feed-image -

Rozmowa Tygodnia


Jak założyć własne towarzystwo ubezpieczeń wzajemnych?
poniedziałek, 16 września 2013 08:12

Rozmowa z Aleksandrą Jankowską, dyrektor generalną Fundacji Wspierania Ubezpieczeń Wzajemnych

Aleksandra Wysocka-Zańko: – Jak kształtuje się rynek ubezpieczeń wzajemnych?
Aleksandra Jankowska: – TUW-y są bardzo popularne w krajach wysoko rozwiniętych. Na europejskim rynku działa ponad trzy tysiące ubezpieczycieli wzajemnych i spółdzielczych. Instytucje te główny nacisk kładą na udzielanie skutecznej ochrony ubezpieczeniowej swoim członkom, będącym jednocześnie właścicielami towarzystw, podczas gdy ubezpieczyciele komercyjni działający w formie spółek akcyjnych – na realizowanie polityki dyktowanej przez swoich akcjonariuszy. O rosnącej popularności TUW-ów może świadczyć fakt, że 6 z 10 największych ubezpieczycieli na świecie stanowią towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych. Przykładowo w Finlandii udział TUW-ów w rynku ubezpieczeń to ponad 70%.

Add a comment

Więcej…
 
Compensa Mobile – innowacyjna aplikacja na urządzenia mobilne dla agentów
wtorek, 27 sierpnia 2013 23:49

 

Rozmowa z Jarosławem Szwajgierem, zastępcą prezesa Compensa TU SA Vienna Insurance Group

Aleksandra Wysocka-Zańko: – Jak działa i do kogo jest skierowana Compensa Mobile?

Jarosław Szwajgier: – Compensa konsekwentnie stawia na współpracę z agentami, stąd nasze rozwiązanie dedykowane jest właśnie pośrednikom.

 

Add a comment
Więcej…
 
Chcemy podbić rynek ubezpieczeń grupowych
wtorek, 20 sierpnia 2013 19:44


Rozmowa z Andrzejem Jarczykiem, prezesem zarządu UNIQA

Bożena M. Dołęgowska-Wysocka: – Jak rozwijać biznes ubezpieczeniowy w niełatwych czasach?

Andrzej Jarczyk: – Dobre czasy na rynku ubezpieczeń nie zdarzają się tak często, jak się niektórym wydaje.

 

Add a comment
Więcej…
 
Mateusz Kusznierewicz na pokładzie Warty
środa, 14 sierpnia 2013 08:34

Rozmowa z Mateuszem Kusznierewiczem, mistrzem olimpijskim, mistrzem świata i mistrzem Europy oraz ambasadorem oferty turystycznej Warty

Aleksandra Wysocka-Zańko: Panie Mateuszu, stał się Pan ostatnio głośną postacią w świecie ubezpieczeń. W maju podjął Pan współpracę z Wartą. Może nam Pan powiedzieć w jaki sposób dobiera swoich partnerów w biznesie?
Mateusz Kusznierewicz: – Rozpoczęcie współpracy z Wartą to dla mnie ważny moment w życiu.  Warta jest wyjątkowym i bardzo dobrze postrzeganym partnerem. Kiedy myślę o tym co podoba mi się w Warcie i na co zwróciłem uwagę już na samym początku, przyglądając się firmie, jej zarządowi i decyzjom jakie podejmuje, mam wrażenie, że jesteśmy bardzo blisko siebie.

Add a comment

Więcej…
 
Generali uruchamia Inkubator Sukcesu
wtorek, 06 sierpnia 2013 19:02

Rozmowa z Natalią Prokaziuk i Tadeuszem Janusem, menedżerami projektu Inkubator Sukcesu

Aleksandra Wysocka-Zańko: – Co to jest Inkubator Sukcesu?

Natalia Prokaziuk: – Inkubator Sukcesu, który wystartował w lipcu br., to projekt, który prowadzimy wspólnie z Generali, którego celem jest wsparcie małych i średnich multiagencji w osiągnięciu sukcesu.

Add a comment

Więcej…
 
Navigator pokieruje sieciami sprzedaży Warty i HDI
środa, 31 lipca 2013 16:12

Rozmowa z Jarosławem Piątkowskim, wiceprezesem TUiR Warta odpowiedzialnym za sprzedaż

Aleksandra Wysocka-Zańko: – Minęło pół roku od połączenia spółek Warty i HDI Asekuracja. Niektórych dziwi, że nadal utrzymujecie dwie odrębne sieci sprzedaży, dla dwóch marek. Jak ten model się sprawdza?

Jarosław Piątkowski: – Bardzo dobrze. Nie jest to przecież decyzja przypadkowa, ale poprzedzona analizami. Każda z marek ma dużą grupę wiernych klientów, którzy niechętnie reagują na sugestie dotyczące zmiany. Przypomnę, że decyzja o utrzymaniu dwóch sieci sprzedaży i dwóch marek była jedną z pierwszych ogłoszonych publicznie.

Add a comment

Więcej…
 
Drużyna Śląsk Południe to moja duma
czwartek, 25 lipca 2013 08:47

Rozmowa z Markiem Kwiecińskim, dyrektorem Obszaru Sprzedaży Śląsk Południe PZU SA i zdobywcą tytułu najlepszego dyrektora sprzedaży w PZU SA w 2012 r.

Aleksandra Wysocka-Zańko: – Od jak dawna jest Pan związany z ubezpieczeniami?
Marek Kwieciński: – To będzie długa historia, ponieważ w branży ubezpieczeniowej jestem obecny od wielu lat. Zaczynałem jako pracownik obsługi klienta i inspektor szkód samochodowych. Potem zajmowałem już stanowiska kierownicze w jednostkach PZU SA w Chorzowie, Sosnowcu i Katowicach. Po raz pierwszy funkcję dyrektora objąłem w Oddziale PZU w Gliwicach w 1999 r., a w latach 2003–2004 pełniłem tę funkcję w Oddziale w Katowicach. Od 2005 r. rozpocząłem pracę jako dyrektor sprzedaży w Obszarze Śląsk Południe, który swym zasięgiem obejmuje Katowice oraz miejscowości na południe od stolicy Śląska aż po Żywiec i Cieszyn. Jak widać zmian było sporo, dzięki czemu mogłem poznać pracę w wielu pionach organizacji, w różnych miejscach doskonalić swoje umiejętności menedżerskie oraz zdobyć ogromne doświadczenie we współpracy z ludźmi, które uważam za największą wartość. Add a comment

Więcej…
 
Drużyna Śląsk Południe to moja duma
wtorek, 23 lipca 2013 02:07

Rozmowa z Markiem Kwiecińskim, dyrektorem Obszaru Sprzedaży Śląsk Południe PZU SA i zdobywcą tytułu najlepszego dyrektora sprzedaży w PZU SA w 2012 r.

Aleksandra Wysocka-Zańko: – Od jak dawna jest Pan związany z ubezpieczeniami?

Marek Kwieciński: – To będzie długa historia, ponieważ w branży ubezpieczeniowej jestem obecny od wielu lat. Zaczynałem jako pracownik obsługi klienta i inspektor szkód samochodowych.

Add a comment

Więcej…
 
Asseco – globalny partner sektora ubezpieczeń
środa, 10 lipca 2013 08:35

Rozmowa z Włodzimierzem Serwińskim, wiceprezesem zarządu Asseco Poland

„Gazeta Ubezpieczeniowa”: – Asseco należy do czołowych dostawców oprogramowania w Europie. Jak ocenia Pan obecną sytuację na rynku ubezpieczeń?

Włodzimierz Serwiński: – Obserwujemy stały wzrost konkurencyjności rynku, co w konsekwencji oznacza, że zdobycie klienta pochłania coraz więcej uwagi ubezpieczycieli. Zwłaszcza że ubezpieczający się to klient szczególnie wymagający, bardzo świadomy swoich oczekiwań, możliwości i wyróżniający się ponadprzeciętnym poziomem zamożności. W związku z coraz powszechniejszym wykorzystaniem nowych mediów, w tym sieci społecznościowych, można mówić wręcz o cyfryzacji usług ubezpieczeniowych (przeniesieniu ich na media elektroniczne) i ich konsumeryzacji (adaptacji do zachowań klienta).

Add a comment
Więcej…
 
Zbudujemy organizację z ludzką twarzą
wtorek, 09 lipca 2013 14:03

Rozmowa z Piotrem Chabowskim, prezesem Agencji Pro-Freedom

Bożena M. Dołęgowska-Wysocka: – Panie prezesie, spotykaliśmy się kilkakrotnie. Pan kojarzył mi się zawsze z wielką korporacją. Zaszła duża zmiana w Pańskim życiu.

Piotr Chabowski: – Po dwudziestu latach pracy na rzecz korporacji postanowiłem budować własną, niezależną agencję ubezpieczeniową.

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 10 z 58

Aegon TUnŻ: Robert Pusz nowym członkiem zarządu

18 maja Aegon Polska poinformował o powołaniu Roberta Pusza na stanowisko członka zarządu Aegon Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie. Z ramienia...


czytaj dalej

PZU SA: Paweł Surówka zatwierdzony na stanowisku prezesa

16 maja Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Pawła Surówki na stanowisko prezesa zarządu Powszechnego Zakładu...


czytaj dalej

MetLife: Tydzień Aktywności Społecznej

MetLife we współpracy z organizacją Olimpiady Specjalne i fundacją Habitat for Humanity po raz kolejny organizuje Tydzień Aktywności Społecznej w...


czytaj dalej

Szwajcaria: Ubezpieczyciele wyprzedzają banki

W szwajcarskiej branży finansowe dokonuje się zmiana na prowadzeniu. Mniej efektowni ubezpieczyciele, przez długi czas pozostający w cieniu...


czytaj dalej

MediSky International umożliwi leczenie w całej Europie

23 maja w ambasadzie Wielkiej Brytanii w Warszawie odbyła się uroczysta inauguracja polskiej działalności MediSky International, firmy z sektora...


czytaj dalej

Deloitte: Nowy MSSF 17 oznacza rewolucję w ubezpieczeniach

Rada Międzynarodowych Standardów Rachunkowości (IASB) ogłosiła nowy standard MSSF 17, wprowadzający nowe podejście w rozpoznawaniu przychodów oraz...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy