Rynek ubezpieczeń: Compensa stawia na ubezpieczenia zdrowotne
czwartek, 10 sierpnia 2017 09:00

W ciągu ostatnich 5 lat rynek ubezpieczeń zdrowotnych urósł o 73%. W tym czasie Compensa Majątek podwoiła swój portfel. W 2017 r. spółka koncentruje się na rozbudowie oferty produktowej i dopasowaniu jej do oczekiwań klientów. Równolegle firma pracuje nad poszerzeniem sieci partnerskich placówek medycznych. Spółka planuje również wykorzystać potencjał do sprzedaży ubezpieczeń zdrowotnych, które są doskonałym uzupełnieniem oferty ubezpieczenia życiowego czy majątkowego w firmie.

- W 2016 r. na prywatne konsultacje lekarskie Polacy wydali 19 mld zł. Dla porównania rynek najbardziej powszechnych w naszym kraju ubezpieczeń komunikacyjnych to 17 mld zł. Liczby te potwierdzają ogromny potencjał do rozwoju dla ubezpieczycieli w tym segmencie – komentuje Artur Borowiński, prezes Compensy. Prezes podkreśla, że jednym z celów strategicznych Compensy na najbliższe lata jest rozwój ubezpieczeń zdrowotnych. Do 2020  roku firma chce osiągnąć 10% udziału w tym segmencie rynku ubezpieczeniowego.

W bieżącym roku odbyła się I Akademia Ubezpieczeń Zdrowotnych Agentów oraz współpracowników Compensy, którzy osiągnęli najlepsze wyniki sprzedażowe w 2016 roku i wyróżnili się szczególnym zaangażowaniem w rozwój ubezpieczeń zdrowotnych.

- Chcemy, aby nasza Akademia stała się tradycją i była corocznym spotkaniem ekspertów zdrowotnych, podczas którego będzie miejsce na wiele ciekawych dyskusji i wymianę doświadczeń, a także wspólną zabawę i nagrodzenie najlepszych. I edycję wydarzenia uświetnił profesjonalny kurs pierwszej pomocy dla wszystkich uczestników oraz motywacyjne wystąpienie uznanego trenera sprzedaży – komentuje Dorota Bartkowska, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Zdrowotnych w Compensie.

W lipcu rozpoczęła się kolejna runda kwalifikacji do udziału w II Akademii Ubezpieczeń Zdrowotnych, która odbędzie się w maju 2018 r.
(AW, źródło: Compensa)

 

KNF: Zatwierdzenie nominacji do władz towarzystw

20 lutego, na trzysta osiemdziesiątym drugim posiedzeniu Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie kilku menadżerów...


czytaj dalej

Personalia: Były szef Link4 wiceprezesem ABC Data

Od 1 marca stanowisko wiceprezesa zarządu ABC Data obejmie Arkadiusz Lew-Kiedrowski, były prezes Link4. Menadżer będzie odpowiedzialny za obszar...


czytaj dalej

Allianz: Podwyżka dywidendy mimo spadku zysków

Rok rekordowy pod względem szkodowości spowodowanej katastrofami naturalnymi i spadek zysku w IV kw. nie powstrzymały Allianz przed podwyższeniem...


czytaj dalej

AXA Partners: Hybrydowy asystent osobisty

Podczas Consumer Electronics Show w Las Vegas, największych na świecie targów innowacji technologicznych, AXA Partners, globalny zespół AXA...


czytaj dalej

„Rozmowy bez asekuracji”: Cyberzagrożenia i sposoby na walkę z nimi

20 lutego ukazał się drugi odcinek podcastu „Rozmowy bez asekuracji”. Gościem programu był Tomasz Sawiak, wicedyrektor w Zespole...


czytaj dalej

Marsh: Zarządzanie cyberryzykiem nie nadąża za cyberzagrożeniami

Dla większości ankietowanych organizacji cyberbezpieczeństwo jest kluczowym obszarem w zarządzaniu ryzykiem. Mimo to niewiele podmiotów potrafi...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy