Reklama

UNIQA: Kliencki zwrot w zarządzie
czwartek, 18 lipca 2019 08:57


Adam Łoziak
Daniela Sotirovic
fot.: Weronika Lucjan

Od lipca 2019 r. zaczęła obowiązywać nowa struktura organizacyjna towarzystw ubezpieczeniowych UNIQA w Polsce. Oznacza ona m.in. nowe zakresy odpowiedzialności członków zarządu.  Adam Łoziak został wiceprezesem ds. klienta, a Daniela Sotirovic członkiem zarządu ds. wsparcia klienta.

Towarzystwa ubezpieczeniowe od kilku lat coraz dobitniej akcentują klientocentryczność w swoich strategiach. PZU i Ergo Hestia powołały przykładowo osobnych Rzeczników Klienta, jednak UNIQA jako pierwsza wprowadziła proklienckie zmiany już na poziomie zarządu.

- Chcemy mieć w zarządzie odpowiedzialność od początku do końca, tzw. end-to-end. Z tego powodu mamy członków zarządu odpowiedzialnych za pełen proces pozyskania klienta oraz kompleksowo za obsługę posprzedażową klientów – mówi Jarosław Matusiewicz, prezes spółek UNIQA w Polsce.

Adam Łoziak, z grupą UNIQA związany od 2003 r., pełnił funkcje od dyrektora Departamentu Sekretariat Generalny, przez dyrektora oddziału UNIQA w Warszawie, dyrektora sprzedaży regionu centralnego UNIQA, do stanowiska wiceprezesa zarządu ds. sprzedaży, które objął w 2010 roku. W nowej strukturze pełni funkcję wiceprezesa ds. klienta. Tym samym odpowiada za analitykę rynku i klienta, ofertę, ocenę ryzyka i sprzedaż.

- Nowa struktura organizacyjna musi uwzględniać naszą specjalizację. Jesteśmy liderem w  ubezpieczaniu spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych. Znamy tego klienta doskonale. Wiemy, czego potrzebuje, jak się rozwija. Umiemy z nim pracować. Do podobnego modelu współpracy chcemy dojść także w obszarach klienta indywidualnego i korporacyjnego – mówi Adam Łoziak, wiceprezes zarządu ds. klienta.

Daniela Sotirovic, od kilkunastu lat związana z branżą ubezpieczeniową, w UNIQA pracuje od 2007 roku – najpierw w UNIQA Serbia, a następnie UNIQA International. W UNIQA Polska pełni funkcję członka zarządu od początku 2018 roku. Obecnie jest członkiem zarządu ds. wsparcia klienta i odpowiada m.in. za cały proces obsługi klienta.

- Chcemy mocniej wejść w buty klienta. Dostarczając jakąkolwiek usługę, nawet w postaci informacji, zamierzamy robić to w sposób wygodny dla klienta. Chcemy, by kontakt klienta z nami był prosty i przyjemny, a nie oznaczał przykrego obowiązku – mówi Daniela Sotirovic. Będziemy partnerem dla klienta, który jest w kontakcie z nami. 
(AW, źródło: UNIQA)

 

Macif Życie: Mariusz Czajka członkiem zarządu ds. ryzyka

6 sierpnia Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Mariusza Czajki na stanowisko członka zarządu Macif Życie...


czytaj dalej

Ergo Hestia: Justyna Wajs zastąpiła Małgorzatę Makulską



Małgorzata Makulska
Justyna Wajs

Małgorzata Makulska, członek zarządu Ergo Hestii, po 27 latach zakończyła współpracę z ubezpieczycielem z powodów...


czytaj dalej

Najczęściej czytane

Marsh: Rośnie liczba roszczeń z polis W&I

Od 2016 r. widoczny jest wzrost liczby roszczeń zgłaszanych z tytułu ubezpieczeń oświadczeń i zapewnień (Warranty & Indemnity, W&I) w regionie...


czytaj dalej

Rosja: Przyspieszenie testów samochodów bez kierowcy

Yandex, rosyjski odpowiednik Google, poinformował, że rozważa rozszerzenie swojej floty samoprowadzących się samochodów do 1000 w ciągu...


czytaj dalej

UFG: Nowe przepisy nie spowodują podwyżki składek

14 sierpnia prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę z dnia 19 lipca 2019 r. o szczególnych uprawnieniach osób poszkodowanych w przypadku...


czytaj dalej

Rozmowy bez Asekuracji: Nic się nie stanie?

20 sierpnia ukazał się 80. odcinek „Rozmów bez Asekuracji”. Gościem podcastu był Marcin Tarczyński, analityk Polskiej Izby Ubezpieczeń.

Inspiracją...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook