Reklama

Reso: Aplikacja Reso Personal Scanner znów dostępna
wtorek, 23 października 2018 08:34

Od 3 października Reso Europa Service ponownie uruchomiła aplikację Reso Personal Scanner przeznaczoną dla agentów ubezpieczeniowych.

Reso Personal Scanner to aplikacja mobilna na smartfony i tablety, która w pełni współpracuje z Panelem Agenta. Aplikacja umożliwia zeskanowanie kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu, a następnie przetwarza i eksportuje dane do kalkulatora ubezpieczeń komunikacyjnych w systemie sprzedaży Reso Europa Service.

- Skaner zdecydowanie ułatwia pracę naszym agentom, ponieważ dzięki niemu nie trzeba ręcznie wprowadzać do kalkulatora danych pojazdu i jego właścicieli. Oprócz tego Reso Personal Scanner daje pewność i bezpieczeństwo, że dane są uzupełnione prawidłowo, bez pomyłek i błędów. A więc w dużej mierze wpływa na jakość i komfort pracy agenta – powiedziała Inga Powichrowska, dyrektor departamentu sprzedaży Reso Europa Service.

Aplikacja umożliwia wykonanie wszystkich wymaganych dla ubezpieczenia Auto Casco i Auto Szyby zdjęć, które następnie są automatycznie przesyłane do Panelu Agenta i przyporządkowane do danego pojazdu. Narzędzie podpowiada agentowi krok po kroku, jak w prawidłowy sposób przeprowadzić oględziny pojazdu i sporządzić dokumentację zdjęciową.

Reso Personal Scanner miała swój debiut w 2016 r. W ostatnim czasie dostępność do aplikacji była ograniczona. Po przeprowadzeniu kilku zmian mobilny asystent Panelu Agenta wrócił do użytku.
Najistotniejszą zmianą jest nieodpłatność korzystania z aplikacji. Wcześniej było ono płatne, ponieważ skaner należał do zewnętrznej firmy.

- Długo pracowaliśmy nad ponownym uruchomieniem aplikacji. Od jakiegoś czasu Reso Personal Scanner w pełni należy do Reso, dzięki czemu mogliśmy udostępnić aplikację naszym agentom całkowicie bezpłatnie – dodała Inga Powichrowska. Na tym etapie nie kończymy jednak projektu. To nowy początek. Historia naszych agentów z mobilnym asystentem Panelu Agenta dopiero się rozpoczyna i jesteśmy przekonani, że będzie trwać długo oraz wpłynie pozytywnie na naszą współpracę – dodała.

Aplikacja jest obecnie dostępna w systemie android. Jednak w niedługim czasie zostanie dostosowana także do systemu iOS na iPhone oraz iPad.
(AM, źródło: Reso)

 

TFI PZU: Nowy zarząd

18 kwietnia rada nadzorcza Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych PZU dokonała szeregu zmian w zarządzie spółki.

Do zarządu TFI PZU powołany został...


czytaj dalej

Generali: Adam Malinowski odszedł ze stanowiska wiceprezesa

Adam Malinowski nie jest już wiceprezesem Generali. 12 kwietnia złożył rezygnację z zajmowanej funkcji. Do czasu mianowania następcy jego...


czytaj dalej

Chiny: Wejście firm zagranicznych w prywatne emerytury

Ponieważ Chiny otwierają się dla firm zagranicznych, ubezpieczyciele tacy jak Generali i Prudential rozpoczęli rozmowy z władzami na temat wejścia...


czytaj dalej

Generali: Dyrektor cyfryzacji powołany

Na stanowisko dyrektora ds. cyfrowych Generali został powołany Steven Zuanella. Jest on odpowiedzialny za przeprowadzenie transformacji cyfrowej,...


czytaj dalej

KNF: Ubezpieczyciele mają co poprawiać

Kilka dni nawałnic w sierpniu 2017 roku kosztowało ubezpieczycieli blisko pół miliarda złotych. Z kolei ubiegłoroczne kontrole z zakładach...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Dwa główne akcenty

Nowości technologiczne i wskaźniki finansowe oraz statystyczne obejmujące ubiegły rok – te dwie kwestie zdominowały miniony tydzień w polskiej...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook