feed-image -

Rozmowa Tygodnia


Skazani na sukces?
wtorek, 26 listopada 2002 13:07
Rozmowa z Krzysztofem Szostakiem, dyrektorem Zakładu Brokerskiego Kolporter Holding
 
Bożena M. Dołęgowska-Wysocka: Kolporter kojarzony jest w Polsce najczęściej jako dynamiczna firma zajmująca się dostarczaniem prasy do detalicznych punktów sprzedaży. Waszych klientów jest olbrzymia liczba – chodzi o prawie 40 tys. mniejszych i większych podmiotów gospodarczych. Im to chcecie zaoferować całkiem nową usługę – pośrednictwo ubezpieczeniowe. Czy Waszym głównym atutem jest fakt, że już dotarliście do klienta i jest on „Wasz”?

Krzysztof Szostak: – Rzeczywiście Kolporter znany jest głównie ze swych usług w dziedzinie dystrybucji prasy i książek, aczkolwiek chcę podkreślić, że obecnie w strukturze naszej Grupy Kapitałowej działa już dziewięć niezależnych spółek w tym: Kolporter Service, Kolporter Inwest, Kolporter Saloniki Prasowe, Kolporter Info, Kolporter Logistyka, Kolporter Systemy Meblowe, Kolporter Holding i Wall Street Club.
 
Add a comment
Więcej…
 
Środowisko mówi jednym głosem
wtorek, 22 października 2002 16:12
Wywiad z Adamem Sankowskim, prezesem Polskiej Izby Pośredników Ubezpieczeniowych i Finansowych
 
Bożena M. Dołęgowska-Wysocka: 10 października br. podczas prac sejmowej podkomisji nadzwyczajnej z rządowego projektu ustawy o pośrednictwie ubezpieczeniowym został wykreślony art. 8 ust. 3 zakazujący agentom działać na rzecz więcej niż jednego towarzystwa. To niewątpliwie pierwszy duży sukces Izby. Czy łatwo było przekonać wpływowe gremia, aby dokonać tej poprawki?

Adam Sankowski: Oczywiście jestem bardzo zadowolony, przy czym jest to sukces całego środowiska, które w tej sprawie wypowiedziało się jednym głosem, a wszyscy obecni na posiedzeniu posłowie przychylili się do naszego postulatu. 
Add a comment
Więcej…
 
Akademia Profesjonalnej Sprzedaży
wtorek, 17 września 2002 13:52
Rozmowa z Grzegorzem Rogalą – założycielem, prezesem i głównym trenerem Konsorcjum Szkoleniowego – Concordia
 
Ma Pan dwudziestoletnie doświadczenie biznesowe zdobyte w Wielkiej Brytanii, a na polskim rynku szkoleniowym działa od dziesięciu lat. Ma Pan na swoim koncie wiele przynoszących sukces inicjatyw, jest autorem koncepcji i metod edukacyjnych, jak również doświadczonym szkoleniowcem cieszącym się uznaniem za wysoką efektywność i merytoryczną rzetelność. Proszę powiedzieć, jak Pan rozumie nasze hasło „wygrać przyszłość”?

– „Wygrać przyszłość” oznacza dla mnie osiągnięcie świadomie wytyczonych sobie celów, tak aby stały się źródłem radości z życia i tworzyły potencjał przyszłych sukcesów. 
Add a comment
Więcej…
 
Brokerów edukacja ciągła
wtorek, 03 września 2002 16:44
Rozmowa z Eugeniuszem Woźnym, Dyrektorem Wykonawczym Stowarzyszenia Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych
 
Jak zrodziła się idea Programu Edukacji Ciągłej?

- Dbałość o podnoszenie kwalifikacji zawodowych brokerów to jedno z czołowych zadań Stowarzyszenia Brokerów zapisane w jego statucie. Już na pierwszym Kongresie Brokerów w Sobieszewie, w 1998 r., zadaniu temu poświęcono odrębny panel, a w efekcie jego obrad powstała w łonie Stowarzyszenia Rada ds. Szkolenia. Wysiłkiem Rady oraz Sekretariatu Stowarzyszenia zorganizowano w latach 1998 – 2001 kilkanaście pojedynczych szkoleń, które cieszyły się dobrą frekwencją i zebrały pochlebne oceny. 
Add a comment
Więcej…
 
Podręcznik na nowe czasy
wtorek, 03 września 2002 16:43
Rozmowa z Jackiem Santorskim, psychologiem i psychoterapeutą, szkoleniowcem i wydawcą
 
Jest Pan autorem interesującego pomysłu dla środowisk ubezpieczeniowych. Jednak zanim do tego dojdziemy, chciałabym zapytać o szersze podłoże Pańskiego zainteresowania tymi problemami.

- Konstatacja, że jedynym stałym elementem współczesnego świata jest fakt, że wszystko się zmienia staje się dziś truizmem, zaś książki takie jak „Kto ukradł mój ser” należą do kanonu obowiązkowych lektur dla wszystkich. Taki stan rzeczy – i świadomości – jest naszym udziałem w Polsce od kilkunastu lat. 
Add a comment
Więcej…
 
Zamówienia publiczne
wtorek, 19 lutego 2002 15:52
Wywiad z Marcinem Z. Brodą, wiceprezesem Ogma Sp. z o.o., firmy consultingowo-szkoleniowej
 
Od pewnego czasu otrzymujemy sygnały, że zarówno towarzystwa ubezpieczeniowe, jak i brokerzy mają spore problemy z procedurami zamówień publicznych. Jakie są powody takich narzekań?

– Nie są to chyba narzekania. Procedury ustawy o zamówieniach publicznych są długotrwałe, sformalizowane i jednocześnie bardzo skomplikowane.
Add a comment
Więcej…
 
Jak zarządzać zespołem agentów
środa, 04 kwietnia 2001 19:52
Rozmowa z EwĄ Hurhal, trenerem ubezpieczeniowym i autorką artykułów na temat zarządzania zespołem agentów w „Gazecie Ubezpieczeniowej”
 
Dlaczego właśnie taka będzie tematyka Pani szkoleń?

– Powody podjęcia tego problemu są co najmniej dwa. Pierwszym i podstawowym jest przekonanie, że tak pracuje firma, jak działają jej menedżerowie – poczynając od stanowisk najwyższych, a kończąc na szeregowych stanowiskach kierowniczych. Bo przecież tzw. top management tworzy misję, normy i reguły zarządzania, ale niższe szczeble kierownicze są wykonawcami tych założeń.
 
Add a comment
Więcej…
 
Lepszy polityk, bo społeczny
środa, 04 kwietnia 2001 19:25
Rozmowa z dr BarbarĄ Szatur-JaworskĄ, wicedyrektorem ds. dydaktycznych Instytutu Polityki Społecznej Uniwersytetu Warszawskiego
 
Polityka społeczna to brzmi „groźnie” (za sprawą słowa „polityka”), dlatego dobrym początkiem naszej rozmowy będzie krótka prezentacja Instytutu Polityki Społecznej, swoista wizytówka. Ja mogę zacząć: Instytut Polityki Społecznej to...

– ...jednostka organizacyjna Uniwersytetu Warszawskiego w ramach Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych. Istnieje od 1977 roku, a jego poprzednikami były Zakład Polityki Społecznej, utworzony w 1969 roku, oraz Katedra Polityki Społecznej, funkcjonująca od 1975 roku. IPS przygotowuje kadry dla instytucji szeroko rozumianej polityki społecznej i bada najważniejsze polskie problemy społeczne oraz prowadzoną wobec nich politykę.
 
Add a comment
Więcej…
 
Jak zdobyć zaufanie klienta
środa, 14 marca 2001 19:21
Rozmowa z Grzegorzem Całkiem, autorem książki „Agent XXI wieku” i stałym autorem oraz szkoleniowcem „Gazety Ubezpieczeniowej”
 
Dlaczego cykl szkoleń autorskich nazwał Pan „Jak zdobyć zaufanie klienta”?

– Stali czytelnicy „Gazety Ubezpieczeniowej” wiedzą to dobrze, ponieważ nieraz o tym pisałem. Budowanie zaufania to pierwszy etap rozmowy handlowej – etap najważniejszy, bo od niego zależy dalszy przebieg sprzedaży, w tym sukces końcowy. 
Add a comment
Więcej…
 
To może być hit!
sobota, 11 listopada 2000 11:59

Rozmowa z Jackiem Kowalskim, dyrektorem Szkoły Przedsiębiorczości i Kadr Sp. z o.o. INFOR TRAINING, oraz Dariuszem Czeranowskim, pełnomocnikiem zarządu ds. programów szkoleniowych.

Bożena M. Dołęgowska-Wysocka: Szkolenia w branży ubezpieczeniowej to temat nieobcy Szkole Przedsiębiorczości i Kadr INFOR TRAINING.

Jacek Kowalski: – Nasza firma organizowała i organizuje bardzo różne szkolenia skierowane na rynek ubezpieczeń. Mogę śmiało powiedzieć, że od samego początku INFOR TRAINING nie tylko towarzyszył reformie ubezpieczeń emerytalnych, ale wręcz ją uprzedził.

Add a comment
Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 51 52 53 54 55 56 57 58 następna > ostatnia >>

Strona 57 z 58

Aegon TUnŻ: Robert Pusz nowym członkiem zarządu

18 maja Aegon Polska poinformował o powołaniu Roberta Pusza na stanowisko członka zarządu Aegon Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie. Z ramienia...


czytaj dalej

PZU SA: Paweł Surówka zatwierdzony na stanowisku prezesa

16 maja Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Pawła Surówki na stanowisko prezesa zarządu Powszechnego Zakładu...


czytaj dalej

MetLife: Tydzień Aktywności Społecznej

MetLife we współpracy z organizacją Olimpiady Specjalne i fundacją Habitat for Humanity po raz kolejny organizuje Tydzień Aktywności Społecznej w...


czytaj dalej

Szwajcaria: Ubezpieczyciele wyprzedzają banki

W szwajcarskiej branży finansowe dokonuje się zmiana na prowadzeniu. Mniej efektowni ubezpieczyciele, przez długi czas pozostający w cieniu...


czytaj dalej

YU! oferuje pełną „komunikację” i płatności ratalne

Podczas styczniowej inauguracji marki YU! jej przedstawiciele zapowiadali, że w ciągu kliku miesięcy oferta produktów dostępnych w ramach tego...


czytaj dalej

PIPUiF: Krajowy Rejestr Długów nowym partnerem Izby

Krajowy Rejestr Długów dołączył do grona partnerów Polskiej Izby Pośredników Ubezpieczeniowych i Finansowych, podkreślając tym samym wagę, jaką ta...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy