Link4: Barbara Bochyńska Rzecznikiem Klienta

Link4 jest trzecim ubezpieczycielem z polskiego rynku, w strukturach którego działać będzie Rzecznik Klienta. Jego zadaniem będzie wspieranie ubezpieczonych w towarzystwie w sprawach, które wyczerpują możliwości dostępnych ścieżek reklamacyjnych. Funkcję tę będzie pełnić Barbara Bochyńska. Według ubezpieczyciela, utworzenie nowej instytucji w jego strukturach ma na celu wzmocnienie relacji firmy z klientami. Rzecznik ma zajmować się najbardziej skomplikowanymi sprawami, które zostały już rozpatrzone w trybie reklamacji, a ich wynik...

Aktualne wydanie

Najnowsze wiadomości

Link4: Barbara Bochyńska Rzecznikiem Klienta

Link4 jest trzecim ubezpieczycielem z polskiego rynku, w strukturach którego działać będzie Rzecznik Klienta. Jego zadaniem będzie wspieranie ubezpieczonych w towarzystwie w...

Ryzyko OC za produkt w łańcuchu wartości

Zarządzanie ryzykiem odpowiedzialności cywilnej za produkt to nie tylko kwestia systemów jakości. Produkt może być obarczony wysoką ekspozycją związaną z zagrożeniami, jakie łączą się z...

DAS: Porozmawiajmy o ubezpieczeniach ochrony prawnej

2 czerwca br. DAS Towarzystwo Ubezpieczeń Ochrony Prawnej zaprasza pracowników merytorycznych zakładów ubezpieczeń, stowarzyszeń oraz przedstawicieli mediów na webinarium poświęcone ochronie prawnej....

Na odległość, ale zawsze blisko klienta

Na czas pandemii przygotowaliśmy narzędzia, które pomogą utrzymać stały kontakt z klientami, wykonywać zdalne oględziny na potrzeby oceny ryzyka i likwidacji szkód. Ale przede wszystkim...

Wiener TU digitalizuje ubezpieczenia korporacyjne

Pośrednicy Wiener TU otrzymali możliwość sprzedaży ubezpieczeń z wykorzystaniem Portalu Ubezpieczeń Korporacyjnych. Pierwszym wdrożonym produktem jest ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej Zawodowej Przewoźnika Drogowego...

ABB i Ergo Hestia z rozwiązaniem ograniczającym awaryjność maszyn i urządzeń

Sopocka Ergo Hestia i ABB, firma technologiczna wspierająca cyfrową transformację przemysłu, rozpoczęły współpracę. Efektem ich partnerstwa jest bazujące na IoT rozwiązanie monitorujące...

Najczęściej czytane

Ubezpieczyciele wracają do trybu stacjonarnego. Choć na razie nie wszyscy

Od kilkunastu dni w Polsce trwa stopniowe znoszenie ograniczeń związanych ze stanem epidemii. Przedsiębiorstwa z różnych branż powoli wznawiają działalność w trybie...

Polski Gaz TUW: Zygmunt Kostkiewicz nie jest już prezesem

Konflikt o audyt sprawdzający, czy koszty ubezpieczenia majątku PGNiG nie są zbyt wysokie, był powodem, dla którego odwołano prezesa Polskiego Gazu TUW...

Live cooking wywoła wstrząs na rynku?

W ostatnich latach na polskim rynku ubezpieczeń pojawiło się wiele interesujących rozwiązań wykorzystujących nowe technologie. Duża część z nich, jak np. mobilne...

Jak dobrze ubezpieczyć dziecko?

Rozmowa z Magdaleną Maciejewską z Działu Rozwoju Produktów Aegon Aleksandra E. Wysocka: – O ubezpieczeniach dla dzieci rozmawiamy zazwyczaj w sierpniu,...

Odczarowujemy produkt – zakres ubezpieczenia D&O

W styczniowym artykule stanowiącym wstęp do szczegółowej analizy ubezpieczenia D&O omówiliśmy aspekty ogólne związane m.in. z dookreśleniem adresatów oferty oraz zakresem czasowym i terytorialnym ochrony....

Rok rekordowych wyników TUW PZUW

TUW Polski Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych (TUW PZUW) zamknął 2019 rok rekordowymi wynikami. Po czterech pełnych latach działalności operacyjnej zakład został graczem numer...

Odc. 114 – Jak dobrze ubezpieczyć dziecko

O czym warto pamiętać, chcąc dobrze ubezpieczyć dziecko? W tym odcinku podcastu ubezpieczeniowego "Rozmowy bez Asekuracji" gościem jest Magdalena Maciejewska z Aegon....

Odc. 113 – LINK4 i agenci – 10 lat współpracy

LINK4 świętuje 10 lat współpracy z agentami i z tej okazji szykuje do końca roku niespodzianki. Gośćmi podcastu ubezpieczeniowego "Rozmowy Bez Asekuracji"...