Technologia - Strona 23 z 53 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Huawei udostępnia mojePZU w AppGallery

Aplikacja mojePZU została udostępniona w AppGallery, autorskim sklepie z aplikacjami Huawei. Mogą z niej skorzystać użytkownicy urządzeń opartych o Google Mobile Services. Niebawem zostanie...

Planujesz wdrożenie CRM? Weź głęboki oddech i policz do siedmiu

Liczbie siedem przypisuje się szczególne znaczenie. Umieszczając ją w tytule, nie chcemy sugerować, że w magiczny sposób wpłynie ona na wdrożenie CRM w waszej...

Robotyzacja w branży ubezpieczeniowej. Jak robi to firma UNEXT?

Roboty coraz częściej dołączają do firm na całym świecie jako wsparcie dla pracowników i klientów. W rozwiązania klasy RPA (Robotic Process Automation) inwestuje coraz...

Nowa rzeczywistość wymaga innowacyjnych rozwiązań

W dzisiejszych czasach, gdy technologia przenika przez niemal każdy aspekt naszego życia, ta wdrażana do branży ubezpieczeń stanowi ważny element rozwoju gospodarki. Jednakże wraz...

Nowe możliwości płatności online w mojePZU

PZU udostępnił w mojePZU nowe funkcjonalności w obszarze płatności. Użytkownicy mają dostęp m.in. do poszerzonej gamy metod płatniczych, zarówno w aplikacji mobilnej, jak i...

Quantee wdrożyło machine learning dla UKNF

Od końca 2021 r. Urząd Komisji Nadzoru Finansowego korzysta z narzędzia machine learning, wspierającego realizację procesu weryfikacji wyceny rezerw techniczno-ubezpieczeniowych. Instrument został wdrożony we...

Technologiczna przyszłość brokerów

Krakowska agencja ubezpieczeniowa Capital Brokers Insurance Group od czterech lat korzysta z usług VSoft SA. O tym, jak rozwiązanie VSoft Insurance Broker wspiera pracę...

Odszkodowanie od Beesafe przyjdzie Blikiem

Beesafe chce wykorzystać przelewy Blik do szybkich wypłat odszkodowań – dowiedział się serwis cashless.pl. Wdrożenie tego rozwiązania zaplanowano na ostatni kwartał 2022 roku. Aby móc...

Signius wraz z DomData wprowadzą e-podpis do aplikacji biznesowych

Właściciel platformy Signius Professional do zdalnego podpisywania dokumentów oraz weryfikacji tożsamości nawiązał współpracę z dostawcą systemów informatycznych DomData. Jej efektem jest integracja narzędzia do...

Nowoczesne technologie pomagają w obsłudze klienta multiagencji

Praca doradcy ubezpieczeniowego jest obecnie ściśle powiązana z użyciem technologii. Nawet jeśli agent dobrze rozpoznaje potrzeby klienta, nie jest w stanie ręcznie poszukać najlepszej...
17,643FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie