Młodzi bogowie – czyli o życiówce inaczej
poniedziałek, 15 maja 2017 07:25

Możemy bez pudła uznać, że o ile ubezpieczenia majątkowe musimy kupować jako klienci, to życiowe sprzedają nam ubezpieczyciele. Większość badań dowodzi, że Polacy podchodzą z rezerwą do polis życiowych. Zazwyczaj są one wymagane jako ubezpieczenie kredytu mieszkaniowego albo otrzymywane jako jeden z benefitów od pracodawcy. Jedne i drugie jako umowy grupowe.

Nie wchodząc w znane branży szczegóły polisolokat i otoczki wokół nich, pewnie zgodzimy się, że sprzedaż i komunikacja polis życiowych to coraz większe wyzwanie. Przykład komunikacji wykraczającej poza tradycyjne przekazy ubezpieczeń życiowych to młodzi bogowie. Kampania – nagradzana w branżowych konkursach i mocno zwracająca uwagę na firmę i jej ubezpieczenia – przyniosła samym zainteresowanym wzrost sprzedaży, o czym wspominał chociażby prezes Prudentiala, Jarosław Bartkiewicz. Co ciekawe, nazwa „młodzi bogowie” weszła nawet do słownika potocznego na określenie grupy społecznej, która skupiona na tu i teraz nie chce myśleć o tym, co będzie kiedyś. Skądinąd zupełnie naturalna skłonność do wypierania z myślenia kwestii odległych o kilkanaście czy kilkadziesiąt lat stała się, według badań Prudentiala, wymówką, aby o swojej emeryturze i dorosłości dzieci w ogóle nie myśleć.  

Czytaj cały artykuł w "Gazecie Ubezpieczeniowej" nr 20/2017

 

PZU SA: Andrzej Jaworski zrezygnował z członkostwa w zarządzie

29 maja PZU SA poinformował, że członek jego zarządu Andrzej Jaworski złożył rezygnację z pełnionej funkcji i w tym samym dniu jego mandat wygasł.

...


czytaj dalej

Aegon TUnŻ: Robert Pusz nowym członkiem zarządu

18 maja Aegon Polska poinformował o powołaniu Roberta Pusza na stanowisko członka zarządu Aegon Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie. Z ramienia...


czytaj dalej

Bermudy: Sirius przejęła IMG

Firma Sirius International Insurance Group, globalna spółka reasekuracyjna specjalizująca się w ubezpieczeniach wypadkowych i zdrowotnych,...


czytaj dalej

Lloyd’s: Konsorcjum dla ubezpieczeń ryzyka politycznego w Azji

Trzech czołowych ubezpieczycieli z rynku Lloyd’s połączyło siły, aby utworzyć konsorcjum do obsługi ryzyka politycznego w Azji, oferujące...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Polscy millenialsi są dość tradycyjni

Z majowego badania „Insurtech oczami millenialsów”, przeprowadzonego na zlecenie TU Europa przez IMAS International, wynika, że takie narzędzia,...


czytaj dalej

Atradius: Szósta edycja Customer Panelu

25 maja w Warszawie odbyła się szósta edycja Customer Panel – wydarzenia organizowanego przez Atradius dla polskich klientów. Podczas imprezy w...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy