czwartek, 29 września 2016 08:32 |
Doświadczenie we współpracy z ubezpieczycielami direct i bankami
Idea dzielenia się pomysłami na pozyskiwanie klientów przez internet przez agentów ubezpieczeniowych pojawiła się w głowie Marcina Kowalika już kilka lat temu.
Wtedy, pracując w agencji Performance Marketingu specjalizującej się w pozyskiwaniu sprzedaży dla ubezpieczycieli direct i dla banków w Polsce, dbał on o relacje z działami marketingu między innymi Liberty Direct, Generali Direct, PZU, Aviva, Axa Direct oraz Banku Pocztowego, Banku Santander, Citi Handlowy, mBanku.
Już wtedy było jasne, jak bardzo ważną część systemu pozyskiwania sprzedaży stanowią agenci i struktury agencyjne.
Social Media Marketing, polecenia klientów, GoogleZ kolei wyniki ankiety przeprowadzonej niedawno wśród agentów ubezpieczeniowych pokazują jasno: istnieje olbrzymie zapotrzebowanie na sprawdzone źródła wiedzy i inspiracji, mówiące, jak pozyskiwać klientów przez internet.
Marketing w mediach społecznościowych, marketing w wyszukiwarce Google oraz sposoby na pozyskiwanie klientów z polecenia – o to najczęściej pytają agenci ubezpieczeniowi na blogu Marcina Kowalika.
Do dziś bowiem już ponad 700 agentów ubezpieczeniowych zarejestrowało się do bezpłatnego newslettera, w którym Marcin Kowalik co kilkanaście dni przedstawia porady na temat marketingu internetowego i pozyskiwania klientów do ubezpieczenia. Stąd też pomysł na przygotowanie przejrzystej listy 50 porad na zdobywanie klientów na ubezpieczenia przez internet (i nie tylko!).
Zamów e-booka „50 porad dla agenta, jak zwiększyć sprzedaż” Porady są dostępne za darmo w postaci e-booka PDF do pobrania pod linkiem: http://bit.ly/gazetaubezpieczeniowa ARTYKUŁ SPONSOROWANY
|