Reklama

Jak ponad 700 agentów ubezpieczeniowych zdobywa więcej klientów?
czwartek, 29 września 2016 08:32

Doświadczenie we współpracy z ubezpieczycielami direct i bankami

Idea dzielenia się pomysłami na pozyskiwanie klientów przez internet przez agentów ubezpieczeniowych pojawiła się w głowie Marcina Kowalika już kilka lat temu.

Wtedy, pracując w agencji Performance Marketingu specjalizującej się w pozyskiwaniu sprzedaży dla ubezpieczycieli direct i dla banków w Polsce, dbał on o relacje z działami marketingu między innymi Liberty Direct, Generali Direct, PZU, Aviva, Axa Direct oraz Banku Pocztowego, Banku Santander, Citi Handlowy, mBanku.

Już wtedy było jasne, jak bardzo ważną część systemu pozyskiwania sprzedaży stanowią agenci i struktury agencyjne.

Social Media Marketing, polecenia klientów, Google

Z kolei wyniki ankiety przeprowadzonej niedawno wśród agentów ubezpieczeniowych pokazują jasno: istnieje olbrzymie zapotrzebowanie na sprawdzone źródła wiedzy i inspiracji, mówiące, jak pozyskiwać klientów przez internet.

Marketing w mediach społecznościowych, marketing w wyszukiwarce Google oraz sposoby na pozyskiwanie klientów z polecenia – o to najczęściej pytają agenci ubezpieczeniowi na blogu Marcina Kowalika.

Do dziś bowiem już ponad 700 agentów ubezpieczeniowych zarejestrowało się do bezpłatnego newslettera, w którym Marcin Kowalik co kilkanaście dni przedstawia porady na temat marketingu internetowego i pozyskiwania klientów do ubezpieczenia.
Stąd też pomysł na przygotowanie przejrzystej listy 50 porad na zdobywanie klientów na ubezpieczenia przez internet (i nie tylko!).

Zamów e-booka „50 porad dla agenta, jak zwiększyć sprzedaż”
Porady są dostępne za darmo w postaci e-booka PDF do pobrania pod linkiem:
http://bit.ly/gazetaubezpieczeniowa

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

 

Vienna Life: Witold Czechowski członkiem zarządu ds. ryzyka

18 września Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Witolda Czechowskiego na stanowisko członka zarządu Vienna...


czytaj dalej

Saltus TUW: Robert Łoś zatwierdzony na stanowisku prezesa

18 września Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Roberta Łosia na stanowisko prezesa zarządu Saltus...


czytaj dalej

Niemcy: Sabotaż cyfrowy w firmach produkcyjnych

2/3 niemieckich przedsiębiorstw produkcyjnych było obiektem ataków cyberprzestępców, które kosztowały przemysł największej gospodarki europejskiej...


czytaj dalej

Marsh&McLennan: Porozumienie w sprawie przejęcia Jardine Lloyd Thompson

18 września firma Marsh & McLennan Companies (MMC) ogłosiła osiągnięcie porozumienia w sprawie przejęcia Jardine Lloyd Thompson Group (JLT),...


czytaj dalej

Santander Aviva: Rodzinne wzorce motywacją do zakupu polisy

Z badania przeprowadzonego przez Santander Aviva we współpracy z SW Research Agencją Badań Rynku i Opinii wynika, że wzory zachowań ukształtowane...


czytaj dalej

Unilink: Podejście turystów do ubezpieczeń na wyjazd

Z sondy na temat ubezpieczeń turystycznych w minionym sezonie wakacyjnym, przeprowadzonej w placówkach multiagencji Unilink, wynika, że polscy...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook