Inspiracje - Strona 12 z 51 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Pośrednik brokerowi agentem

Jeżeli chcesz się czegoś o sobie dowiedzieć, wpisz w wyszukiwarkę nazwę firmy, z którą współpracujesz, i dopisz „opinie”. W dzisiejszym świecie to jedno słowo...

Dlaczego lęk przed opiniami innych hamuje rozwój w nowych obszarach

Załóżmy, że jesteśmy w erze cyfrowej transformacji. Wydaje się, że wszystko jest na wyciągnięcie ręki, a możliwości rozwoju są nieograniczone. A jednak… Mimo zapewnień o...

Jak się odnaleźć w sytuacji porażki

W świecie biznesu zwyciężają nie ci, którzy potrafią cieszyć się ze zwycięstwa, ale ci, którzy radzą sobie ze stratą i porażkami. Strata stanowi nieodłączną...

Misrepresentation, czyli nie to, co myślisz

Wydaje się oczywiste, że wyrażenie misrepresentation powinno oznaczać coś w rodzaju złej lub wadliwej reprezentacji. Jest jednak inaczej niż w języku polskim, gdzie słowo...

Wszyscy powinniśmy grać do jednej bramki

Dystrybutor ubezpieczeń, wykonując dystrybucję ubezpieczeń, powinien postępować uczciwie, rzetelnie i profesjonalnie, zgodnie z najlepiej pojętym interesem klientów – tak brzmi punkt 1 Art. 7...

Chronić i oszczędzać

Ubezpieczenie na życie z funduszem kapitałowym ma na celu m.in. poprzez swoją część inwestycyjną pomnażanie części wpłacanych składek. Dla osób, które nie mają czasu...

Od czego trzeba zacząć drogę do sukcesu

Idea rozwoju osobistego i zawodowego odpowiada właściwie na jedno pytanie: Jak stąd, gdzie jesteś obecnie, dostać się tam, gdzie chciałbyś się znaleźć? By ten...

Wspólnie możemy więcej!

Pracownicy i przyjaciele InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń SA i Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” już po raz dziewiąty, biorąc udział w Biegu Charytatywnym, pokazali, że bieganie...

Magiczny eliksir czy przepustka do sukcesu?

Pewność siebie to temat, który cieszy się dużym zainteresowaniem. Ale spójrzmy na nią z nieco innej strony – z tej, o której znacznie mniej...

Jak dużo sprzedajemy zdalnie?

Podczas konsultacji i szkoleń, które realizuję dla osób prowadzących agencje ubezpieczeniowe, coraz częściej widzę duże różnice w postrzeganiu sprzedaży zdalnej. Te różnice mogą mieć...
18,475FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie