Reklama

Generali: Bonus dla nowych klientów sieci agencyjnej
środa, 01 sierpnia 2018 08:45

Kierowca, który zdecyduje się na zakup OC w Generali, otrzyma jednorazowy bon paliwowy. Dodatkowo w ramach Programu Rabatowego stale może korzystać ze zniżek na paliwo oferowanych przez ubezpieczyciela wszystkim posiadaczom jego polis komunikacyjnych. Kampania promująca obie akcje Generali właśnie wystartowała w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych.

Nowi klienci, którzy zdecydują się na OC w Generali z minimalną składką 400 zł, otrzymają jednorazowe bony o wartości 100 zł przeznaczone na zakup paliwa na stacjach Circle K. Oferta jest ważna od 1 sierpnia do 30 września. Jednocześnie dzięki Programowi Rabatowemu dla Klientów Generali wszyscy posiadacze OC w Generali mogą korzystać ze stałych zniżek na paliwo i tankować taniej – nawet 15 gr/l – na 268 stacjach Circle K w całej Polsce.

- Mamy nadzieję, że zarówno akcja przyznawania bonów, jak i cały Program Rabatowy dla Klientów Generali zwiększą atrakcyjność naszej oferty. Oferta skierowana jest do klientów kupujących polisy za pośrednictwem agenta lub pracownika Generali. Tym samym po raz kolejny Generali pokazuje, jak ważny dla nas jest kanał agencyjny – powiedział Adam Malinowski, członek zarządu Generali TU.

Od 30 lipca dwa 15-sekundowe spoty Generali są emitowane w stacjach radiowych z portfolio Grupy RMF 3D. Kampania obejmuje zarówno ogólnopolską stację RMF FM, jak również 22 kanały lokalne i regionalne.

- Mamy nadzieję, że dzięki emisji spotów zarówno w ogólnopolskiej stacji radiowej, jak również w mniejszych kanałach lokalnych i regionalnych, dotrzemy do szerokiego grona przyszłych klientów Generali – dodaje Adam Malinowski.

Kreacja spotu radiowego została przygotowana przez Grupę RMF, za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Havas Media. Kampania jest wzbogacona o działania w internecie oraz w social mediach.

Na kupony mogą liczyć osoby, które zawrą OC na minimum 12 miesięcy, są posiadaczami pojazdu osobowego, terenowego lub ciężarowego do 3,5 t, a składka ubezpieczenia wynosi minimum 400 zł. Promocja dotyczy tylko polis zawartych za pośrednictwem agenta lub pracownika Generali.

Program Rabatowy dla Klientów Generali jest adresowany do osób, które posiadają aktywną polisę komunikacyjną lub mieszkaniową. Zapewnia zniżki na produkty i usługi powiązane z rodzajem ubezpieczenia posiadanego w Generali. Program ma charakter długoterminowy, a docelowo zostanie rozszerzony również na Proamę.
(AM, źródło: Generali)

 

Vienna Life: Witold Czechowski członkiem zarządu ds. ryzyka

18 września Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Witolda Czechowskiego na stanowisko członka zarządu Vienna...


czytaj dalej

Saltus TUW: Robert Łoś zatwierdzony na stanowisku prezesa

18 września Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Roberta Łosia na stanowisko prezesa zarządu Saltus...


czytaj dalej

Niemcy: Sabotaż cyfrowy w firmach produkcyjnych

2/3 niemieckich przedsiębiorstw produkcyjnych było obiektem ataków cyberprzestępców, które kosztowały przemysł największej gospodarki europejskiej...


czytaj dalej

Marsh&McLennan: Porozumienie w sprawie przejęcia Jardine Lloyd Thompson

18 września firma Marsh & McLennan Companies (MMC) ogłosiła osiągnięcie porozumienia w sprawie przejęcia Jardine Lloyd Thompson Group (JLT),...


czytaj dalej

Santander Aviva: Rodzinne wzorce motywacją do zakupu polisy

Z badania przeprowadzonego przez Santander Aviva we współpracy z SW Research Agencją Badań Rynku i Opinii wynika, że wzory zachowań ukształtowane...


czytaj dalej

Unilink: Podejście turystów do ubezpieczeń na wyjazd

Z sondy na temat ubezpieczeń turystycznych w minionym sezonie wakacyjnym, przeprowadzonej w placówkach multiagencji Unilink, wynika, że polscy...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook