feed-image -

Inspiracje


Jaskiniowy przepis na sukces
środa, 14 sierpnia 2013 09:10

Tablica była wykonana z białego piaskowca, prostokątna, średniej wielkości. A na niej – trudno uwierzyć – nazwisko mojego dziadka Tadeusza Dołęgowskiego. Takie tablice to ma Piłsudski, Mickiewicz, Korczak – ale mój dziadek? Nie prowadził zwycięskich bitew, nie pisał poezji, nie ratował dzieci w czasie wojny. On sam byłby najbardziej zdziwiony tym wyjątkowym wyróżnieniem. Bo przecież nie dla niego pracował 36 lat w Jaskini Raj, gdzie tablica teraz dumnie wisi przy kasach biletowych.

Add a comment

Więcej…
 
Obsługa klienta inaczej
wtorek, 13 sierpnia 2013 11:58

 

Przyjechałem pod adres do klienta i zatrąbiłem. Po odczekaniu kilku minut, zatrąbiłem ponownie. Był późny wieczór, pomyślałem, że klient się rozmyślił i wrócę do bazy... ale zamiast tego zaparkowałem samochód, podszedłem do drzwi i zapukałem.

 

Add a comment
Więcej…
 
Jak się uczyć, żeby się nauczyć
wtorek, 06 sierpnia 2013 09:02

Od września rozpoczyna się desant różnego rodzaju ekspertów, trenerów i guru szkoleniowych, którzy obiecują nam sukces. Czy warto im zaufać i zainwestować 500, 1000 czy 5000 zł w rozwój osobisty? Czy programy szkoleniowe stworzone w Stanach Zjednoczonych czy Wielkiej Brytanii sprawdzą się również nad Wisłą?

Add a comment

Więcej…
 
Marketing szczęścia
niedziela, 28 lipca 2013 20:13

Marketing powinien dawać szczęście. I to nie tylko szczęście właścicieli z rosnących zysków, ale przede wszystkim szczęście klientów, które jest bezpośrednio związane z rosnącymi zyskami. Niestety, marketing nie zawsze daje szczęście. Częściej produkuje niepotrzebne gadżety, nudne ulotki i zapełnia przestrzeń miejską banalnymi i brzydkimi reklamami. Nudzi, męczy, irytuje, ale nie uszczęśliwia. A powinien.

Add a comment

Więcej…
 
Bez ryzyka nie ma zabawy
poniedziałek, 22 lipca 2013 08:13

Na początku lipca odwiedziłam Londyn na zaproszenie RSA. U nas ta międzynarodowa grupa ubezpieczeniowa działa od niedawna jako właściciel LINK4. Jednak jej korzenie sięgają 300 lat wstecz, aż do osiemnastowiecznego towarzystwa ubezpieczeń ogniowych.

Add a comment

Więcej…
 
Był prezes, nie ma prezesa
poniedziałek, 15 lipca 2013 08:04

W redakcji zastała mnie informacja o nagłym odwołaniu prezesa Signal Iduna dr. Jana Myszkowskiego. Niby nic dziwnego, bo prezesów odwołuje się zawsze i wszędzie, tym razem jednak forma była zaskakująca. Rada nadzorcza odwołała prezesa Myszkowskiego „w trybie natychmiastowym”, z dnia na dzień. Nie od 1 września, nie od 1 sierpnia, ale od dnia 8 lipca. Pierwsza moja myśl „Oj, źle się dzieje w państwie duńskim”.

Add a comment

Więcej…
 
Co nam zostawił Juliusz Janczur
poniedziałek, 08 lipca 2013 08:03

No i nie ma Juliusza. To człowiek, który zawsze gdzieś był. Nigdy na pierwszym planie, ale zawsze w pobliżu. Zaangażowany i życzliwy. Zmieniali się kolejni prezesi Stowarzyszenia Brokerów, ale to Juliusz kierował codzienną pracą biura praktycznie do końca swoich dni. Ponoć urwał się ze szpitala, żeby dotrzeć na swój ostatni Kongres Brokerów w maju tego roku. Na pożegnalne przyjęcie Jacka Kliszcza, swojego szefa i przyjaciela, już niestety nie dotarł. A bardzo chciał.

Add a comment
Więcej…
 
Jak zrobić udany kongres sprzedaży
poniedziałek, 01 lipca 2013 09:53

Co najmniej raz w roku przed każdym towarzystwem ubezpieczeń i większą multiagencją stoi poważne wyzwanie – organizacja kongresu sprzedaży. Podczas jednego lub dwóch dni nagradza się najlepszych i motywuje niezmotywowanych. Ludzie powinni zobaczyć, że biznes ma się dobrze i że warto dać z siebie wszystko. Poniżej prezentuję kilka dobrych praktyk podpatrzonych na ubezpieczeniowych kongresach.

Add a comment

Więcej…
 
Życie bez internetu, czyli Robinson Cruzoe XXI wieku
poniedziałek, 24 czerwca 2013 09:01

Współczesny Robinson Cruzoe miałby ciężko. Musiałby zrezygnować z telefonu komórkowego, pisania maili, Facebooka i google. W Stanach Zjednoczonych, gdzie rozwój technologii mobilnej jest bardzo daleko posunięty, coraz częściej zaleca się odstawienie smartfona i internetu na kilka dni, a nawet tygodni.

Add a comment

Więcej…
 
Dwa zupełnie inne „dzień dobry”
poniedziałek, 17 czerwca 2013 08:20

Teoretycznie wszystkie firmy ubezpieczeniowe na pierwszym miejscu stawiają „satysfakcję klienta”. Niektóre deklarują również, że ważni są dla nich pracownicy i pośrednicy. Problem w tym, że te deklaracje niekoniecznie przekładają się na konkretne działania ani tym bardziej na odczucia tych, o których satysfakcję chodzi.

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 9 z 18

TFI PZU: Marcin Adamczyk nowym prezesem, Cezary Iwański – członkiem zarządu

16 stycznia Grupa PZU podała, że prezesem TFI PZU zostanie Marcin Adamczyk, wcześniej między innymi szef zespołu rynków lokalnych oraz lead...


czytaj dalej

Link4: Marek Wasilewski nowym szefem likwidacji szkód

Od stycznia nowym szefem likwidacji szkód w Link4 jest Marek Wasilewski. Zastąpił Iana Kennedy’ego.

Marek Wasilewski w ostatnich czterech latach...


czytaj dalej

Munich Re: Zmiana w radzie nadzorczej

Z dniem 3 stycznia do rady nadzorczej Munich Re została powołana Renata Jungo Brüngger. Sąd w Monachium powołał ją na miejsce Wolfganga...


czytaj dalej

Aon: Zarządzanie ryzykiem Brexitu

Aon plc wprowadził Brexit Navigator – zindywidualizowane rozwiązanie mające na celu pomoc firmom w ilościowym określeniu skutków ekspozycji na...


czytaj dalej

Allianz: Co budzi największe obawy firm?

Firmy coraz częściej wskazują cyberataki jako czynnik czynnikiem zagrażający ich działalności – wynika z szóstego Barometru Ryzyk Allianz.

– Wedle...


czytaj dalej

Mondial Assistance: Pomoc w domu cieszy się coraz większym wzięciem

Z regularnie zbieranych prze Mondial Assistance danych wynika, że wizyta fachowca i pomoc w domu klienta to coraz bardziej doceniana usługa.

- Z...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy