Reklama

Jak ponad 700 agentów ubezpieczeniowych zdobywa więcej klientów?
czwartek, 29 września 2016 08:32

Doświadczenie we współpracy z ubezpieczycielami direct i bankami

Idea dzielenia się pomysłami na pozyskiwanie klientów przez internet przez agentów ubezpieczeniowych pojawiła się w głowie Marcina Kowalika już kilka lat temu.

Wtedy, pracując w agencji Performance Marketingu specjalizującej się w pozyskiwaniu sprzedaży dla ubezpieczycieli direct i dla banków w Polsce, dbał on o relacje z działami marketingu między innymi Liberty Direct, Generali Direct, PZU, Aviva, Axa Direct oraz Banku Pocztowego, Banku Santander, Citi Handlowy, mBanku.

Już wtedy było jasne, jak bardzo ważną część systemu pozyskiwania sprzedaży stanowią agenci i struktury agencyjne.

Social Media Marketing, polecenia klientów, Google

Z kolei wyniki ankiety przeprowadzonej niedawno wśród agentów ubezpieczeniowych pokazują jasno: istnieje olbrzymie zapotrzebowanie na sprawdzone źródła wiedzy i inspiracji, mówiące, jak pozyskiwać klientów przez internet.

Marketing w mediach społecznościowych, marketing w wyszukiwarce Google oraz sposoby na pozyskiwanie klientów z polecenia – o to najczęściej pytają agenci ubezpieczeniowi na blogu Marcina Kowalika.

Do dziś bowiem już ponad 700 agentów ubezpieczeniowych zarejestrowało się do bezpłatnego newslettera, w którym Marcin Kowalik co kilkanaście dni przedstawia porady na temat marketingu internetowego i pozyskiwania klientów do ubezpieczenia.
Stąd też pomysł na przygotowanie przejrzystej listy 50 porad na zdobywanie klientów na ubezpieczenia przez internet (i nie tylko!).

Zamów e-booka „50 porad dla agenta, jak zwiększyć sprzedaż”
Porady są dostępne za darmo w postaci e-booka PDF do pobrania pod linkiem:
http://bit.ly/gazetaubezpieczeniowa

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

 

TU Zdrowie: KNF zatwierdziła nominację Aleksandra Rody

12 lutego Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Aleksandra Rody na stanowisko prezesa zarządu TU Zdrowie.

...


czytaj dalej

KUKE: Marcin Jedliński nowym rzecznikiem prasowym

Od lutego Marcin Jedliński pracuje jako rzecznik prasowy i dyrektor Biura Komunikacji Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE) – podał...


czytaj dalej

Allianz: Akwizycje zamiast odkupu?

Allianz może spowolnić realizację swojego programu odkupu akcji, aby móc dokonać niewielkich akwizycji – zapowiedział dyrektor finansowy grupy po...


czytaj dalej

Parlament Europejski: Zmiany w dyrektywie komunikacyjnej przyjęte

13 lutego deputowani z Parlamentu Europejskiego przyjęli zmiany w przepisach dotyczących ubezpieczeń komunikacyjnych (dyrektywie komunikacyjnej).

...


czytaj dalej

Rozmowy bez Asekuracji: Windykacyjni pośrednicy

19 lutego ukazał się 54. odcinek podcastu „Rozmowy bez Asekuracji”. Gościem programu zatytułowanego „Windykacyjni pośrednicy” był Piotr...


czytaj dalej

PZU SA: Usługa Auto Non Stop dla posiadaczy PZU Auto AC

Oferta komunikacyjna PZU SA została wzbogacona o opcję Auto Non Stop. Dzięki nowej usłudze w przypadku obsługi zgłoszenia z PZU Auto AC...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook