feed-image -

Reklama

Inspiracje


Kto zabrał twój czas?
poniedziałek, 30 czerwca 2014 07:33

Czas to pieniądz, czas to rozwój, czas to wyniki. Tylko co robić, kiedy czasu nie ma? Problem jest ważny, ponieważ odpowiednio planując swoje działania, znacząco wpływasz nie tylko na dochody, ale również na ogólne zadowolenie z życia.
Jak swój czas powinien planować doradca finansowy, mówił Ian Green, podczas czerwcowego seminarium dla polskich ubezpieczeniowców.

Add a comment

Więcej…
 
Kim jest twój idealny klient?
poniedziałek, 23 czerwca 2014 09:25

Czy istnieje sposób na szybkie przyśpieszenie biznesu? Bardzo ważnym krokiem jest właściwa segmentacja klientów. Starając się obsłużyć wszystkich, których się da, tracisz mnóstwo energii, a efekty nie zawsze są zachwycające.

Add a comment
Więcej…
 
Kastomer dżurnej czy droga przez mękę
poniedziałek, 16 czerwca 2014 08:52

Jeżdżę ostatnio po różnych marketingowych i biznesowych konferencjach i gdzie ucha nie przyłożyć, tam słychać o „doświadczeniu klienta”. Jednym z wymiarów tego doświadczenia jest „customer journey”. Termin ten oznacza dosłownie „podróż klienta” i obejmuje wszystkie punkty styczności drogiego nabywcy z naszą wspaniałą firmą.
Niestety często zdarza się, że zamiast cudownej podróży, mamy do czynienia z drogą przez mękę.

Add a comment

Więcej…
 
Witamy w erze dyktatury klienta
poniedziałek, 09 czerwca 2014 10:01

Mąż mojej koleżanki jest Amerykaninem i źródłem wielu kłopotów. Gdy jadą Polskim Busem z wizytą do teściowej, Tony prosi kierowcę o ściszenie radia. Potem nie odpowiada mu temperatura w pojeździe i domaga się jej wyregulowania. Przecież zapłacił za bilet, prawda? Gdy Tony dostaje w pubie zimną pizzę, prosi o zrobienie nowej – gorącej. I tak jest ze wszystkim, bo Tony jest dzieckiem kultury, gdzie „klient nasz pan”.

Add a comment

Więcej…
 
Jak zostać księciem z bajki
poniedziałek, 02 czerwca 2014 09:37

Wyobraź sobie, że jesteś na pierwszej randce z kimś, kto naprawdę ci się podoba. Co robisz, żeby zaprezentować się z jak najlepszej strony? Dokładnie te same zasady możesz wykorzystać w komunikacji medialnej z potencjalnymi klientami. Możesz też popełnić dokładnie te same błędy.

Add a comment

Więcej…
 
Brokerze, daj się lubić
poniedziałek, 26 maja 2014 09:03

Niskie ceny polis i coraz bardziej zaciekła rywalizacja o klienta to dla wielu brokerów dramatyczna walka o przetrwanie. Nie jest rzadkością, że jedno przedsiębiorstwo reprezentuje jednocześnie kilku pośredników. Jak przetrwać w tej dżungli miękkiego rynku?

Add a comment

Więcej…
 
Czy robisz biznes H2H?
poniedziałek, 19 maja 2014 09:29

Przez dżunglę wędruje słoń. Gonimy go z dzidami w rękach. Od czasu do czasu komuś udaje się trafić słonia w szary zadek, jednak wygra ten, kto wyprzedzi słonia i wykopie naprawdę duży dół na środku drogi.

Add a comment

Więcej…
 
Jak być świetnym
poniedziałek, 12 maja 2014 08:19

Doświadczeni handlowcy mawiają, że pierwszą i najważniejszą sprzedażą jest sprzedaż samego siebie. Potencjalny klient lub partner biznesowy musi najpierw „kupić” ciebie jako człowieka, a dopiero potem ewentualnie zainteresuje się tym, co masz do zaoferowania.

Add a comment

Więcej…
 
Wolność to sport dla wytrwałych
poniedziałek, 28 kwietnia 2014 08:37

Nie ma lepszego treningu pozytywnego myślenia, asertywności, proaktywności, czy czego tam jeszcze, niż podróż pociągiem Przewozów Regionalnych w okresie poświątecznym. W jednym małym wagoniku potrójna dawka studentów, staruszków, kombatantów, dzieci w wózkach, niepełnosprawnych, psów i innych stworzeń bożych. Wszyscy ściśnięci jak śledzie solone w beczce, spoceni, zirytowani i warczący.

Add a comment
Więcej…
 
O czym pomyślisz w obliczu śmierci?
wtorek, 22 kwietnia 2014 09:03

Wyłączona komórka, schowany tablet, komputer gdzieś daleko. Przez trzy dni, odcięta od komunikacji ze światem, zgłębiałam „7 nawyków skutecznego działania” Stephena R. Coveya. Jestem nałogowym uczestnikiem szkoleń i seminariów rozwojowych. Jednak od pewnego czasu czuję poważne znużenie eventami motywacyjnymi.

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 9 z 22

Allianz: Grzegorz Krawiec w zarządzie, Krzysztof Szypuła odchodzi

W dniu 31 sierpnia br. planowana jest zmiana w zarządzie spółek ubezpieczeniowych TUiR Allianz Polska i TU Allianz Życie Polska S.A.

Na członka...


czytaj dalej

Personalia: Bartosz Grześkowiak wzmocni Grupę MAK

31 lipca Bartosz Grześkowiak, dyrektor zarządzający TUiR Warta, złożył rezygnację ze sprawowanej funkcji. Swoją karierę będzie kontynuować w...


czytaj dalej

Dlaczego ubezpieczyciele powinni kochać Amazona

Gdy tylko Amazon.com Inc. planuje wejść w nową dla siebie branżę, branża ta drży w posadach. Nie inaczej było, gdy agencja Reuters podała, że...


czytaj dalej

Aon: katastrofalny lipiec

Lipcowe susze i pożary w Europie przyniosą prawdopodobnie min. 3,5 mld euro start ekonomicznych. Wiele krajów doświadczyło pogorszenia warunków w...


czytaj dalej

UE: Co trzeba mieć w aucie, żeby uniknąć mandatu?

60% Polaków podróżuje na wakacje samochodem. W każdym z państw Europy panują inne regulacje co do obowiązkowego wyposażenia pojazdu. Sprawdzamy,...


czytaj dalej

Polacy sieją spustoszenie na zagranicznych drogach

W ubiegłym roku Polacy znów pobili niechlubny rekord i za granicą spowodowali 65,2 tys. kolizji. Jedna szkoda kosztowała średnio 18 tys. zł, a do...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook