Reklama

PZU SA: Usługa Auto Non Stop dla posiadaczy PZU Auto AC
środa, 20 lutego 2019 09:48

Oferta komunikacyjna PZU SA została wzbogacona o opcję Auto Non Stop. Dzięki nowej usłudze w przypadku obsługi zgłoszenia z PZU Auto AC ubezpieczyciel zorganizuje błyskawiczną pomoc drogową i zapewni auto zastępcze na czas naprawy szkody.

– O tym, jak potrzebne jest auto zastępcze, dowiadujemy się z reguły od razu, jak tylko uszkodzimy nasz samochód. Wtedy musimy zmieniać wszystkie nasze plany. Ubezpieczenie PZU Auto AC z opcją Auto Non Stop daje poczucie komfortu i bezpieczeństwa. Dzięki tej opcji jesteśmy przygotowani na każdą ewentualność w przypadku uszkodzenia auta – powiedział Marek Baran, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej w PZU. – Posiadając ubezpieczenie PZU Auto AC z opcją Auto Non Stop, jedyne, o czym musimy pamiętać, to by zostawić auto zastępcze w warsztacie i odebrać nasz naprawiony samochód – dodał.

PZU Auto AC z opcją Auto Non Stop oferuje błyskawiczną pomoc drogową i auto zastępcze dostępne od ręki na cały czas trwania naprawy. Jeżeli do uszkodzenia pojazdu dojdzie w trakcie podróży, auto zastępcze zostanie podstawione na lawecie. Następnie PZU SA odholuje uszkodzony samochód i pomoże w zorganizowaniu naprawy w sieci profesjonalnych warsztatów, z którymi współpracuje.

Uruchomieniu nowej usługi towarzyszy kampania promocyjna, która potrwa do końca marca. Akcja prowadzona będzie w telewizji oraz online, a także w oddziałach PZU oraz u agentów.
(AM, źródło: PZU)

 

Rynek ubezpieczeń: Wiener TU zamiast Gothaer TU

Po prawie siedmiu latach z polskiego rynku ubezpieczeń znika marka Gothaer. Za kilka tygodni przejęte przez Vienna Insurance Group towarzystwo...


czytaj dalej

Aviva TUnŻ: Mariusz Grendowicz przewodniczącym rady nadzorczej

Mariusz Grendowicz został powołany na przewodniczącego rady nadzorczej Aviva TUnŻ. To pierwszy niezależny członek RN firmy w Polsce, który objął...


czytaj dalej

WTW: Padły nowe rekordy inwestycji w insurtech

Inwestujący w insurtech na całym świecie w I kwartale 2019 r. wykonali największą liczbę transakcji, największą liczbę transakcji w sektorze...


czytaj dalej

Generali: Kwartał wzrostów

Pierwsze trzy miesiące obecnego roku były udane dla Generali. Grupa zanotowała wysokie wzrosty zysków i przypisu składki.

Przypis składki brutto...


czytaj dalej

PBUK: Nowela wymaga korekt

W ocenie Polskiego Biura Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK), wprowadzenie ściślejszych regulacji mogących ustabilizować działalność...


czytaj dalej

Digital Care: Ponad 6 tys. uszkodzeń smartfonów w trakcie majówki

Według statystyk firmy Digital Care, liczba uszkodzeń telefonów w trakcie tegorocznego długiego weekendu majowego była o ponad 30% wyższa niż w...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook