Reklama

Interbrand: AXA najcenniejszą marką ubezpieczeniową
piątek, 05 października 2018 08:39

Według rankingu opublikowanego przez firmę Interbrand, najcenniejszą marką ubezpieczeniową na świecie jest AXA. Firma tryumfowała w tym zestawieniu po raz dziesiąty z rzędu.

W najnowszej odsłonie globalnego rankingu francuski ubezpieczyciel zajął 47. miejsce. Jego marka została wyceniona na 11 118 mln dolarów (bez zmian w porównaniu z poprzednim rokiem). Na 49. pozycji uplasował się Allianz, którego markę wyceniono na 10 821 mln USD (wzrost o 8% r/r).

Liderem rankingu pozostał koncern Apple, którego wartość finansowa wzrosła o 16%, do 214,5 mld USD.

Na wartość konkretnej marki w rankingu Interbrand w jego corocznym zestawieniu mają wpływ trzy najważniejsze czynniki: kondycja finansowa, znaczenie marki dla wyborów dokonywanych przez konsumentów, a także jej zdolność do kształtowania cen na rynku. Kryteria te są zgodne z metodologią stosowaną przez Międzynarodową Organizację Standaryzacji.

Warto też dodać, że 4 października AXA ogłosiła nawiązanie współpracy z klubem piłkarskim Liverpool FC. Przez cztery najbliższe lata będzie oficjalnym globalnym partnerem ubezpieczeniowym słynnych „The Reds”.
(AM, źródło: Wirtualnemedia.pl, Liverpool FC, Twitter)

 

Aegon: Michał Jakubowski dyrektorem ds. Biznesu Korporacyjnego

Do zespołu Aegon Polska dołączył Michał Jakubowski, obejmując stanowisko dyrektora ds. Biznesu Korporacyjnego. Będzie on odpowiedzialny m.in. za...


czytaj dalej

PZU: Arkadiusz Gęsicki dyrektorem zarządzającym ds. Rozwoju Biznesu

Arkadiusz Gęsicki został nowym dyrektorem zarządzającym ds. Rozwoju Biznesu Grupy PZU. W ramach swoich obowiązków będzie odpowiadać za Biuro...


czytaj dalej

UE: Coraz bliżej ogólnoeuropejskiego produktu emerytalnego

Na decyzję Parlamentu Europejskiego czekają przepisy rozporządzenia, które mają ułatwić odkładanie pieniędzy na emeryturę. Wstępne porozumienie...


czytaj dalej

Aviva: Plan awaryjny na twardy brexit

Brytyjska Aviva zwróciła się do sądu w Londynie o zgodę na transfer aktywów o łącznej wartości 9 mld euro. Ubezpieczyciel wyjaśnił, że wobec...


czytaj dalej

Insurance Forum: O digitalizacji, motoryzacji i potrzebach pokolenia silver

W dniach 17-18 kwietnia w Warszawie odbędzie się wiosenna odsłona tegorocznego Spotkania Liderów Bankowości i Ubezpieczeń, czyli 17. edycji...


czytaj dalej

Pięć dni do „IT w ubezpieczeniach GigaCon 2019”

26 lutego w Warszawie odbędzie się XVIII edycja konferencji poświęconej informatyzacji sektora ubezpieczeniowego, zatytułowana „IT w...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook