Sollers Consulting: Branżowe spotkanie przy winie
poniedziałek, 17 października 2016 08:47

Przedstawiciele branży ubezpieczeniowej z Polski i Europy spotkali się na Winetasting – corocznej degustacji wina organizowanej przez Sollers Consulting. Spotkanie było dla firmy okazją do podziękowania klientom i partnerom biznesowym, zaprezentowania nowych projektów oraz własnego produktu – RIFE.

Tegoroczna, siódma edycja Winetasting zgromadziła ponad 200 gości. Tym razem mieli oni okazję spróbować włoskich win. Jak co roku, spotkanie było okazją do integracji branży ubezpieczeniowej i nieformalnych rozmów. Marcin Pluta i Michał Trochimczuk, partnerzy i założyciele Sollers Consulting, podsumowali też krótko mijający rok.

Mam wielką satysfakcję z faktu, że co roku możemy spotykać się w tak znamienitym gronie – powiedział Michał Trochimczuk. – To był dla nas bardzo pracowity okres, zrealizowaliśmy wiele ciekawych, a często pionierskich projektów w Polsce i zagranicą. Z tego miejsca chciałem podziękować naszym klientom, partnerom biznesowym i pracownikom za wspólne sukcesy – dodał.

Dzięki kolejnym klientom liczba krajów, w których firma prowadziła projekty, wzrosła do 21, a zespół firmy rozrósł się do ponad 330 osób.

Firma pochwaliła się m.in. prowadzeniem największej transformacji technologicznej na niemieckim rynku ubezpieczeniowym dla Zurich oraz rekordowo szybkim wdrożeniem w belgijskim Touringu.

Sollers Consulting przypomniał też o wdrożeniu własnego produktu pod nazwą RIFE w Nationale-Nederlanden. Jest to platforma do prostej konfiguracji, prezentacji i sprzedaży produktów finansowych, która pozwala stworzyć, przetestować i wprowadzić na rynek produkt finansowy w niespełna dwa tygodnie.

Goście mogli również odbyć wirtualny spacer w okularach VR Ocullus po nowym warszawskim biurze firmy. Jak zapewnił Michał Trochimczuk, niezależnie od międzynarodowego rozwoju, Polska ciągle jest i pozostanie strategicznym rynkiem dla firmy.

To z Polski prowadzimy większość projektów i w Polsce zatrudniamy znakomitą większość pracowników. Tu też rozwijamy nasze własne technologie. Polski sektor finansowy jest słusznie postrzegany w Europie jako najbardziej innowacyjny i zaawansowany technologicznie. Choćby dlatego Polska pozostaje w centrum naszego zainteresowania – podkreślił Michał Trochimczuk.
(AM, źródło: Sollers Consilting)

 

KNF: Zatwierdzenie nominacji do władz towarzystw

20 lutego, na trzysta osiemdziesiątym drugim posiedzeniu Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie kilku menadżerów...


czytaj dalej

Personalia: Były szef Link4 wiceprezesem ABC Data

Od 1 marca stanowisko wiceprezesa zarządu ABC Data obejmie Arkadiusz Lew-Kiedrowski, były prezes Link4. Menadżer będzie odpowiedzialny za obszar...


czytaj dalej

Allianz: Podwyżka dywidendy mimo spadku zysków

Rok rekordowy pod względem szkodowości spowodowanej katastrofami naturalnymi i spadek zysku w IV kw. nie powstrzymały Allianz przed podwyższeniem...


czytaj dalej

AXA Partners: Hybrydowy asystent osobisty

Podczas Consumer Electronics Show w Las Vegas, największych na świecie targów innowacji technologicznych, AXA Partners, globalny zespół AXA...


czytaj dalej

„Rozmowy bez asekuracji”: Cyberzagrożenia i sposoby na walkę z nimi

20 lutego ukazał się drugi odcinek podcastu „Rozmowy bez asekuracji”. Gościem programu był Tomasz Sawiak, wicedyrektor w Zespole...


czytaj dalej

Marsh: Zarządzanie cyberryzykiem nie nadąża za cyberzagrożeniami

Dla większości ankietowanych organizacji cyberbezpieczeństwo jest kluczowym obszarem w zarządzaniu ryzykiem. Mimo to niewiele podmiotów potrafi...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy