Reklama

Generali: Bonus dla nowych klientów sieci agencyjnej
środa, 01 sierpnia 2018 08:45

Kierowca, który zdecyduje się na zakup OC w Generali, otrzyma jednorazowy bon paliwowy. Dodatkowo w ramach Programu Rabatowego stale może korzystać ze zniżek na paliwo oferowanych przez ubezpieczyciela wszystkim posiadaczom jego polis komunikacyjnych. Kampania promująca obie akcje Generali właśnie wystartowała w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych.

Nowi klienci, którzy zdecydują się na OC w Generali z minimalną składką 400 zł, otrzymają jednorazowe bony o wartości 100 zł przeznaczone na zakup paliwa na stacjach Circle K. Oferta jest ważna od 1 sierpnia do 30 września. Jednocześnie dzięki Programowi Rabatowemu dla Klientów Generali wszyscy posiadacze OC w Generali mogą korzystać ze stałych zniżek na paliwo i tankować taniej – nawet 15 gr/l – na 268 stacjach Circle K w całej Polsce.

- Mamy nadzieję, że zarówno akcja przyznawania bonów, jak i cały Program Rabatowy dla Klientów Generali zwiększą atrakcyjność naszej oferty. Oferta skierowana jest do klientów kupujących polisy za pośrednictwem agenta lub pracownika Generali. Tym samym po raz kolejny Generali pokazuje, jak ważny dla nas jest kanał agencyjny – powiedział Adam Malinowski, członek zarządu Generali TU.

Od 30 lipca dwa 15-sekundowe spoty Generali są emitowane w stacjach radiowych z portfolio Grupy RMF 3D. Kampania obejmuje zarówno ogólnopolską stację RMF FM, jak również 22 kanały lokalne i regionalne.

- Mamy nadzieję, że dzięki emisji spotów zarówno w ogólnopolskiej stacji radiowej, jak również w mniejszych kanałach lokalnych i regionalnych, dotrzemy do szerokiego grona przyszłych klientów Generali – dodaje Adam Malinowski.

Kreacja spotu radiowego została przygotowana przez Grupę RMF, za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Havas Media. Kampania jest wzbogacona o działania w internecie oraz w social mediach.

Na kupony mogą liczyć osoby, które zawrą OC na minimum 12 miesięcy, są posiadaczami pojazdu osobowego, terenowego lub ciężarowego do 3,5 t, a składka ubezpieczenia wynosi minimum 400 zł. Promocja dotyczy tylko polis zawartych za pośrednictwem agenta lub pracownika Generali.

Program Rabatowy dla Klientów Generali jest adresowany do osób, które posiadają aktywną polisę komunikacyjną lub mieszkaniową. Zapewnia zniżki na produkty i usługi powiązane z rodzajem ubezpieczenia posiadanego w Generali. Program ma charakter długoterminowy, a docelowo zostanie rozszerzony również na Proamę.
(AM, źródło: Generali)

 

KNF: Marek Chrzanowski zrezygnował

13 listopada przewodniczący Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) Marek Chrzanowski złożył rezygnację z pełnionej przez siebie funkcji. Rezygnacja...


czytaj dalej

Superpolisa: Anna Bernacka-Matras pełnomocnikiem zarządu ds. sprzedaży

Anna Bernacka-Matras, przez ostatnie lata dyrektor największego przedstawicielstwa w strukturach sprzedażowych Grupy Ergo Hestia, dołączyła w...


czytaj dalej

Allianz: Górna połowa przedziału docelowego

Jest wysoce prawdopodobne, że Allianz osiągnie w 2018 r. zysk z górnej połowy przedziału docelowego – przewiduje dyrektor finansowy Giulio...


czytaj dalej

Talanx: Wzrost zysków mimo dużych obciążeń

Przez trzy kwartały obecnego roku Grupa Talanx zarobiła netto blisko 500 mln euro. Do osiągnięcia tego wyniku przyczyniły się niemal wszystkie...


czytaj dalej

UFG: 75% przypadków braku OC wykrytych bez udziału kierowcy

Przez 3 kwartały tego roku Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny (UFG) wystawił ponad 68 tysięcy wezwań o zapłacenie kary za brak OC posiadaczy...


czytaj dalej

Rozmowy bez Asekuracji: Generalnie o likwidacji

Opublikowany 13 listopada 41. odcinek podcastu „Rozmowy bez Asekuracji” poświęcony był najnowszym wdrożeniom w obszarze likwidacji szkód w...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook