Reklama

Generali: Bonus dla nowych klientów sieci agencyjnej
środa, 01 sierpnia 2018 08:45

Kierowca, który zdecyduje się na zakup OC w Generali, otrzyma jednorazowy bon paliwowy. Dodatkowo w ramach Programu Rabatowego stale może korzystać ze zniżek na paliwo oferowanych przez ubezpieczyciela wszystkim posiadaczom jego polis komunikacyjnych. Kampania promująca obie akcje Generali właśnie wystartowała w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych.

Nowi klienci, którzy zdecydują się na OC w Generali z minimalną składką 400 zł, otrzymają jednorazowe bony o wartości 100 zł przeznaczone na zakup paliwa na stacjach Circle K. Oferta jest ważna od 1 sierpnia do 30 września. Jednocześnie dzięki Programowi Rabatowemu dla Klientów Generali wszyscy posiadacze OC w Generali mogą korzystać ze stałych zniżek na paliwo i tankować taniej – nawet 15 gr/l – na 268 stacjach Circle K w całej Polsce.

- Mamy nadzieję, że zarówno akcja przyznawania bonów, jak i cały Program Rabatowy dla Klientów Generali zwiększą atrakcyjność naszej oferty. Oferta skierowana jest do klientów kupujących polisy za pośrednictwem agenta lub pracownika Generali. Tym samym po raz kolejny Generali pokazuje, jak ważny dla nas jest kanał agencyjny – powiedział Adam Malinowski, członek zarządu Generali TU.

Od 30 lipca dwa 15-sekundowe spoty Generali są emitowane w stacjach radiowych z portfolio Grupy RMF 3D. Kampania obejmuje zarówno ogólnopolską stację RMF FM, jak również 22 kanały lokalne i regionalne.

- Mamy nadzieję, że dzięki emisji spotów zarówno w ogólnopolskiej stacji radiowej, jak również w mniejszych kanałach lokalnych i regionalnych, dotrzemy do szerokiego grona przyszłych klientów Generali – dodaje Adam Malinowski.

Kreacja spotu radiowego została przygotowana przez Grupę RMF, za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Havas Media. Kampania jest wzbogacona o działania w internecie oraz w social mediach.

Na kupony mogą liczyć osoby, które zawrą OC na minimum 12 miesięcy, są posiadaczami pojazdu osobowego, terenowego lub ciężarowego do 3,5 t, a składka ubezpieczenia wynosi minimum 400 zł. Promocja dotyczy tylko polis zawartych za pośrednictwem agenta lub pracownika Generali.

Program Rabatowy dla Klientów Generali jest adresowany do osób, które posiadają aktywną polisę komunikacyjną lub mieszkaniową. Zapewnia zniżki na produkty i usługi powiązane z rodzajem ubezpieczenia posiadanego w Generali. Program ma charakter długoterminowy, a docelowo zostanie rozszerzony również na Proamę.
(AM, źródło: Generali)

 

Prezes PIU członkiem Rady Konsultacyjnej ds. PPK

Polski Fundusz Rozwoju (PFR) powołał Radę Konsultacyjną do spraw Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK). W jej skład wszedł Jan Grzegorz...


czytaj dalej

VIG Polska: Przedłużenie mandatów członkom zarządów trzech spółek

18 i19 grudnia podczas posiedzeń rad nadzorczych trzech spółek Vienna Insurance Group w Polsce – majątkowej i życiowej Compensy oraz InterRisk –...


czytaj dalej

Insurance Europe: Wniosek KE może być wyrokiem na polisy telematyczne

Choć Insurance Europe (IE) deklaruje zadowolenie z wniosku Komisji Europejskiej (KE) dotyczącego rozporządzenia w sprawie e-prywatności, mającego...


czytaj dalej

Willis Re: Cena reasekuracji zależna od klienta

Plasowanie kontraktów reasekuracyjnych 1 stycznia 2019 r. uwidoczniło ogromną różnicę między cenami dla klientów z maksymalną ekspozycją i słabą...


czytaj dalej

UMK: Jubileusz prof. Eugeniusza Kowalewskiego

22 lutego w Collegium Iuridicum Novum Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu odbędzie się Ogólnopolska Konferencja Naukowa zatytułowana „O...


czytaj dalej

MetLife: Polisy dla klientów T-Mobile

MetLife rozwija sprzedaż w kanale direct marketing. Najnowszą inicjatywą ubezpieczyciela w tym obszarze  jest nawiązanie współpracy z T-Mobile....


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook