Jak ponad 700 agentów ubezpieczeniowych zdobywa więcej klientów?
czwartek, 29 września 2016 08:32

Doświadczenie we współpracy z ubezpieczycielami direct i bankami

Idea dzielenia się pomysłami na pozyskiwanie klientów przez internet przez agentów ubezpieczeniowych pojawiła się w głowie Marcina Kowalika już kilka lat temu.

Wtedy, pracując w agencji Performance Marketingu specjalizującej się w pozyskiwaniu sprzedaży dla ubezpieczycieli direct i dla banków w Polsce, dbał on o relacje z działami marketingu między innymi Liberty Direct, Generali Direct, PZU, Aviva, Axa Direct oraz Banku Pocztowego, Banku Santander, Citi Handlowy, mBanku.

Już wtedy było jasne, jak bardzo ważną część systemu pozyskiwania sprzedaży stanowią agenci i struktury agencyjne.

Social Media Marketing, polecenia klientów, Google

Z kolei wyniki ankiety przeprowadzonej niedawno wśród agentów ubezpieczeniowych pokazują jasno: istnieje olbrzymie zapotrzebowanie na sprawdzone źródła wiedzy i inspiracji, mówiące, jak pozyskiwać klientów przez internet.

Marketing w mediach społecznościowych, marketing w wyszukiwarce Google oraz sposoby na pozyskiwanie klientów z polecenia – o to najczęściej pytają agenci ubezpieczeniowi na blogu Marcina Kowalika.

Do dziś bowiem już ponad 700 agentów ubezpieczeniowych zarejestrowało się do bezpłatnego newslettera, w którym Marcin Kowalik co kilkanaście dni przedstawia porady na temat marketingu internetowego i pozyskiwania klientów do ubezpieczenia.
Stąd też pomysł na przygotowanie przejrzystej listy 50 porad na zdobywanie klientów na ubezpieczenia przez internet (i nie tylko!).

Zamów e-booka „50 porad dla agenta, jak zwiększyć sprzedaż”
Porady są dostępne za darmo w postaci e-booka PDF do pobrania pod linkiem:
http://bit.ly/gazetaubezpieczeniowa

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

 

AXA: Artur Maliszewski zatwierdzony na stanowisku prezesa

21 listopada na trzysta siedemdziesiątym piątym posiedzeniu Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Artura...


czytaj dalej

InterRisk: Piotr Karda opuszcza zarząd spółki

W wyniku obustronnego porozumienia w grudniu Piotr Karda przestanie pełnić funkcję członka zarządu InterRisk. Od  16 listopada do czasu...


czytaj dalej

Euler Hermes: Turcja – silny wzrost gospodarczy w 2017 r.

Analitycy Euler Hermes oczekują, że tegoroczny wzrost PKB w Turcji podskoczy do 5,2% dzięki wysokim wydatkom publicznym i inwestycjom oraz odbiciu...
czytaj dalej

Wellmo: Cyfrowe usługi zdrowotne

Fińska mobilna platforma opieki zdrowotnej Wellmo zapowiedziała, że pomoże niemieckiemu dostawcy usług telemedycznych Sanvartis w opracowaniu dla...
czytaj dalej

UKNF: Propozycje Forum Zadośćuczynień

Tabela wartości zadośćuczynień dla poszczególnych uprawnionych i ustawowe ograniczenie ich kręgu – to najważniejsze efekty prac nad uregulowaniem...


czytaj dalej

CUK Ubezpieczenia: „Tak” dla zniżek zależnych od punktów karnych

Z drugiej edycji badania „Polacy o ubezpieczeniach”, przeprowadzonego na zlecenie multiagencji CUK Ubezpieczenia wynika, że polscy kierowcy chcą...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy