feed-image -

Reklama

Inspiracje


Antypatyczni nudziarze to my
poniedziałek, 01 października 2018 08:57

Po Facebooku krąży mem, który humorystycznie (?) przedstawia oczekiwania kobiety wobec mężczyzny. Ma być interesujący, ale przewidywalny. Ma być zamożny, ale zarazem nastawiony na rozwój duchowy. Ma być empatyczny, ale twardy. Wysportowany, ale oczytany. Nowoczesny, ale szanujący tradycję. Z ubezpieczeniami jest podobnie.

Add a comment

Więcej…
 
Wymówki czy wyniki
czwartek, 27 września 2018 08:35

Podobno ludzie się dzielą na tych, którzy mają wymówki, i na tych, którzy mają wyniki. Może należałoby dodać jeszcze trzecią grupę – tych, którzy mają dystans. Bo za wyniki umierać jednak nie warto, nawet jeśli plan sprzedażowy wskazuje na coś innego.

Add a comment

Więcej…
 
Zróbmy to inaczej
czwartek, 06 września 2018 09:21

Rozmawiałam kilka tygodni temu z jednym z ubezpieczeniowych przyjaciół i doszliśmy do wniosku, że mamy serdecznie dość branżowych konferencji – z panelami, prezentacjami, organizowanymi według jednego szablonu, który się wypełnia tylko odrobinę różną treścią.

Add a comment

Więcej…
 
Nibysłuchanie
poniedziałek, 27 sierpnia 2018 08:43

Słuchamy głosu naszego klienta słuchamy głosu naszego klienta słuchamy głosu naszego klienta. To jedna z mantr współczesnego biznesu, ale również jedna z największych pomyłek albo wręcz kłamstw. Slogan z firmowych stron internetowych, opatrzony stockowym zdjęciem sztucznie uśmiechniętych plastikowych ludzi. Prawdę mówiąc – koszmarek.

Add a comment

Więcej…
 
Spokojnie, to tylko atak
poniedziałek, 13 sierpnia 2018 08:29

Do mojej kolekcji siwych włosów przybyły trzy nowe, bo prawie staliśmy się ofiarą cyberataku. Byłam właśnie w trakcie gruntownych pourlopowych porządków na biurku przy akompaniamencie muzyki relaksacyjnej, gdy do mojego gabinetu weszła blada jak płótno szefowa dystrybucji – Ilona Twardowska, i bez słowa położyła mi kartkę na biurku. Minę miała taką, jakby to było co najmniej wypowiedzenie.

Add a comment

Więcej…
 
Marz i działaj
wtorek, 07 sierpnia 2018 09:01

Mojej babci nikt nie musiał motywować, żeby wstała o 5 rano i nakarmiła kury – powiedział w jednym ze swoich wystąpień motywacyjnych Jacek Walkiewcz. Czy motywacja to jakaś szarlatańska sztuczka, która pozwala nam robić rzeczy, które w gruncie rzeczy uważamy za niepotrzebne, a może nawet szkodliwe?

Add a comment

Więcej…
 
Pochwała upierdliwości
poniedziałek, 23 lipca 2018 08:09

Są dni, kiedy rozpiera cię entuzjazm, a wszystko się udaje. Budzisz się z uśmiechem na twarzy i przekonaniem, że świat należy właśnie do ciebie. Ale to nie są te najważniejsze dni, od których zależy, kim jesteś i co osiągasz. Kluczowe są te momenty, gdy nie masz siły wstać z łóżka, na biurku piętrzą się zadania, do których wcale nie masz ochoty się zabrać, a współpracownicy doprowadzają cię do szału.

Add a comment

Więcej…
 
Z pewną taką nieśmiałością
poniedziałek, 16 lipca 2018 08:46

Kilka tygodni temu z pewną taką nieśmiałością zdecydowałam się na pierwszy w życiu fachowy „kołczing”. W ostatnich miesiącach wiele rzeczy zrobiłam po raz pierwszy „z pewną taką nieśmiałością”. Uwaga, dla millenialsów, którzy nie mają pojęcia, o co chodzi z tą całą nieśmiałością. To cytat z pierwszej w nowoczesnej Polsce reklamy podpasek, której bohaterką była Anna Patrycy. Notabene pani Anna potem przez wiele lat pracowała w Nordei. Ale wróćmy do nieśmiałości i pierwszych razów.

Add a comment

Więcej…
 
Smutna historia nieubezpieczonego wyświetlacza
poniedziałek, 02 lipca 2018 07:32

Jak się budzi potrzeba ubezpieczeniowa? Moja obudziła się w momencie uderzenia smartfona o burtę, w czasie kolizji z jachtem UNIQI podczas tegorocznych Żeglarskich Mistrzostw Polski Towarzystw Ubezpieczeniowych. Słysząc trzask pękającego szkła, przypomniałam sobie, że telefonu jednak nie ubezpieczyłam. I to był błąd. Fatalny błąd!

Add a comment

Więcej…
 
Bądźmy jak Ludwik i Harley Davidson
poniedziałek, 21 maja 2018 08:09

Co ma ze sobą wspólnego płyn do mycia naczyń Ludwik i legendarny motor Harley Davidson? Jedna i druga marka cieszy się emocjonalnym przywiązaniem i lojalnością klientów. Niestety, niewiele marek ubezpieczeniowych może się poszczycić choćby cieniem szczerej sympatii ze strony konsumentów. Większość jest im doskonale obojętna.

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 4 z 25

Macif Życie: Mariusz Czajka członkiem zarządu ds. ryzyka

6 sierpnia Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Mariusza Czajki na stanowisko członka zarządu Macif Życie...


czytaj dalej

Ergo Hestia: Justyna Wajs zastąpiła Małgorzatę Makulską



Małgorzata Makulska
Justyna Wajs

Małgorzata Makulska, członek zarządu Ergo Hestii, po 27 latach zakończyła współpracę z ubezpieczycielem z powodów...


czytaj dalej

Najczęściej czytane

Swiss Re: Straty katastroficzne półrocza

Katastrofy naturalne i spowodowane przez człowieka w I poł. 2019 r. były odpowiedzialne za 44 mld dol. strat gospodarczych na świecie – wynika ze...


czytaj dalej

ECB: Zamknięcie zaatakowanej strony

Europejski Bank Centralny (ECB) zamknął 15 sierpnia jedną ze swoich stron internetowych po udanym ataku hakerskim i zainfekowaniu złośliwym...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Saltus TUW sfinalizował zakup Macif Życie TUW

Dwa tygodnie po uzyskaniu zgody Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) Saltus TUW sfinalizował umowę nabycia i stał się właścicielem 100% udziałów...


czytaj dalej

Compensa: Łupem włamywaczy pada średnio 11 tys. zł

Średnia wartość mienia przywłaszczonego wskutek kradzieży z włamaniem do domów i mieszkań w pierwszej połowie obecnego roku przekracza 11 tys. zł...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook