Reklama

Pośrednictwo: Marsh dostarczy nie tylko ochronę
środa, 08 lutego 2017 09:50

Według deklaracji Artura Grześkowiaka, prezesa Marsh Polska, nasz kraj jest jednym z siedmiu rynków, na których firma brokerska zamierza się rozwijać – informuje „Puls Biznesu”.

Szef brokera przypomina, że nad Wisłę już trafiły operacje związane z księgowością i marketingiem Marsh, a w 2017 r. dojdą usługi podatkowe. To element strategii Marsh, zakładającej oferowanie usług z zakresu konsultingu biznesowego, którego elementem będzie sprzedaż ubezpieczeń. Stąd mocniejsze postawienie brokera na specjalistyczne ubezpieczenia, np. finansowe, przy których równie istotne jak objęcie ochroną jest dostarczenie fachowej wiedzy. Małgorzata Splett, lider zespołu ubezpieczeń finansowych i profesjonalnych w Marsh Polska mówi gazecie, że w 2016 roku takie polisy sprzedawały się bardzo dobrze – szczególnie ubezpieczenia transakcyjne, gdzie nowa sprzedaż sięgnęła 300%. Broker liczy też na rozwój cyberpolis.

Więcej:
„Puls Biznesu” z 8 lutego, Mariusz Gawrychowski „Marsh stawia na polisy z poradą”, pod adresem:
https://www.pb.pl/...
(AM, źródło: „Puls Biznesu”)

 

Vienna Life: Witold Czechowski członkiem zarządu ds. ryzyka

18 września Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Witolda Czechowskiego na stanowisko członka zarządu Vienna...


czytaj dalej

Saltus TUW: Robert Łoś zatwierdzony na stanowisku prezesa

18 września Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Roberta Łosia na stanowisko prezesa zarządu Saltus...


czytaj dalej

Niemcy: Sabotaż cyfrowy w firmach produkcyjnych

2/3 niemieckich przedsiębiorstw produkcyjnych było obiektem ataków cyberprzestępców, które kosztowały przemysł największej gospodarki europejskiej...


czytaj dalej

Marsh&McLennan: Porozumienie w sprawie przejęcia Jardine Lloyd Thompson

18 września firma Marsh & McLennan Companies (MMC) ogłosiła osiągnięcie porozumienia w sprawie przejęcia Jardine Lloyd Thompson Group (JLT),...


czytaj dalej

Santander Aviva: Rodzinne wzorce motywacją do zakupu polisy

Z badania przeprowadzonego przez Santander Aviva we współpracy z SW Research Agencją Badań Rynku i Opinii wynika, że wzory zachowań ukształtowane...


czytaj dalej

Unilink: Podejście turystów do ubezpieczeń na wyjazd

Z sondy na temat ubezpieczeń turystycznych w minionym sezonie wakacyjnym, przeprowadzonej w placówkach multiagencji Unilink, wynika, że polscy...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook