanym okresem dla krajowych ubezpieczycieli. Sektor odnotował bowiem wyraźny wzrost przypisu składki, nawet w obszarach,...
Brokerzy doceniają Ergo Hestię i PZU Życie
Po półtorarocznej przerwie związanej z pandemią rozpoczęło się największe spotkanie branży ubezpieczeniowej, czyli Kongres Brokerów. Blisko tysiąc osób zjechało się z całego kraju, żeby...
OFA: Codzienne problemy, na które nie mam wpływu
Gdy redaktor Aleksandra Wysocka poprosiła mnie o napisanie artykułu na temat tego, co jest teraz najistotniejsze z perspektywy agenta, wziąłem kartkę i długopis, by...
Dla Generali agenci są ważni
Digitalizacja narzędzi sprzedażowo-obsługowych oraz poszukiwanie nowych ryzyk do ubezpieczenia to dwa kluczowe trendy na rynku agencyjnym, które obserwuje Generali. Chociaż znaczenie technologii rośnie, to...