feed-image -

Reklama

Inspiracje


Co mamy z gęsi?
poniedziałek, 04 sierpnia 2014 09:04

W OFE zostałam dzięki telemarketerce z Open Finance. Zadzwoniła do mnie jakiś tydzień temu, pytając, czy wiem, że do 1 sierpnia trzeba podjąć decyzję dotyczącą swojej przyszłej emerytury. Naprawdę nie chciałam się umawiać z żadnym nieznanym mi wcześniej doradcą finansowym, bardzo nie chciałam! A jednak telemarketerka tak pokierowała rozmową, że na spotkanie się umówiłam.

Add a comment

Więcej…
 
Customer experience dla początkujących
poniedziałek, 28 lipca 2014 08:31

Czy zastanawiałeś się, jak się czuje z tobą twój klient? Odpowiedź „dobrze, w końcu jest moim klientem” to o wiele za mało. Gdy głównym atutem twojej oferty jest niska cena, to znajdujesz klientów, dla których również tylko cena się liczy. I przy najbliższej okazji zmienią pośrednika. Zdecydowanie bardziej rentowni są klienci nieco bardziej zamożni, którzy oczekują VIP-owskiej obsługi.

Add a comment
Więcej…
 
W czym może ci pomóc wirtualny menedżer?
poniedziałek, 21 lipca 2014 07:31

Ten, kto mnie zna, nie uwierzy, ale od jakiegoś czasu wykonuję codziennie kilkadziesiąt „brzuszków”. Dokładniej, robię to od 9 dni. Zaczynałam od 10 powtórzeń, wykonanych z językiem na brodzie i głośnym dyszeniem. No dobrze, trochę przesadzam, moja kondycja nie była aż taka fatalna. Była zwyczajnie nędzna.

Add a comment

Więcej…
 
I żółw, i zając
poniedziałek, 14 lipca 2014 08:58

Pamiętasz bajkę o żółwiu i zającu? Zając i żółw ścigali się. Zając rozpoczął wyścig z przekonaniem, że jest skazany na zwycięstwo. Ruszył pełną parą, ale gdy tylko powolny rywal zniknął mu z oczu, postanowił, że chwilę odpocznie. Zasnął. Dzięki temu znacznie wolniejszy, ale bardziej zdyscyplinowany i zdeterminowany żółw zwyciężył w wyścigu. Czy podobnie jest w sprzedaży?

Add a comment
Więcej…
 
Zrób to na poważnie
poniedziałek, 07 lipca 2014 08:08

Nie wiem jak ty, ale ja trafiłam do branży ubezpieczeniowej przez przypadek. Powiedzmy to sobie uczciwie. Mało kto już od przedszkola marzy, że zostanie ubezpieczeniowcem. Równie niewielu planuje swoją karierę w sprzedaży. Najczęściej jest tak, że taka praca po prostu się „przydarza”. Mijają lata i okazuje się, że w „przypadkowej” pracy spędziliśmy pół życia. Jeśli chcesz, żeby praca przynosiła ci większą satysfakcję i lepsze efekty, wybierz ją ponownie. Tym razem na poważnie.

Add a comment

Więcej…
 
Kto zabrał twój czas?
poniedziałek, 30 czerwca 2014 07:33

Czas to pieniądz, czas to rozwój, czas to wyniki. Tylko co robić, kiedy czasu nie ma? Problem jest ważny, ponieważ odpowiednio planując swoje działania, znacząco wpływasz nie tylko na dochody, ale również na ogólne zadowolenie z życia.
Jak swój czas powinien planować doradca finansowy, mówił Ian Green, podczas czerwcowego seminarium dla polskich ubezpieczeniowców.

Add a comment

Więcej…
 
Kim jest twój idealny klient?
poniedziałek, 23 czerwca 2014 09:25

Czy istnieje sposób na szybkie przyśpieszenie biznesu? Bardzo ważnym krokiem jest właściwa segmentacja klientów. Starając się obsłużyć wszystkich, których się da, tracisz mnóstwo energii, a efekty nie zawsze są zachwycające.

Add a comment
Więcej…
 
Kastomer dżurnej czy droga przez mękę
poniedziałek, 16 czerwca 2014 08:52

Jeżdżę ostatnio po różnych marketingowych i biznesowych konferencjach i gdzie ucha nie przyłożyć, tam słychać o „doświadczeniu klienta”. Jednym z wymiarów tego doświadczenia jest „customer journey”. Termin ten oznacza dosłownie „podróż klienta” i obejmuje wszystkie punkty styczności drogiego nabywcy z naszą wspaniałą firmą.
Niestety często zdarza się, że zamiast cudownej podróży, mamy do czynienia z drogą przez mękę.

Add a comment

Więcej…
 
Witamy w erze dyktatury klienta
poniedziałek, 09 czerwca 2014 10:01

Mąż mojej koleżanki jest Amerykaninem i źródłem wielu kłopotów. Gdy jadą Polskim Busem z wizytą do teściowej, Tony prosi kierowcę o ściszenie radia. Potem nie odpowiada mu temperatura w pojeździe i domaga się jej wyregulowania. Przecież zapłacił za bilet, prawda? Gdy Tony dostaje w pubie zimną pizzę, prosi o zrobienie nowej – gorącej. I tak jest ze wszystkim, bo Tony jest dzieckiem kultury, gdzie „klient nasz pan”.

Add a comment

Więcej…
 
Jak zostać księciem z bajki
poniedziałek, 02 czerwca 2014 09:37

Wyobraź sobie, że jesteś na pierwszej randce z kimś, kto naprawdę ci się podoba. Co robisz, żeby zaprezentować się z jak najlepszej strony? Dokładnie te same zasady możesz wykorzystać w komunikacji medialnej z potencjalnymi klientami. Możesz też popełnić dokładnie te same błędy.

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 9 z 23

MAK Ubezpieczenia: Robert Grabowski nowym członkiem zarządu

Robert Grabowski, dotychczasowy dyrektor Biura Ubezpieczeń na Życie i Osobowych MAK Ubezpieczenia, został członkiem zarządu firmy brokerskiej....


czytaj dalej

PWS Konstanta: Adam H. Pustelnik nowym wiceprezesem zarządu

26 września Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy PWS Konstanta powołało Adama H. Pustelnika na stanowisko wiceprezesa zarządu. W ramach swoich...


czytaj dalej

S&P: Marsh udźwignie obciążenie po zakupie JLT

Po dokonaniu dogłębnej analizy biznesowo-finansowej S&P uważa, że Marsh&McLennan (MMC) poradzi sobie z utrzymaniem pozycji finansowej adekwatnej...
czytaj dalej

Hyperion: Awans w rankingu Top Track 250

Grupa Hyperion została sklasyfikowana przez „The Sunday Times” na 21. miejscu najnowszego, dorocznego zestawienia brytyjskich firm średniej...
czytaj dalej

Talanx: Zyski i dywidenda niezagrożone mimo obciążeń

Około 700 mln euro w obecnym roku i około 900 mln euro w przyszłym – osiągnięcie takiego zysku przewiduje Grupa Talanx. Firma przyznała również,...


czytaj dalej

MRiRW: Propozycje maksymalnych sum ubezpieczenia na przyszły rok

15 października Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi skierował do konsultacji społecznych projekt rozporządzenia w sprawie maksymalnych sum...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook