Reklama

Travelpolisa.pl od Europ Assistance i GSU
środa, 06 lutego 2019 09:47

Europ Assistance Polska i GSU stworzyły Travelpolisa.pl – nowy produkt skierowany do zmotoryzowanych i podróżujących, składający się z najpopularniejszych usług assistance: samochodowego i podróżnego. Sprzedaż oferty rozpoczęła się 1 lutego na platformie travelpolisa.pl.

Travelpolisa.pl w części dla zmotoryzowanych to ubezpieczenie „Pomoc na Drodze” dostępne w czterech wariantach do wyboru: „Mini”, „Weekend”, „Wakacje” i  „Roczny”. W zależności od zakresu i czasu trwania ochrony ubezpieczeniowej, każda opcja gwarantuje całodobowe wsparcie kierowcy na polskich i europejskich drogach. Czas trwania ubezpieczenia to 365 dni (w opcji „Mini” i „Roczny”) oraz maksymalnie 4 i 31 dni („Weekend” i „Wakacje”). W ostatnich dwóch wariantach istnieje możliwość zakupu jednodniowego ubezpieczenia. – W ubezpieczeniu Travelpolisa.pl zależało nam na stworzeniu maksymalnie elastycznych rozwiązań, dzięki czemu klient ma możliwość precyzyjnego dopasowania produktu do swoich potrzeb. Indywidualizacja produktów jest dla nas niezwykle istotna, ponieważ pozwala nam dostarczyć w pełni wartościowy produkt, a dodatkowo budować przewagę  rynkową – podkreśla Ryszard Grzelak, prezes zarządu Europ Assistance Polska.

Ochrona ubezpieczeniowa uwzględnia kilka zdarzeń: wypadek i kradzież w wariancie „Mini”, a w pozostałych również dodatkowo awarię. Zakres ubezpieczenia w zależności od wariantu zakłada również od 2 do 4 interwencji w okresie ubezpieczenia. Inne formy pomocy to m.in. usprawnienie pojazdu na drodze (z limitem 500-1000 zł w zależności od wariantu), wymiana koła (1 tys. zł, z wyłączeniem „Mini”), holowanie po awarii i wypadku, transport osób (500 zł), parking (3 doby), dostarczenie paliwa (1 tys. zł, z wyłączeniem wariantu „Mini”), samochód zastępczy, zakwaterowanie w hotelu, kontynuacja podróży (autobus, pociąg lub samolot w wariancie „Weekend”, „Wakacje” i „Roczny”), pomoc medyczna (wartość 15 tys. zł z wyłączeniem wariantu „Mini”), pomoc tłumacza. Auto assistance samochodowego w wybranych opcjach dostępne jest dla aut z limitem wieku nawet do 25 lat.

Z kolei użytkownicy Travelopolisa.pl podróżujący za granicę mogą skorzystać z ubezpieczenia „Pomoc w Podróży” na które składa się pięć pakietów: „Weekend”, „Wakacje”, „Dłuższe Wakacje”, „Dowolny Wyjazd” i „Roczny”.

- Naszą ideą było zadbanie o wygodę klienta, zarówno podczas samej podróży, jak również już na etapie zakupu polisy. Dzięki prostej i intuicyjnej platformie zakupowej oraz konstrukcji produktu, możemy dopasować ubezpieczenie do swoich potrzeb, wybierając interesujące nas warianty – mówi Andrzej Pawletko, prezes zarządu GSU. – Travelpolisa.pl umożliwia dokonanie zakupu polisy on-line w kilka minut, 24h na dobę – co w dzisiejszych zabieganych czasach jest dużym ułatwieniem i komfortem dla klienta – dodaje.

Osoby decydujące się na zakup ubezpieczenia „Pomoc w Podróży” będą objęte ochroną, która trwa od 1 do 4 dni w wariancie „Weekend”, do 9 dni w opcji „Wakacje”, do 16 dni – „Dłuższe wakacje”, do 60 dni – „Dowolny wyjazd” i maksymalnie 60 dni na jeden wyjazd w wariancie „Roczny”. Suma gwarancyjna w przypadku kosztów leczenia szpitalnego i kosztów transportu wynosi odpowiednio: 150 tys. zł, 250 tys. zł, 300 tys. zł i 500 tys. zł (taka sama kwota w opcji „Dowolny Wyjazd” i „Roczny”).  

We wszystkich opcjach dostępne są takie świadczenia, jak transport medyczny do szpitala, pomoc tłumacza i prawnika, ubezpieczenie bagażu. Dodatkowo posiadacze polisy mogą liczyć na wsparcie w przypadku spóźnienia na połączenie krajowe i utraconego bagażu. Ubezpieczenie we wszystkich wariantach zawiera również możliwość rozszerzenia ochrony na sporty wysokiego ryzyka i ekstremalne.

Travelopolisa.pl dostępna jest w sprzedaży internetowej. Docelowo sprzedaż będzie prowadzona również w placówkach GSU.
(AM, źródło: Europ Assistance Polska)

 

TU Zdrowie: KNF zatwierdziła nominację Aleksandra Rody

12 lutego Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Aleksandra Rody na stanowisko prezesa zarządu TU Zdrowie.

...


czytaj dalej

KUKE: Marcin Jedliński nowym rzecznikiem prasowym

Od lutego Marcin Jedliński pracuje jako rzecznik prasowy i dyrektor Biura Komunikacji Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE) – podał...


czytaj dalej

Allianz: Akwizycje zamiast odkupu?

Allianz może spowolnić realizację swojego programu odkupu akcji, aby móc dokonać niewielkich akwizycji – zapowiedział dyrektor finansowy grupy po...


czytaj dalej

Parlament Europejski: Zmiany w dyrektywie komunikacyjnej przyjęte

13 lutego deputowani z Parlamentu Europejskiego przyjęli zmiany w przepisach dotyczących ubezpieczeń komunikacyjnych (dyrektywie komunikacyjnej).

...


czytaj dalej

Rozmowy bez Asekuracji: Windykacyjni pośrednicy

19 lutego ukazał się 54. odcinek podcastu „Rozmowy bez Asekuracji”. Gościem programu zatytułowanego „Windykacyjni pośrednicy” był Piotr...


czytaj dalej

PZU SA: Usługa Auto Non Stop dla posiadaczy PZU Auto AC

Oferta komunikacyjna PZU SA została wzbogacona o opcję Auto Non Stop. Dzięki nowej usłudze w przypadku obsługi zgłoszenia z PZU Auto AC...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook