Reklama

PIU: Prestiżowa nominacja dla kampanii #dziękiubezpieczeniom
wtorek, 13 listopada 2018 09:42

Polska Izba Ubezpieczeń (PIU) znalazła się wśród nominowanych do prestiżowej nagrody European Excellence Awards 2018 w kategorii Issues & Reputation Management. Nominacja dotyczy kampanii #dziękiubezpieczeniom. Projekt realizowany był we współpracy z firmą Deloitte, Havas PR Warsaw i agencją Hi.

Celem kampanii #dziękiubezpieczeniom była zmiana postrzegania branży ubezpieczeniowej i uwypuklenie wpływu ubezpieczycieli na człowieka, firmy i gospodarkę Polski. Jak wynikało z badań reputacji przeprowadzonych na zlecenie PIU, branża jest darzona zaufaniem porównywalnym do szkolnictwa, policji czy służby zdrowia, ale przeszkodą w budowie wizerunku jest pasywność w komunikacji. – Dlatego chcieliśmy złamać wizerunkowe schematy i pokazać, ile w nasze codzienne życie wnoszą ubezpieczenia – mówi Marcin Tarczyński, menedżer ds. komunikacji i analiz Izby.

W ramach kampanii #dziękiubezpieczeniom, powstał raport „Jak ubezpieczenia zmieniają Polskę i Polaków”, opisujący wpływ ubezpieczycieli na otoczenie. PIU stworzyła też blog ekspercki i konsumencki, a także grupę Ubezpieczeniowe know-how na Facebooku. Wielokanałowa komunikacja zaowocowała szerokim zainteresowaniem mediów i przyniosła łącznie 2,5 tys. publikacji na temat raportu, a komunikacja na Facebooku dotarła do niemal 244 tys. użytkowników, w tym bardzo istotnej grupy – 36 tys. dystrybutorów ubezpieczeń.

Nagrody European Excellence Awards przyznawane przez „Communication Director Magazine” stanowią wyróżnienie wyjątkowych i profesjonalnych osiągnięć w dziedzinie komunikacji oraz public relations. Zwycięzcy konkursu w poszczególnych kategoriach zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali, która odbędzie się 6 grudnia w Dublinie.
(AM, źródło: PIU)

 

TU Zdrowie: KNF zatwierdziła nominację Aleksandra Rody

12 lutego Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Aleksandra Rody na stanowisko prezesa zarządu TU Zdrowie.

...


czytaj dalej

KUKE: Marcin Jedliński nowym rzecznikiem prasowym

Od lutego Marcin Jedliński pracuje jako rzecznik prasowy i dyrektor Biura Komunikacji Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE) – podał...


czytaj dalej

Clyde & Co: Dostęp do innowacji motywem fuzji i przejęć

W globalnym sektorze ubezpieczeniowym w 2018 r. liczba fuzji i przejęć wzrosła o 9% wskutek starań ubezpieczycieli o uzyskanie większego dostępu...


czytaj dalej

Japonia: Rozważane obowiązkowe ubezpieczenie rowerzystów

Powołana przez rząd komisja ekspercka rozpoczęła dyskusję o tym, jaki charakter powinna mieć rekompensata za szkody związane z wypadkiem...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Jedno potknięcie nie zmienia całości obrazu

Przez ostatnich kilka lat sektor ubezpieczycieli solidnie zapracował na opinię skutecznego lobbysty parlamentarnego. I choć przebieg niedawnej...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Generali większościowym udziałowcem Bezpieczny.pl

Generali Polska nabyło 51% udziałów spółki Bezpieczny.pl – firmy technologicznej zajmującej się internetową sprzedażą ubezpieczeń, właściciela...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook