Sollers Consulting: Branżowe spotkanie przy winie
poniedziałek, 17 października 2016 08:47

Przedstawiciele branży ubezpieczeniowej z Polski i Europy spotkali się na Winetasting – corocznej degustacji wina organizowanej przez Sollers Consulting. Spotkanie było dla firmy okazją do podziękowania klientom i partnerom biznesowym, zaprezentowania nowych projektów oraz własnego produktu – RIFE.

Tegoroczna, siódma edycja Winetasting zgromadziła ponad 200 gości. Tym razem mieli oni okazję spróbować włoskich win. Jak co roku, spotkanie było okazją do integracji branży ubezpieczeniowej i nieformalnych rozmów. Marcin Pluta i Michał Trochimczuk, partnerzy i założyciele Sollers Consulting, podsumowali też krótko mijający rok.

Mam wielką satysfakcję z faktu, że co roku możemy spotykać się w tak znamienitym gronie – powiedział Michał Trochimczuk. – To był dla nas bardzo pracowity okres, zrealizowaliśmy wiele ciekawych, a często pionierskich projektów w Polsce i zagranicą. Z tego miejsca chciałem podziękować naszym klientom, partnerom biznesowym i pracownikom za wspólne sukcesy – dodał.

Dzięki kolejnym klientom liczba krajów, w których firma prowadziła projekty, wzrosła do 21, a zespół firmy rozrósł się do ponad 330 osób.

Firma pochwaliła się m.in. prowadzeniem największej transformacji technologicznej na niemieckim rynku ubezpieczeniowym dla Zurich oraz rekordowo szybkim wdrożeniem w belgijskim Touringu.

Sollers Consulting przypomniał też o wdrożeniu własnego produktu pod nazwą RIFE w Nationale-Nederlanden. Jest to platforma do prostej konfiguracji, prezentacji i sprzedaży produktów finansowych, która pozwala stworzyć, przetestować i wprowadzić na rynek produkt finansowy w niespełna dwa tygodnie.

Goście mogli również odbyć wirtualny spacer w okularach VR Ocullus po nowym warszawskim biurze firmy. Jak zapewnił Michał Trochimczuk, niezależnie od międzynarodowego rozwoju, Polska ciągle jest i pozostanie strategicznym rynkiem dla firmy.

To z Polski prowadzimy większość projektów i w Polsce zatrudniamy znakomitą większość pracowników. Tu też rozwijamy nasze własne technologie. Polski sektor finansowy jest słusznie postrzegany w Europie jako najbardziej innowacyjny i zaawansowany technologicznie. Choćby dlatego Polska pozostaje w centrum naszego zainteresowania – podkreślił Michał Trochimczuk.
(AM, źródło: Sollers Consilting)

 

Link4: Agnieszka Balcerska nową dyrektor HR

Od 20 lutego nową dyrektor Pionu HR w Link4 jest Agnieszka Balcerska. Przed dołączeniem do ubezpieczyciela pełniła funkcję szefa HR dla Europy...


czytaj dalej

D.A.S.: Danuta Źrałek nowym członkiem zarządu

16 lutego nastąpiły zmiany w zarządzie D.A.S. Towarzystwa Ubezpieczeń Ochrony Prawnej. Rada nadzorcza spółki przyjęła rezygnację Arkadiusza Gila...


czytaj dalej

KPMG: Rozkwit inwestycji w insurtech

Należy się spodziewać, że zainteresowanie inwestorów branżą insurtech po mocnym wzroście w 2016 r. pozostanie silne we wszystkich regionach świata...


czytaj dalej

Adriatic Slovenica: Automatyzacja całego procesu sprzedaży polis

Adriatic Slovenica, drugi pod względem wielkości ubezpieczyciel życiowy w regionie Adriatyku z 15-proc. udziałem w rynku, ogłosił, że wkrótce...


czytaj dalej

Novis Poisťovňa stawia na innowacyjność

23 lutego na mocy prawa unijnego, rozpoczęło oficjalnie swoją działalność w Polsce Novis Poisťovňa a.s. – słowackie towarzystwo ubezpieczeń na...


czytaj dalej

Zbliża się I Forum Kobiet Ubezpieczeń i Reasekuracji

5 kwietnia w Warszawie odbędzie się I Forum Kobiet Ubezpieczeń i Reasekuracji. Patronem medialnym wydarzenia jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy